Oktober 2020❤️

Ik ga volgende week voor 3/4d echo. Heb het vorige keer niet gedaab omdat we heel veel echos hadden met de stagair vd verloskundige. Maar achteraf had ik indd toch graag een 3d echo gedaan. Ben wel benieuwd onze dochter is echt een kloon van mijn man hihi op de 20 weken echo dacht ik alweer wat gelaatstrekken van manlief te zien ? Ben enorm benieuwd! Had jij een 3d of 4d ik snap het verschil zelf niet helemaal ? 

@Sammerd als ik het goed begreep combineren ze de 2d, 3d en 4d techniek met elkaar om het beste beeld te schetsen. Omdat soms die kleine niet mee wilt werken kan je dan op meerdere manieren dat koppie bekijken. Maar wat leuk, wellicht lijkt de kleine nu juist wel extra op jou!

@Sammerd redelijk ja! Ze lag gelukkig goed voor wat duidelijke plaatjes. Niet volledig vanaf voren, maar we zagen haar gezichtje vanaf haar rechter voorkant (dus iets schuin). De 'kleur' beelden zijn wel duidelijker dan op de uitgeprinte zwart wit foto's. Dus we hadden een USB mee om ze daar op te laten zetten. :)

Bijzonder hoor ♥️ 

Ik morgen weer controle 
Ik voel het kindje steeds vaker draaien in de buik, alsof die alles aan de kant schuift...  Hebben jullie dat ook??

Na vanavond nog 18 diensten werken voor mij.. met 33 weken al laatste werkdag.. gek hoor!! 

Super mooi zn 3d/4d! Ik kreeg een 3d foto mee toen ik in het ziekenhuis was laatst, super leuk.
Hier beweegt en schuift kindje ook veel heen en weer, wat je zegt @cardiozuster net alsof je organen weggeduwd worden haha.
Blijft mega bijzonder die bewegingen :)

Hihi vind dat altijd zon vaag gevoel. Vond het op het end minder grappig, deed het soms ook zelfs zeer staat je buik ook echt heel raar ? 
ik moet ook nog 12 diensten ? het schiet al op ❤️

Terug
Bovenaan