Oh Mali Mali, dat is zeker een normaal gewicht, daar tekent iedereen voor als we dat zouden kunnen volgens mij... Misschien valt het straks weer reuze mee haha
haha de gebroken nachten beginnen al haha.. moet zeggen dat de kleine wel rustig is, dus daar ligt het niet aan!Wat fijn dat je ook kunt aftellen met nog maar 3 dagen te gaan!! Heerlijk vooruitzicht!!
@Dreamer, gelukkig ben ik niet alleen die alweer zo vroeg naar dat toilet moet lopen haha.. maar moet overdag ook wat vaker merk ik...
vanochtend controle gehad en de kleine ligt al met zijn/haar hoofdje goed in het bekken dus die drukt ook vast een beetje op de blaas haha.. Hij/zij ging in ieder geval niet meer in stuitligging zei ze, dus daar was ik blij om! mijn buikformaat qua cm paste ook bij het aantal weken dus dat is ook goed.. nooit geweten dat ze die buik zo meten over de lengte.
Ze vond mijn buik hard, maar ik ervaar dat zelf totaal niet zo.. ze zei daarna ook niet meer zo veel erover... Ik denk dat m'n vel gewoon op spanning staat ... tis nog maar de 1e!
ik moet dat ook nog doen Samsonnn... vooral omdat er nu geen cursussen gegeven worden (hier in de buurt iig niet), dus ik wou ook zo'n online cursus/video bekijken om wat tips en tricks te horen...