NovemberBaby

Zo leuk om te lezen dat er al een aantal kindertjes geboren zijn , gefeliciteerd!
Hier vanochtend met 40+1 controle gehad en kunnen strippen! Had 2 cm ontsluiting. Daarna gaan lunchen maar kreeg al gauw het gevoel dat ik naar huis wilde. Eenmaal thuis flinke krampen. Gaan douchen en daarna werd het eigenlijk minder.. nu vooral wat pijn in mijn onderrug maar zeker niet regelmatig. Zojuist wel (een deel van?) mijn slijmprop verloren. Zo spannend of dit gaat doorzetten..

Hoi dames,

Voor degene die inmiddels moeder zijn proficiat! Ik ben nu 39,2 en het is nog rustig. Gelukkig kan ik nog wel veel...afwachten dus..

@LisaMona; en??

MevrBoes en LisaMona  aah dat klinkt alsof het wel begonnen is... ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Zien jullie op tegen de bevalling of ben je angstig? Hoe staan jullie erin?
Hier vaak 's avonds krampen, ga dan met een kruik slapen en dan is het wel te doen. Wel overdag last van rechterkant onderrug/billen. Schijnt te komen omdat de bekken wat instabieler worden.. Donderdag weer controle en dan precies 39 week! 

Oeh spannend voor degenen die nog wachten op hun kleintje!
Wij zijn vanmiddag éxact 24uur na de strippoging trotse ouders geworden van Julia. Nou en òf het door gezet heeft.. ik had rugweeen en die waren zeeeeer pijnlijk! Helaas had ik extreem veel bloedverlies en daalde de baarmoeder niet na de bevalling, de bevalling werd dus op het allerlaatst nog medisch en nu zijn we een nachtje in het ziekenhuis. Maar ach.. we zweven keihard op die roze wolk ?
@Suuzels Ik zag in principe niet tegen de bevalling op maar was wel heeel bang om geknipt te worden. Heb ook meerdere malen tijdens de bevalling gezegd ‘niet knippen hè?’ ?

Spannend allemaal zeg meiden! 

LisaMona, gefeliciteerd en wat fijn dat het strippen heeft geholpen zeg. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
ik ben vandaag 39+1 en naar het zkhuis door gestuurd ivm hoge bloeddruk. alle uitslagen waren gelukkig goed dus mocht weer naar huis. Moet wel extra op controle bij de vk morgen om te checken of hij gedaald is. Zo niet, dan word ik medisch en moet ik onder controle blijven bij de gynaecoloog.
Ik slaap al paar dagen slecht en het rommelt flink. Ben het wel beetje zat aan het worden. Vannacht ook weer flinke voor weeën gehad. Het is dat de tussen tijd steeds wisselde (2-7 minuten)  anders had ik gebeld. Ze duurde namelijk wel een minuut en namen niet af met warmte. Uit eindelijk na 8 uur namen de voor weeën pas af.
hoe gaat het bij jullie? Beetje uit te houden? 

LisaMona van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder! ? Het inknippen enzo lijkt me ook niks, maarja als het echt nodig is, moeten ze wel...  Hoe heb je die rugweeen een beetje kunnen opvangen? 
FlowerS hopen dat je bloeddruk gedaald is morgen. Zou denk ik jammer zijn om nu nog medisch te worden en niet je eigen vk bij de bevalling te hebben. Klinkt trouwens als behoorlijke voorweeën.. Vind het zelf lastig om te beoordelen wat ik precies voel. Zijn het wat krampen of zijn het voorweeën? Het houdt bij mij maar een paar tellen aan, deel van de buik trekt samen en dan weer weg paar tellen en dan weer samen trekken, snap je? En dat houdt dan een tijdje aan...

Suuzels ik hoop ook dat hij gezakt is. Zou inderdaad het liefst na 9 (goede) maanden graag bij hun blijven. 

Ja ik heb ook het idee dat ze best heftig zijn voor voorweeen maar goed, niks aan te doen! Ik had vanaf half 5 al weer plafond dienst, helaas weer een halve nacht geslapen.
ik snap je dat het lastig te beoordelen is. Misschien zijn het harde buiken, die krijg je zoieso vaker omdat je placenta minder goed werkt en die kunnen wel ongemakkelijk en vervelend voelen maar doen niet echt pijn. Maar voorweeen zou t net zo goed kunnen zijn, bij mij duurde ze de eerste keer tussen de 20-30 seconden en kwamen dan om de 4-5 minuten maar nam niet toen in intensiteit.

Oehh, wat spannend om allemaal te lezen. Ik heb het idee dat jullie lichamen zeker allemaal het voorbereidende werk aan het doen zijn. Ik had sinds week 34 steken en harde buiken en toen ze vorige week mijn vliezen gingen breken, bleek mijn gehele baarmoedermond al verstreken en ik al 2cm ontsluiting te hebben. Jullie lichaam maakt zich klaar om jullie knapperd te ontmoeten. Hopelijk voor jullie zet het spoedig door en maakt dat ongemak plaats voor het leren kennen van jullie kleintje. Houd ons op de hoogte FlowerS , Suuzels .
En LisaMona : Gefeliciteerd met je meisje! Blijf maar lekker zweven op die roze wolk. Geniet!

Terug
Bovenaan