Oktober 2020❤️

Als goed is word je nu echt wat weker in de botten en gewrichten dus dat kan echt bij de 1e zwangerschap merkte ik het ook pas met 25/30 wk vooral na de 30 wk. Deze keer al veel eerder met 20 wk ?

Voor mn vakantie dacht ik echt dat het niet meer goed kwam. Maar nu ik echt veel rust heb gepakt gaat het wel. Moet gewoon echt goed rustig doen voor en na mn werkriedeltje. Zware activiteiten echt kort houden en prioriteiten stellen dan gaat het. En trekt het nog wat weg tussendoor. Maar ik moet er echt voor waken dat ik denk van oh het gaat weer, want dan doe ik echt al gauw teveel. Trekt allemaal minder goed weg als bij de eerste. Hoop dat het straks na de bevalling allemaal weer koosjer is ?? 

oooh goed voor jezelf zorgen dan maar!  hoeveel weken moest je nog werken??Ik ben gelukkig gisteren bij de fysio geweest... overbelasting van m'n bekken en gelukkig geen bekkeninstabiliteit.. Heb wat oefeningen gekregen en ze heeft wat gemasseerd en dit is al een hele verbetering, voel het nog lichtelijk dus daar ben ik al heel blij mee!! 
Nog 4 weken werken voor mij! Krankzinnig zeg!    

haha nog geen nesteldrang!! Ben je nu zo druk aan de poets? :D  
hebben jullie veel last van de warmte?
Ik vind het tot nu toe nog meevallen (tenminste niet erger last dan normaal) 

@samsonn eigenlijk (nog) niet, maar af en toe schiet er wel door in hoofd; je moet nu echt de laatste dingen in huis halen voor je het weet zijn die weken voorbij (nu 29w 2d) jij bent al druk aan het poetsen of meer als in de spulletjes bij elkaar zoeken en helemaal klaar zijn ;)
@cardiozuster hier ook nog geen hele erge last van de warmte, alhoewel vannacht wel echt goed warm was! iedereen vraagt het ook aan je he haha, maar gok dat iedereen deze hitte soms teveel van het goede vind zwanger of niet.. Fijn dat de fysio je heeft kunnen helpen!!

Ik moest gister werken hihi zelf niet meer last als normaal. De cliënten wel ? dat vond ik vermoeiender. 
we hebben hier best wat verbouwideetjes dat is echt waanzin ? manlief is ook echt bevangen door nesteldrang ?
Alle babyklusjes zijn klaar ? dus nu het huis maar overhoop ?

Haha... Hier valt last van de warmte ook mee, niet meer dan normaal iig
Vandaag wat kleertjes geshopt. Eindelijk weer wat lange mouwen in de winkel Haha.. wel lastig shoppen als je nog niet weet wat het is.. 
Overmorgen 30 weken.. gaat wel snel nu ♥️

Terug
Bovenaan