Oktober 2020❤️

@cardiozuster @Sammerd dan schiet het al op voor jullie! Zo ingepland of is het beroepsmatig altijd zo dat je eerder met verlof gaat? Kan me goed voorstellen als je de hele dag staat/loopt dat je het tegen de tijd dat je 33 weken bent spuugzat ben aan het einde van de dag!
Ik heb een kantoorbaan maar hoef ook nog maar 7,5 week te werken, bewust nog weekje vakantie voorafgaand aan mn verlof geplakt. Leek me wel relaxt!
Hier ook echt een schuivende buik, ze heeft voorkeur voor rechts dus soms ben ik helemaal uit vorm zegmaar ;) 

Nee ik werk onregelmatige diensten, meestal 2 avonden en 3 nachten, daarna ben ik 8 dagen vrij ? nu valt hij precies goed waardoor ik een week eerder verlof heb. Het is bij ons de hele dienst lopen/zeulen. Ik ga vanaf volgende week ook iets meer mn uren spreiden. Met dat 32/40 u achter elkaar met slaap tekort me iets af begint te breken ook mn rug is niet zo blij meer ? dus hoop het zo nog wat uit te kunnen smeren ?? vorige keer had ik nauwelijks klachten en bleef ik nog een week langer werken ?? de ene zwangerschap is de andere niet heb ik nu geleerd ?? 
Hier een puntbuik naar links ? ligt graag links en/of dwars

De 3d/4d echo gehad vandaag... 
en het is wederom een kloon van mijn man hihi. Weer helemaal verliefd ❤️ was het zwanger zijn weer ff helemaal zat dus dit is ff weer een straaltje energie ❤️ Merk dat ik wat minder gemotiveerd ben als vorige keer ??

Dit keer geen 3D/4D echo ingepland. Ik had het graag gewild, maar dan wel dat onze dochter mee zou mogen. Dat is helaas nog niet het geval.
Ik moet nog 4 weken werken. Ben 6 weken vtv vrij en 13 weken erna. Ben stiekem al aan het aftellen. Niet omdat het te zwaar oid is, maar kijk er gewoon naar uit. Nog even lekker wat tijd met onze dochter alleen. Hopelijk zonder lichamelijke klachten.

Hoe gaat het met jullie? Hopelijk ook niet al teveel klachten?

Sinds zaterdag rugpijn onderin de rug .. alvast maar afspraak gemaakt met fysio.. kan gelukkig vrijdag heen

Gisteren was de kleine vrij rustig in de buik... Kleine bescheiden schopjes... Vandaag lijkt het wel een jungle en beweegt het super veel..  hebben jullie daar ook verschil in?? 
28+1 inmiddels.. 

Pff herkenbaar, ene dag rustig andere dag zou ik zweren dat er een circus zich afspeelt daarbinnen. Sowieso indd wat moeier als de eerste keer. Ook denk ik gewoon omdat ik zwanger zijn gewoon niet leuk vind ? tenminste niet zoals ik andere meiden om me heen zwanger zie zijn. Merk dat ik vaak denk... zitten we al in oktober? En nu? En nu? ? maar dat is gewoon een stom zeur ding. Ik ben dankbaar en blij dat mijn lijf dit kan ✌️ 

Terug
Bovenaan