oooh de handen lijkt me heel vervelend, vooral met ringen ofzo..
voeten ook met sandalen hoor... misschien moet ik me voeten ook wat meer omhoog doen... Volgens mij zit ik nog te weinig haha... vandaag ook erg weinig eigenlijk... het rustig aan doen tijdens verlof gaat er nog een beetje moeilijk in
Wel flink baal momentje vandaag, eindelijk de gordijnen binnen, laten ze teveel licht door.. helemaal niet blij mee... in de winkel leken ze helemaal niet zo lichtdoorlatend... grrr.. Was nog wel samen met m'n moeder geweest en die was ook helemaal verbaasd. Voor nu maar even zo laten en ik kijk van de week wel ff naar nieuwe gordijnen, dan maar jammer geld en verkopen via marktplaats voor een schijntje
ooh bevallingskleren weet ik ook niet zo goed.. .Lang t-shirt lees ik veel, maar aan de andere kant, alles is ook open en bloot van onderen dus waarom moet die lang zijn? Wordt dan sowieso alleen maar smerig toch?
Ik heb op mijn verjaardag een t-shirt gekregen voor de grap van mijn vriend omdat ik echt dol ben op mijn hondje (een zwarte labrador) met de tekst (Black Labs Matter) Heel fout grapje (vooral gezien waar het origineel vandaan komt) maar gezien mijn liefde voor m'n hondje wel grappig... maar is wel ongeveer het ruimste tshirt wat ik nu heb haha.. dus ik zit nog in twijfel... om nou weer speciaal iets te kopen voor de bevalling wat ik daarna niet meer ga dragen..
Ik denk dat ik gewoon in m'n joggingsbroek ga met een shirtje..
oooh wat een pech Mali!! wat voor symptomen van zwangerschapsvergiftiging heb je? Was je bloeddruk hiervoor steeds goed?
Fijn dat het ingedaald is maar vervelend dat je daar zo'n last van hebt... had je dat de vorige keer ook?