Oktober 2020❤️

Ooh wat ga je lang door... Houd je dat goed vol??
Mwah ben nog niet zo bezig met wat komen gaat.. mss als ik thuis zit en alle spullen in de wasmachine doe Haha
Komt mss ook omdat ik nu best veel heb gewerkt laatste tijd haha
En volgende keer bij VK gaat het over geboorteplan

Waar denk jij allemaal over na dan??

@cardiozuster Heb een kantoorbaan dus lichamelijk gezien goed vol te houden, ben nog steeds fit en weinig kwaaltjes dus dat gaat goed gelukkig.
Hoe gaat dat met jouw werk??
Merk gewoon meer dat waar ik mijn werk vroeger echt wel belangrijk vond, nu ik alles goed los kan laten.. Had verwacht die laatste weken toch wel meer "stress"  te hebben met overdracht etc, maar ben met mn gedachte meer bij de baby af en toe haha.
Bij mijn VK hebben we het daar (nog) niet over gehad, misschien dat ze het volgende week aankaart.

Sinds de fysio gaat het stukken beter... S nachts wel stramme rug als ik wakker wordt en naar de WC moet haha.. maar heb ook geen vakantie dus vind het zo ook goed ☺️ 
Ook al kan kantoor baan ook pijnlijk zijn als je bekken of rugklachten hebt..

Haha kan me soms nog wel druk maken om dingen op het werk maar merk wel dat ik makkelijker denk ach ja ben er straks toch even uit haha

Bij mij gaf ze het aan omdat ze voorkeur hadden dat partner mee kwam omdat het de eerste is.. daarom weet ik het denk ik haha
Volgende week ook intake kraamzorg aan huis, heb je die al gehad??

ik heb volgens mij last van m'n hormonen haha... want ik maak me druk om dekentjes..
had heel leuk dekentje gekocht, TOG 2, dus ik dacht met lakentje en romper met evt. pyjamatje of kleertjes moet het warm genoeg zijn...
nu zie ik dat de buitenzijde van de deken katoen is 100%, maar de binnenzijde polyester 100%, nu lees ik over dit polyester verschilllende dingen op internet. Sommigen zeggen moet katoen of wol zijn, andere sites waaronder veiligslapen zegt weer dat het materiaal niet uitmaakt...
Zo snap ik er toch weer weinig van... per persoon ook heel verschillend zie ik en per kindje
wat hebben jullie gekocht?

Ik dacht babydekens, niet zo moeilijk, ik let op de TOG waarde en dan is 't goed haha... maar miss zijn me hormonen gewoon lekker bezig..

Hihi heel herkenbaar hier ook duizend dekentjes alleen dochterlief wilde nooit onder een deken slapen ? nu genoeg dekens voor zoonlief ? die tog waardes is meer een leidraad. Ster had het tot anderhalf altijd steenkoud die had zelfs in de zomer de dikste winterzakken aan. Nu zit ze altijd te zweten tot een uur of 1, en daarna steenkoud ? ze heeft ook 2 dekebs die wissel ik vaak als ik weer naar bed ga ? dus wacht ff want echt ik was bankroet van alle inbakerzooi/dekens/pyamas/
slaapzakjes die ze nooit heeft gebruikt 

oeh en je kunt er ook een lakentje onder doen dan is het alweer minder zweterig/polyesterig ? maar reken er maar op dat je sneller een extra deken pakt bij die hele kleintjes

Hoe gaat het inmiddels met jullie? 
Al mensen met verlof?
Hier nog 2,5 week werken, wat gaat de tijd snel! Vandaag controle gehad (32w 4d) en helaas ligt onze kleine meid nog steeds in stuitligging. Hebben nog meer mensen hier last en/of ervaring mee? Over twee weken een liggingsecho, ga in tussentijd maar alle oefeningen doen die ik kan vinden om haar zelf te laten draaien..

Ik heb vrijdag m'n laatste werkdag dan ben ik 35+6. Ben er wel aan toe, vooral het slechte slapen breekt me op.
Bij ons ligt de kleine dwars en we gaan morgen naar het ziekenhuis om te draaien in de hoop dat het hoofdje goed gaat liggen. Anders wordt het een keizersnede. 

Terug
Bovenaan