Oktober 2020❤️

Hi meiden! Al tijdje niet meegelezen, maar ben een beetje bij! Bijna iedereen zal wel al bijna of al met verlof zijn! Heerlijk! Zelf mocht ik al stoppen met 28 welen( ik noem het een cadeautje van de Corona) wel elke week 2 ochtenden op mijn werk geweest voor wat kleine klusjes en gewoon even contact behouden. Aankomend week de laatste keer en dan echt verlof! Kamertje is nog steeds niet helemaal af maar einde is in zicht. Ik heb 2 groeiecho’s gehad. Onze jongen is erg flink. Zoals het er nu uitziet word ik ingeleid in de 39ste week. 
Komende dagen word het nog even flink warm ( Ik was eigenlijk toe aan echt herfst haha) succes nog even met de warmte allemaal! 

wat leuk Mali! Zelf ontworpen! :)

hoi Hope!
ooh wat spannend dat inleiden en gek dat je weet dat het in die week gaat gebeuren, hoeveel weken ben je nu?

Indd leuk Mali! Ben wel benieuwd hihi 
Hope wat spannend! 
Hihi ik sta toch echt weer warme choco te maken dus ik hou het herfst hier ?

haha de temperaturen zijn niet echt warme choco temperaturen (ook al hield mij dat gisteren ook niet tegen) haha...

Dit weertje is wel prima te doen als dit zo blijft..

Elk weer is chocoweer ? denk alleen dat ik mn dochter aan het traumatiseren ben ? liggen nu voor de 4e keer vandaag onder een dekentje de gruffalo te lezen.. arm kind.. ook de disney vliegter hier de halve dag door ?

Hahaha indd altijd chocoweer!! Ik heb helaas vandaag gehoord dat ik 3x per dag insuline moet gaan spuiten! Vanaf morgen.. maandag weer naar de gyn om een eventuele inleiding te bespreken

Aii lelijk! Vind je het vervelend om te spuiten? Mag je wel in je buik spuiten of doe je in je been? (Puur beroepsmatige interesse). Wel heavy dat je ook meteen 3x daags moet ? 

Jaaa ik vind het vooral een naar idee dat ik iets in mij spuit terwijl er een kleintje inzit.. voelt zo tegenstrijdig..
Ik moet nog even bekijken waar ik het fijnst vindt om te spuiten. Maar kom er nu net achter dwt de apotheek helemaal geen naalden bij de pen hebben geleverd dus deze ochtend wordt het sowieso al niks whaha..

Terug
Bovenaan