Oktober 2020❤️

Gefeliciteerd ? 

Ik vind het verbazend hoe verschillend het is wanneer ze de eerste echo doen... Bij mij al bij 6+4 anderen pas bij 7 of 8
Ik vind het wel enorm spannend pff

Hi allemaal!
Allereerst iedereen gefeliciteerd natuurlijk, zo'n bijzondere tijd??
Spannend om hier aan te sluiten, maar iedereen zit in hetzelfde schuitje ;) ik had gisteren zeer onverwacht een positieve test althans ik durfde het bijna niet te geloven (zeer onregelmatige cyclus en in januari ziekenhuis controles gehad) Nu waren we in afwachting van alle uitslagen (begin maart ern afspraak) en pats boem echt een knal test ?
https://ibb.co/Rp74xnP
Lijkt me leuk om met jullie mee te lezen hoe het jullie vergaat !

Ik doe eigenlijk nooit zo'n clearblue test, veel te bang voor wat er op het schermpje komt te staan! Doe mij maar die 2v5 van de Kruidvat, geven altijd een prima streep!
Mali Mali eerste kindje inderdaad, 3 maart echo!
Daantje wat fijn dat je een goede echo had!
Cardiozuster, ik heb met 4+5 al superveel klachten: misselijk, gespannen borsten en bizar goede reuk. Wie weet is het een tweeling (er zijn namelijk 2 embryo's teruggeplaatst).
Wat de echo's betreft: eerste echo is volgens mij gebruikelijk rond de 8 weken. Als je al een paar miskramen hebt gehad of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kijken ze vaak liever wat eerder. Het risico van een echo met 6 weken is dat je nog niet zo veel kunt zien, bijvoorbeeld nog geen kloppend hartje. Dus wat dat betreft is een echo iets later eigenlijk alleen maar beter :)

Gebruiker VL, gefeliciteerd!
DReamer,  ook gefeliciteerd! Wat een leuke verassing!
Nokia, spannend.. Dat het er misschien wel 2 kunnen zijn! Ben je via IVF zwanger geworden? Zat je al lang in het traject? 

Hey meiden, ik ga me hier voorzichtig aanmelden, 27-12 een mk gehad bij 8+3 en nu dus weer zwanger ? erg spannend denk nu 4+2 vandaag ☺️ Hopelijk gaat nu alles goed en mag ik een kindje krijgen ? gefeliciteerd allemaal!! ? hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal goed!

[quote quote=10295699]Wat de echo’s betreft: eerste echo is volgens mij gebruikelijk rond de 8 weken. Als je al een paar miskramen hebt gehad of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kijken ze vaak liever wat eerder. Het risico van een echo met 6 weken is dat je nog niet zo veel kunt zien, bijvoorbeeld nog geen kloppend hartje. Dus wat dat betreft is een echo iets later eigenlijk alleen maar beter[/quote] oh spannend zeg!!    
oh ik heb geen miskraam o.i.d. gehad.. Ik heb gezegd wanneer de eerste dag van mijn ongesteldheid was in m'n vorige cyclus en ze zijn zelf met deze datum gekomen. Ik maak me wel zorgen of ze niet te vroeg een echo maken nu dan.. aan de andere kant moet ik er maar op vertrouwen denk ik dan  
gefeliciteerd WilKindje!

Gefeliciteerd! spannende weken weer voor jou, hoop dat het goed blijft gaan!

Hebben jullie al veel kwaaltjes of valt het mee?

Hallo allemaal 
GEFELICITEERD!!

Ik sluit mij ook graag aan!
14 Feb een positieve test!
We waren het al een jaar aan het proberen, waren al bij de fertiliteit kliniek. Januari een foam echo gehad en meteen daarna bingo!
Afspraak voor iui stond al als ik menstruatie kreeg, ik geloofde niet meer in dat het zo spontaan zou komen maar dus toch!
Ik ben 38 jaar heb al 2 kinderen van 11 en bijna 9,
Onze eerste echo staat gepland voor 9 maart.. Vanmiddag komt Moeders voor Moeders ook wel weer spannend..
Merk wel dat er best veel veranderd is met 9 jaar geleden en nu..
Fijne zwangerschap gewenst allen! 

Terug
Bovenaan