Oktober 2020❤️

Hmm ging ff wat mis. Wat balen van je rug cardiozuster! Fijn dat je terecht kan vrijdag! Helpt t ook?? Deze keer had ik geen succes bij de fysio. Heb net 2.5 wk vry gehad. Bijna niks ondernomen, jammer genoeg ook niet veel met dochter kunnen doen. Hierdoor wel echt minder rugpijn. Merk ook dat ik soms ff op mn zij moet liggen minstens een uur dan gaat ff de druk eraf en kan ik weer ff vooruit. En indd echt slapen met kussen tussen de benen.   

@ maria indd balen zonder kleintje. Wij hadden het ook echt ingepland met het idee om dochterlief mee te nemen. Vind het sowieso jammer dat ze nauwelijks wat ervan mee krijgt. Vind ik eigenlijk echt het stomste vd corona aanpassingen. Ze vraagt vaak of ze meemag naar de “babydokter”. ? nja de maatregelen zijn er niet zomaar en het had zat erger kunnen zijn.

Vrijdag ff afwachten maar werk in ziekenhuis dus heb alvast een oefening gekregen van mijn benen op een stoel of meerdere kussens leggen zodat je de rug en bekken ontlast.. dat was net wel ff lekker maar lastig tv kijken ?? 
Wel vervelend dat je nog steeds zo snel last hebt... Lukt het werken nu wel dan na die paar weken vrij??
Wat fijn om te horen dat het bij jou soms ook verschilt.. eerste zwangerschap voor mij dus maakt me anders onzeker.. maar zoals vandaag denk ik dat de baby gym al gestart is ? 
Hoe is het s nachts?? Word je er wakker van?? Bij mij gelukkig nog niet ?

Hihi nee ik word meer wakker omdat ik moet piesen ? 2 tot 4x per nacht ? 
maar lig je dan plat op je rug? En dan benen op de stoel?! Mijne gutte?! 
ja werk gaat sinds mn vakantie weer. Heb wel aangegeven dat ik 32u achter elkaar teveel vind bij de 3e/4e nacht loop ik weer kreupel, dus steeds mn 3e en 4e dienst worden ingekort, die uren haal ik ergens anders weer in zodat het wat meer spreid en dat gaat echt beter. 

maar ziekenhuis is ook pittig denk ik. Ook veel zeulen en lopen ? 
lijkt me wel gek, wil je in het zhuis bevallen? 

Ja op de grond liggen en dan je benen op de stoel.. ik doe gewoon op de bank en dan benen over de leuning haha.. iets comfortabeler en makkelijker overeind komen Haha

Ja die wc roept mij s nachts soms ook vaak, andere nacht slaap Ik heerlijk.. zo verschillend
Ooh wel fijn dat ze op je werk aanpassingen kunnen maken zodat je het goed kan volhouden... Nachtdienst is ook wel pittig hoor pfff

Ja wij willen in ziekenhuis, naja vooral mijn vriend.. ik had geen voorkeur maar hij vindt dat prettiger dus dat is dikke prima.. maar niet in ziekenhuis waar ik werk hoor.. ik werk op 35 minuten afstand van mijn werk... Dichtsbijzijnde ziekenhuis voor ons is op 20min rijden..
Waar gaan jullie bevallen? Thuis of in het ziekenhuis?

@cardiozuster hopelijk kan de fysio je helpen en de pijn verlchten.. Oktober is toch nog best een eindje weg, zou fijn zijn als je de weken toch iets gemakkelijker doorkomt!
@samson jemig zo vaak eruit 's nachts ;) je kan alvast wennen aan het ritme van de voedingen zo haha.. Ik hoef er soms niet uit maar vaak maar 1x (thank god) onze kleine meid is dan wel gelijk actief, vooral ook net voordat ik wil gaan slapen. Meestal gewoon even een half uur eerder op bed liggen helpt vaak !

@Maria  fijn he dat uitkijken naar verlof, had van tevoren verwacht dat ik dat minder zou hebben (eerste zwangerschap) maar kan ook niet wachten tot die tijd en tot de kleine meid er is. Hier geen lichamelijke klachten, mag nog steeds spreken van een ideale zwangerschap! Wel beginnen mn borsten ineens weer te groeien (kan soms lekker jeuken ;)) ben benieuwd waar dat stopt haha!

Ik ben wel gewend om 100x uit bed te komen, ik val ook gelukkig zo weer in slaap. Je kunt met 100x wakker maken ik draai me 100x om hihi. Denk omdat ik s`nachts werk. Als je mij gewoon zou laten slapen zonder wekker haal ik gerust de 20 uur wel hihi Ik heb geen stop-knop of besef knop. Ik word na 6u ook hetzelfde wakker als na 10u. Altijd net niet uitgerust, maar productief genoeg om mn dag door te slenteren hihi. 
@Dreamer bizar die groeispurten steeds, kan me er ook steeds over verbazen.
@Cardio we waren de eerste bevalling thuis, ik hoop dat nu weer te kunnen doen :) Vond het heerlijk meteen in mn eigen douche en bed. Lekker mn eigen spulletjes, geen vreemde mensen in mn slaapkamer (slaapzaal). Wel fijn dat je niet in je 'eigen'ziekenhuis bevalt/ Lijkt me zo raar hihi. Ik had destijds ook een kraamverzorgende (oudcollega) die bij mij zou komen, uiteindelijk had ze vakantie. Het was een lieve meid hoor! Maar toch een beetje gek als zij elke dag mn hechtingen zou tellen XD Had ik denk ik toch wat ongemakkelijk gevonden.

Haha nou dat idd of dat je net collega's tegenkomt in het ziekenhuis als je naar verloskunde moet en ze weten dan dat je gaat bevallen..dan is de verrassing er ook een beetje af haha

Bedankt allen, hoop het ook.. nergens last van tot afgelopen weekend.. Verbaas me erover hoe plotseling dat begint... Had gehoopt dat het kwam van een verkeerde stoel maar na zoveel dagen heb ik dat idee maar weer aan de kant geschoven

Terug
Bovenaan