Oktober 2020❤️

Hoi allemaal,
Ik sluit mij ook graag aan. 11 februari positief getest. We zijn er super blij mee! 9 maart heb ik de eerste echo, spannend! 20 oktober ben ik als het goed is uitgerekend.
Zijn er hier meer vrouwen die last hebben van steekjes en een zeurende pijn bij je liesen/onderbuik? Is dat bandenpijn? 

groetjes, 
Lydia

@Lydia
Ik heb vooral na het eten 's ochtends en 's middags veel last van buikkrampen en misselijkheid maar indd wel van die felle steken 

Hoi Allemaal,
Iedereen gefeliciteerd! Ook ik heb 17 feb een positieve test gehad.
Na vorig jaar een miskraam gehad te hebben, hopen we dat het deze keer wel allemaal goed gaat en dat wij rond 25 oktober onze kleine mogen ontmoeten.

Hi dames, Hier hebben we 12 feb een positieve test in hadden gehad. Ik heb zelf een cyclus van 4 a 5 weken na eigen berekening ben ik nu ong 6 a 6,5 week.  Vanmorgen ineens tot mijn grote schrik bloedverlies op het toilet maar daarna niet meer gehad ( we denken dat het kwam door een de grote boodschap dat er een vaatje geknapt is ) nu maar even afwachten maar vind het wel eng.  Verder last van diverse kwaaltjes wel waaronder steeds een soort van buikpijn gevoel dat er hevige buikpijn aankomt maar het niet doorzet, herkent iemand dit? 

Biscuitje wij doen ICSI en zitten al 5,5 jaar in het medische traject. Veel meegemaakt dus een zorgeloze zwangerschap zal er voor mij niet inzitten.
Vanochtend heb ik veel bloedverlies gehad dus ik ben bang dat miskraam nummer 5 zich heeft aangediend. Gek genoeg is het bloeden wel weer gestopt dus wie weet valt het mee.
MRSJ ook al zo spannend! Wanneer heb jij de eerste echo? Wel fijn dat je zo rustig kunt blijven, mij lukt dat na 4 miskramen helaas niet meer :(

Hallo allemaal!
Ik mag mezelf ook aan de oktobergroep toevoegen! Super blij natuurlijk,ook nog heel onwerkelijk allemaal. Het is ons eerste kindje en kan het nog steeds niet geloven dat ik moeder ga worden. Ik denk dat het besef pas bij de eerste echo komt die we volgende week hebben. Volgens mijn berekeningen ben ik rond 12 oktober uitgerekend. Vandaag ben ik dan 7 weken. Het geheimhouden is nu al moeilijk haha. 
Ik heb vooral in de avond last van misselijkheid en natuurlijk gevoelige borsten ook. Maar dat is het allemaal waard natuurlijk. Wat spannend allemaal hè!

Nokia jeetje wat heftig zeg dat jullie al zolang in het traject zitten en al meerdere keren hebben meegemaakt dat het fout is gegaan en dan nu weer bloedverlies  , ik was vanmorgen niet rustig heb ook wel de vk gebeld tijdens spreekuur maar was niet bereikbaar en toen ik merkte dat het gestopt was maar gedacht als het wel weer gebeurt bel ik wel weer. heb helaas ook eerder meedere miskramen gehad maar zijn wel gezegend met een zoon van 10 maanden nu.
11 maart helaas pas 1e echo duurt als een eeuwigheid. Wanneer jullie? 

Hey, hier ook positief getest op 18 feb. Ik ben 36 jaar. Heb een dochter van 9 en een zoon van 7jaar. Vorige zomer een miskraam gehad en blijven proberen nu is het gelukt. Uitgerekend voor 20 oktober volgens nod. Na 7 jaar geleden voel ik percies dat ik een eerste kindje verwacht. Zo spannend allemaal. ???

Terug
Bovenaan