Oktober 2020❤️

Skybles
Dit is zo waar! Ik werd na 1 pos test en dag erna ongesteld (ik reken dit niet echt als MK) en 2 MK zo angstig. Elk gevoel van kramp of iets die ik niet vertrouwde maakte me doodnerveus. Op sommige momenten dierf ik niet meer gaan plassen. Pas na de 20w echo werd ik rustiger.
Nu we zwanger zijn van ons 2e, overvalt het me dat die angst er dus nog steeds is. Ik zou meer vertrouwen moeten hebben in mijn lichaam, mr kan het niet.
We hadden 14 pogingen en 1 iui nodig voor 1e kindje. (3mnd die ik al gestopt was met pil niet meegerekend) en nu ben ik gestopt met de minipil in november en het is al gelukt... ?... ik kan er precies nog niet bij..

Oh trotse mama heel herkenbaar. Onze zoon is na 2,5 jaar met een derde iui geboren.

nu waren we vanaf januari bezig en zouden we na de zomer beginnen met iui (geen zin om te lang door te proberen, wat het Zkh goed begreep). Maar toen ineens zwanger en nu elke keer heel rap raak! Zo raar.

en dan zeggen mensen tegen mij 'goh iig fijn dat het nu wel op een natuurlijke weg lukt' die opmerking is goed bedoeld maar zo pijnlijk. Ik heb er namelijk geen klap aan! En heb nu ook nog eens te maken met echt verlies ipv alleen maar teleurstelling.

Aaah jaaa! Ik test zelf ook al 5 dagen op rij elke dag.. morgenochtend nog 1 en dan moet het maar klaar zijn denk ik, elke test geeft binnen de afleestijd al twee strepen. We mogen vrijdag de 21ste voor de 8 wekenecho, erg spannend! Met de vorige zwangerschap gingen we voor de termijnecho met 11 weken, helaas bleek het toen met 6 weken al mis te zijn gegaan. Opnieuw nu dus erg spannend.. Volgens mij zijn er veel meiden in dit forum die ook een miskraam hebben gehad. Fijn om dit nu dan te kunnen delen met elkaar, ervanuit gaande natuurlijk dat het nu bij ons allemaal goed mag gaan! Hebben jullie al kwalen en het aan je omgeving verteld? 

Skybles
Ook heel herkenbaar die opmerking. Heb het nog maar 1 iemand verteld en was zo van. Hoe en nu lukt het wel ?? 
Ik heb wel het voordeel, is te zien natuurlijk hoe je het zien want als er wat is kunnen ze er toch niets aan doen. Dat wij om de 2w op controle mogen tot 20w daarna 1x per maand en vanaf 36w wekelijks.

Skybles
Ook heel herkenbaar die opmerking. Heb het nog maar 1 iemand verteld en was zo van. Hoe en nu lukt het wel ?? 
Ik heb wel het voordeel, is te zien natuurlijk hoe je het zien want als er wat is kunnen ze er toch niets aan doen. Dat wij om de 2w op controle mogen tot 20w daarna 1x per maand en vanaf 36w wekelijks.

Kippiiej
Ik heb heel bewust gewacht tot na de 12w echo om ouders of familie op de hoogte te brengen. Ik kon heel moeilijk met reacties om na 1e MK

Terug
Bovenaan