Oktober 2020❤️

@cardiozuster @samsonnn  dacht eerst ook bruin is meer jongens maar moet zeggen; heb een leuke trui gehad en het combineert wel erg goed met lichtroze ;)

@Hope
Spannende tijden voor jou dus! Hoe kwam je erachter dat je baarmoeder ruimer voelde? of was dit iets wat de verloskundige vermoedde... Probeer er ook maar de positieve kant van in te zien; hoe eerder je die kleine (grote) man in je armen hebt liggen :) sterkte en succes met het afwachten!

@samson Balen dat je nooit gevoel hebt gehad serieus te zijn genomen op dat vlak.. gelukkig doen ze dat nu wel... Idd pittig dat je dan nu doorgestuurd wordt.. voorkeur is voor thuis bevallen?

Oh Hope dat is een flinke baby al zeg Haha... Ben benieuwd hoe snel de groei gaat.. ben je ook getest op zwangerschapsdiabetes??

Haha Dreamer.. ja mss staat dat idd wel leuk.. 

Theempie hope! Wat gek! Lijkt me ook een vreemd bericht inleiden! Lijkt me sowieso heel raar dat je straks een datum hebt waarop je weet dat je kleintje er al is. Lijkt me sowieso ook als ik eventueel toch een ks moet ook wel apart. Niet overtyd lopen ? de 1e keer was ook met 41 wk ? of het idee dat het binnen nu en 8 wk al klaar is.. pfffft 

@cardiozuster voorkeur is wel thuis. Desondanks dat mn vorige bevalling wat lomp is gegaan was ik wel blij dat ik echt thuis was. Lekker mijn eigen plekkie en spulletjes. De 1e nacht samen met mijn man aanklooien omdat we beiden de ballen verstand hadden van babies. Het voelde wel heel prettig. Het idee om op zon slaapzaal te zitten met allemaal vreemd volk. Brr. Achja eerst maar ff afwachten wat ze zeggen straks ?
dreamer klopt lichtroze is heel mooi met bruin ❤️

Vind het sowieso een gek idee dat ik nu 30+3 ben en dat de baby al mag komen over 6,5 week! haha
Moet nog wel ff flink wassen en de laatste dingen kopen straks als ik met verlof ben!

Ja zo'n slaapzaal lijkt me idd ook gek.. 
maar ik hoop met m'n poliklinische bevalling toch weer snel naar huis te mogen en samen met m'n vriend ook zo'n gekke eerste nacht door te maken met ballen verstand van baby's haha

Wanneer moet je naar de gyn Samsonn? Verwacht je een oproep op korte termijn?

JKrijg als goed is vd week een oproep ze wilden het binnen 2 wk onderzocht hebben om het bevalplan snel rond te kunnen krijgen. Hoop dat dat ook lukt ben van mezelf al niet zo geduldig ?
tis echt zo, ik weet nog wel dat de kraamhulp wegging en dat ik echt dacht van... hoe dan?! Geen gebruiksaanwijzing of niks? Jullie vertrouwen is misschien iets te groot ??

Hopen dat je snel bericht krijgt!!

Haha.. dat gevoel heb ik nu ook Haha.. ben erg benieuwd

Nog maar 5 dagen werken in de komende 2 weken..  dan verlof!! Hebben sommigen al verlof?? 

@cardiozuster 
Zo dat schiet al op zeg! Heerlijk. Ben je mentaal ook al meer met de baby bezig dan met je werk? Ik merk dat wel aan mezelf, moet nog 4 weken werken dan ga ik met verlof (35w) 

Terug
Bovenaan