Hmm ging ff wat mis. Wat balen van je rug cardiozuster! Fijn dat je terecht kan vrijdag! Helpt t ook?? Deze keer had ik geen succes bij de fysio. Heb net 2.5 wk vry gehad. Bijna niks ondernomen, jammer genoeg ook niet veel met dochter kunnen doen. Hierdoor wel echt minder rugpijn. Merk ook dat ik soms ff op mn zij moet liggen minstens een uur dan gaat ff de druk eraf en kan ik weer ff vooruit. En indd echt slapen met kussen tussen de benen.
@ maria indd balen zonder kleintje. Wij hadden het ook echt ingepland met het idee om dochterlief mee te nemen. Vind het sowieso jammer dat ze nauwelijks wat ervan mee krijgt. Vind ik eigenlijk echt het stomste vd corona aanpassingen. Ze vraagt vaak of ze meemag naar de “babydokter”. ? nja de maatregelen zijn er niet zomaar en het had zat erger kunnen zijn.
@ maria indd balen zonder kleintje. Wij hadden het ook echt ingepland met het idee om dochterlief mee te nemen. Vind het sowieso jammer dat ze nauwelijks wat ervan mee krijgt. Vind ik eigenlijk echt het stomste vd corona aanpassingen. Ze vraagt vaak of ze meemag naar de “babydokter”. ? nja de maatregelen zijn er niet zomaar en het had zat erger kunnen zijn.