Oktober 2020❤️

haha... ja klopt heb je wel gezien daar! Heb je nu ook al eerste echo gehad?

ooh gelukkig is niet helemaal gek dus dat ik nog niks geen klachten heb, hoor iedereen altijd over misselijkheid e.d. vanaf het begin haha

Gefeliciteerd allemaal!

Ook ik ben zwanger en op 16 oktober uitgetekend volgens mijn telling. Ben nu 6+1.
We zijn in 2 pogingen on verwachting geraakt. Echt super snel dus. Had wel een cyclus van 42 tot 49 dagen.

Cardiozuster, tot 5 weken had ik ook nog amper ergens last van. Nu vanaf 6 weken de hele dag wat misselijk. Rond de 6 a 7 weken neemt je HCG ook ineens veel toe..  
Mali Mali, bij ons is het de 4e. Hebben al een zoon en 2 dochters. Bij jullie wel de eerste? 
Lindor, fijn dat het zo snel al gelukt was! Gefeliciteerd! Wanneer eerste echo? 

Cardiozuster... nee ik heb as woensdag de eerste echo, kon pas vanaf 8 weken. Ik ben dan naar eigen berekening 8+1... kan bijna niet meer wachten ??
Misselijkheid heb ik niet heel veel last van... wel moet ik blijven eten anders voel ik me heel slap en naar.... en heel moe ben ik? af en toe krampen in mn buik.. al met al dus wat beginnende kwaaltjes.. maar kwam vanaf een week of 6 ofzo denk ik

Terug
Bovenaan