Oktober 2020❤️

Nja dat dacht ik dus ook beter je benen. Mag het wel bij je buik? Desondanks dat het onder de huid is en totaal niet diep brrr klinkt toch naar 

Jaa inderdaad lekker handig ?
Het mag inderdaad wel in de buik, maar ga morgen maar eens kijken waar ik me het prettigst bij voel.. De naald is inderdaad niet zo diep maar vind m best wel grof/breed... nja... hopelijk is het maar voor 2 weken...
Hoe was jullie dagje vandaag?

De dagen zijn lekker relaxed.. merk wel de laatste dagen dat schoenen of sandalen strakker gaan zitten ... Begin wat vocht vast te houden..vooral de voeten gelukkig.. hebben jullie daar ook last van?

Weten jullie al wat je aan gaat doen qua kleding tijdens de bevalling? Er wordt vaak gesproken over een lang, luchtig tshirt oid, maar ik weet 't nog niet zo goed. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, maar weet niet eens wat voor kleding ik klaar moet leggen om überhaupt aan te doen naar het ziekenhuis. Tips?

Vervelend in de voeten lijkt me! Ik heel erg in mijn handen..
Heb vanmiddag ook weer de hele middag in het ziekenhuis gezeten ivm een ontzettend drukkend gevoel in mijn kruis.
Inwendig onderzoek gehad, baby was al flink ingedaald. Bleek wel hoge bloeddruk te hebben en ook wat lichte symptomen van zwangerschapsvergiftiging en moest bij erger wordende klachten direct weer contact opnemen.. 

De vorige keer in het ziekenhuis bevallen en toen had ik een zwart hemdje aan en voor de rest niks haha.. na de bevalling gedouched en toen lekker een shirtje met  sporttop eronder en een luchtige pyjama broek.. 

oooh de handen lijkt me heel vervelend, vooral met ringen ofzo..
voeten ook met sandalen hoor... misschien moet ik me voeten ook wat meer omhoog doen... Volgens mij zit ik nog te weinig haha... vandaag ook erg weinig eigenlijk... het rustig aan doen tijdens verlof gaat er nog een beetje moeilijk in
Wel flink baal momentje vandaag, eindelijk de gordijnen binnen, laten ze teveel licht door.. helemaal niet blij mee... in de winkel leken ze helemaal niet zo lichtdoorlatend... grrr.. Was nog wel samen met m'n moeder geweest en die was ook helemaal verbaasd. Voor nu maar even zo laten en ik kijk van de week wel ff naar nieuwe gordijnen, dan maar jammer geld en verkopen via marktplaats voor een schijntje

ooh bevallingskleren weet ik ook niet zo goed.. .Lang t-shirt lees ik veel, maar aan de andere kant, alles is ook open en bloot van onderen dus waarom moet die lang zijn? Wordt dan sowieso alleen maar smerig toch?
Ik heb op mijn verjaardag een t-shirt gekregen voor de grap van mijn vriend omdat ik echt dol ben op mijn hondje (een zwarte labrador) met de tekst (Black Labs Matter) Heel fout grapje (vooral gezien waar het origineel vandaan komt) maar gezien mijn liefde voor m'n hondje wel grappig... maar is wel ongeveer het ruimste tshirt wat ik nu heb haha.. dus ik zit nog in twijfel... om nou weer speciaal iets te kopen voor de bevalling wat ik daarna niet meer ga dragen..
Ik denk dat ik gewoon in m'n joggingsbroek ga met een shirtje.. 

oooh wat een pech Mali!! wat voor symptomen van zwangerschapsvergiftiging heb je? Was je bloeddruk hiervoor steeds goed?
Fijn dat het ingedaald is maar vervelend dat je daar zo'n last van hebt... had je dat de vorige keer ook?

Hihi manlief en ik weten niet meer wat ik aanhad. Ik had een weeenstorm in bad en ben toen kruipend en zeiknat naar mn slaapkamer gekropen ? op de foto meteen na de geboorte lijk ik iets zwarts aan te hebben ? denk gewoon een shirt of een hempie, kun je altijd een vest overheen doen ? op dat moment boeit het niet. ?? ik zou gewoon voor je black labs matter gaan ?? 

Terug
Bovenaan