Oktober 2020❤️

Ooh Samson... Ook laatste daagjes voor jou.. gek hè

Dreamer hoe lang moet je nog??

Ooh wat jammer dat het draaien niet gelukt is zeg.. spannend zeg!

@gebruiker hoe heb jij het draaien zelf ervaren? Ik vind het als Samsonn het er altijd pijnlijk en onnatuurlijk uitzien. De kraamzorg adviseerde mij wel om het (indien nodig) één keer te proberen en niet vaker...
@cardiozuster @Samsonn heerlijk die laatste daagjes, gek idee he dat je nu gewoon 16 weken vrij bent (of langer als jullie er nog wat aan vastgeplakt hebben qua vakantiedagen)
Ik ben vandaag precies 33w, nog twee weken werken! Merk wel dat ik steeds meer behoefte krijg aan rust, niet zo zeer slapen maar gewoon niks doen niet teveel mensen om me heen ;) denk het zogenoemde coconnetje waar ik in kruip (terwijl ik best extravert ben en juist geniet normaal van veel doen, veel contacten etc)

Hier ook, of ik ben extreem aan het nesteldrangen of ik voer letterlijk geen klap uit ? dochterlief was ziek vandaag dus de hele dag geknuffeld en Disney gekeken ❤️ vind het ook heerlijk dat het weer omslaat ❤️ lekker druilerig, zometeen het huis weer gezellig maken met lichtjes en dekentjes ? we zaten hier vandaag al aan de warme choco 

Ooh heerlijk!! ♥️♥️ Die donkere dagen zijn perfect voor lui zijn haha
De laatste dagen neemt de vermoeidheid hier flink toe.. pff.. niet vooruit te branden haha, blij dat zondag laatste dagje is.. 
Gisteren nog ff lekker nachtje samen weg geweest ♥️ maar toch vreet dat energie haha

@dreamee, ik ben naar het Jeroen Bosch ziekenhuis geweest in den Bosch. Hier zit een team die dit samen. 
doet.https://www.google.com/search?q=jbz+versie&oq=jbz+vesie&aqs=chrome.1.69i57j0.10415j0j4&client=ms-android-motorola-rev2&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#
Eerst uitleg gehad van de verloskundige, een aantal dagen later naar het ziekenhuis geweest en daar ook weer uitleg gehad.
Het belangrijkste van de versie is dat jij bepaald dus als het niet gaat zij ook stoppen. Als eerste starte de ect daarna kreeg ik een infuus met weeën Remmers om de baarmoeder te laten ontspannen. Dit duurde ongeveer een half uurtje toen kwam het team weer terug. Het draaien wordt door 2 personen gedaan en de derde maakt een echo. Je moet tijdens de versie proberen vte ontspannen door rustig binnte ademen door je neus en langzaam uitademen door je mond een soort van weeën opvangen. Het voelt natuurlijk wel vreemd dat er mensen. Aan je buik zitten maar ze vertelde telkens wat ze deden dat vond ik wel fijn. Na 2 keer proberen ging het team niet verder omdat het geen zin had. In het totaal zetten ze ongeveer 3 keer aan. Daarna weer aan de ect voor volgens mij een half uur/ drie kwartier en kwamen ze ondertussen kijken hoe het ging. Nu volgende week een nieuwe afspraak en indien ze anders ligt gaan we het toch nog een keertje proberen omdat we vertrouwen hebben in het ziekenhuis. De rest van de dag wel wat last gehad van m'n buik maar niet extreem. De kleine reageerde er niet extreem op. Tijdens de eerste ect was je erg aan het bewegen en bij de 2de iets minder. Maar ze bleef wel lekker actief.

@samsonn oh heerlijk zie het helemaal voor me, op de bank disney aan en warme chocolade melk haha! Ahg daar is verlof toch voor lekker genieten van de rust ;) 
heb gisteren ook kaarsjes aangestoken, chocolade erbij!
@cardiozuster ja de dingen waar je eerst energie van kreeg slurpen je nu leeg, wel fijn om nog even samen weggeweest te zijn denk ik? succes met je laatste daagjes werken!!
@gebruiker
super bedankt voor je uitgebreide toelichting.. Probeer de komende twee weken gewoon nog wat oefeningen te doen in de hoop dat ze draait, anders gaan we het waarschijnlijk (als mogelijk is) ook met een versie proberen. Heb helemaal in mn hoofd om natuurlijk te bevallen, mn zwangerschap verloopt ook echt supergoed en dan is dit toch een soort van teleurstelling dat ik straks misschien wel medisch ben..
Kwestie van even knop omzetten, afwachten en we zien wel hoe het loopt.
Hoop dat het met jou en de kleine verder goed blijft gaan 

Heerlijk cardiozuster! Dacht gister na mn dienst nog aan je ? die bofkont mag ak aftikken! Ik nog 2 nachtjes ✌️ 
@ dreamer: heerlijk ja kaarsjes! ? ik ben al helemaal in de herfst vibes ? 
@gebruiker. Klinkt nog best heftig! Wist niet dat daar zoveel bij kwam kijken met weeenremmers en alles. Hoop dat de kleine zelf nog even een duikel maakt! 

Terug
Bovenaan