Oktober 2020❤️

@Dreamer ik ben nu 40+3

wel slim om niks over bezoek op het kaartje te zetten, wij hebben besloten om het eerst bij familie ook te laten, ik heb al 3 broers en m'n vriend ook 2 samen met de opa en oma's (+ aanhang en neefjes/nichtjes) is dat al genoeg bezoek dat we moeten plannen..
Slaap lekker Samsonn... hoog tijd dat je gaat slapen! haha

Kraamzorg heeft hier ook al de regel hoor geen bezoek tijdens aanwezigheid kraamzorg.. liever ook 's avonds niet staat in de papieren maar ze verbieden het niet om het zo te noemen.. tis een advies, mits je wel kiest voor bezoek geven ze advies voor hoe met bezoek om te gaan..
vandaag extra controle gehad in ziekenhuis want ik zeg steeds dat het rustig is maar vandaag was de kleine ECHT rustig, vanochtend misschien maar 2x gevoeld met een tikje dus om 14u gebeld, gelukkig vonden ze een hartslagje maar moest even voor hartfilmpje naar ziekenhuis weer (3 weken geleden ook al)... gelukkig was alles goed, voldoende vruchtwater maar hij/zij lag wel erg veel te slapen, soms even kort activiteit, maar dit was wel voldoende, ze zagen aan verschillende dingen dat de kleine het niet moeilijk had maar gewoon slaperig was haha... De kleine had de voeten tegen de placenta dus dat zou kunnen verklaren waarom ik het zo minimaal voel. Moet morgen alleen wel weer opnieuw voor hartfilmpje half uurtje omdat de bewegingen zo minimaal waren voor mij iig, omdat ik ze niet goed kan voelen..

He gatverdarrie!! Wat naar cardio, dat gemieter nog op het end ? knulletje was bij mij de laatste 2/3 dagen ook heel rustig. Dus wie weet spaart ie zn kracht ? 
ik heb 3 powernappies gedaan, voel me al een stuk beter en minder labiel. Ik was echt een wrak gister. Nu vandaag lekker bankdaggie ff uit bed. Lekker tutten met dochter en zoon wat gek om te typen.
ltls 5 week ? meine gute wat gaat dat hard ???

Dat zei de VK ook toen ik belde nadien maar vandaag al wat actiever...  Puur ligging denk ik.. vanochtend controle bij VK, vanmiddag nog naar ziekenhuis voor de extra meting
Maandag gaan we strippen! Schijnt beste effect te hebben na 40+5/40+6 dus ik geef de kleine nog het weekend

Lekker genieten Samson.. goede nacht gehad??

@cardiozuster ah wat naar dat je die kleine minder voelde.. kan me goed voorstellen dat dat onrust met zich meebrengt. Hoop dat hij óf zij snel van zich laat horen en je eindelijk kan gaan knuffelen!
@Samson hoe gaan de nachten bij jou? hoop dat je overdag beetje kan tukken/relaxen..
@Ltls 5 weken! wow gaat hard.. komt er bij jou al beetje ritme in de dag? Onze dochter vandaag 2 weken en drinkt nu soms om de twee uur, soms drie uur en soms na een uur begint ze alweer. Heb haar nu een speentje gegeven ook omdat ze heel onrustig is en veel overstrekt.. merk dat dit haar rust geeft

Hihi heb nu sinds didag 4x een powernap gehad. Ben echt gesloopt.  Ons vriendje wil gewoon continu op je/tegen je aan liggen waardoor ik gewoon geen oog dicht doe. Tegen. De tijd dat ik eindelijk indoezel is het tijd voor de volgende voeding dat vind ik lastig. Maar de bv loopt super, heb nu op dag. 2 al overproductie en fiks stuwing ? al bezig met een voorraad kolven voor de vriezer ?? hoop dat het niet zo hard blijft gaan dan is er weer kans op ontsteking. Ook heb ik de schijven weer heel erg onderhuids. Krijg het zwat niet weggemasseerd. Voor de rest mag ik echt niet klagen ❤️ helemaal verliefd! 

cardio wat spannend allemaal weer,  je maakt nog wel een sensatie zo op t end! De ligging doet indd ook veel! Hoop dst t strippen helpt ? maaaar het is nig geen maandag kan nog vanalles gebeuren!

Oooh wat fijn dat je bv zo goed loopt das ook altijd maar afwachten natuurlijk.. wel balen van zo weinig slaap
Scheelt dat je weinig bezoek hebt anders had je dat ook nog

Ja wat een gedoe hè... Controle gisteren was goed, sliep weer veel natuurlijk haha maar na 40 minuten goede activiteit laten zien... Gynaecoloog kwam nog wel langs om te zien hoe ik me voelde of ik het wel echt goed voelde anders wou ze inleiden ? maar voordat ze dat zei had ik al gezegd dat gisteren beter was dan eergisteren haha... Nu met gyn afgesproken strippen af te wachten en als dat niet helpt word ik alsnog ingeleid ? 

Terug
Bovenaan