Oktober 2020❤️

@ dreamer, ze kan toch kog tot het end draaien toch?? Pas bij 35 wk kijken ze toch nog een keer? Hihi ben wel benieuwd naar je oefeningen (radslag?) 

Hier nog 2,5e week te gaan. Langzamerhand ook wel aardig genoeg gehad van het werk. De afgelopen weken hebben in teken gestaan van optellen en ik merk dat het aftellen nu wel echt is begonnen. Ik ben enorm nieuwschierig hoe die kleine meid eruit ziet en kan niet wachten tot ze er gewoon lekker is. Die 6,5e week die nog over zijn lijken nu wel als een half jaar te duren... Haha!
Iedereen voorbereid? Alle spulletjes in huis?

Hier 32+2.. volgende week weer controle.. vorige keer lag hij of zij nog goed . Hopelijk blijft dat zo.. zo voelt het wel tenminste met het getrap haha
Hopen dat die kleintjes allemaal nog draaien.. 
Ik morgen en zondag nog werken met 33 weken lekker verlof.. het is idd aftellen nu
Groeien jullie flink of valt het mee.. mijn gewicht stijgt langzaam na een groeispurt tot 26 weken.. volgens de verloskundige komt de volgende spurt straks

Hier ook in spurtjes. Had rond 26/28 week ineens een halve buik erbij aangeplakt ? bij mijn vorige had ik in het verlof ook 2x met name bij het overtijd lopen werd ik ook heel dik in mn gezicht/armen/benen. Was toen in een hittegolf hoop dat nu niet zo heftig te krijgen. 
@ cardio heerlijk zeg nog 2 diensten! Ik za/zo/ma/di nog. 

@cardiozuster @Samson succes met jullie laatste werkdagen, daarna even lekker niks! Ik kijk ene kant uit naar mn verlof maar aan de andere kant voelt dit nog helemaal niet alsof ik bijna met verlof ga ;)
Verloskundige raadde spinning babies aan te googlen, soort van oefeningen om meer ruimte in je bekken te krijgen (ook goed voor een goede bevalling zeggen ze) maar hoor soms ook icepacks op je buik.. Klinkt beetje zielig zo'n koud ding op dr hoofd haha.
@gebruiker 
oh een dwarsligging hoor je ook niet vaak, hoop voor je dat er nog draaien mogelijk is.. Ik kijk er wel tegenop om straks eventueel een besluit te moeten nemen tussen een keizersnee of stuitbevalling.. Dat extern draaien lijkt me ook niks maar goed niet echt veel andere keuzes als ze zo eigenwijs blijft 
@MamaLou inderdaad ook hier super nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet, hoe het is (mijn eerste zwangerschap) in principe alles in huis, net de bedverhogers besteld, wiegje staat klaar maar eerst nog even draaien die kleine eigenwijs!  

Het draaien is helaas niet gelukt. Volgende week terug voor een nieuwe echo en als de kleine een andere ligging heeft als vandaag wordt er nog een poging gedaan om te draaien. Als wij dat willen, anders gaan we de vervolg stappen bespreken en dat is een keizersnede. Dus nog een weekje afwachten

Terug
Bovenaan