Oktober 2020❤️

Hi meiden!
Spannende weken nu hè? Ik ben aankomende vrijdag 35 weken zwanger en vind het echt ontzettend zwaar! Heb gisteren te horen gekregen dat ik opeens veel vruchtwater heb, wat kan komen door mijn zwangerschapsdiabetes. Mijn buik is ook echt gigantisch en staat ontzettend strak, de hele dag door. 
Kan al nachten amper slapen, omdat de spanning in m'n buik mij gewoon zeer doet, of niet echt pijn maar gewoon heel ongemakkelijk.
succes met de laatste loodjes! 

Samsonnn je hebt verlof!! :D :D

oooh zeker spannend,,, wat vervelend van het vele vruchtwater, ik las dat je kindje ook niet per se groot was (ik dacht dat dit vaak wel het geval was bij diabetes)... 
wel vervelend dat strakke, dat heb ik voornamelijk 's avonds... maar 's ochtends is het allemaal wat soepeler

moet zeggen nu ik verlof heb ga ik ineens slechter slapen haha... extra blij dat het nu klaar is... vannacht al om half 4 wakker! pfff... half 6 er maar uit en beneden op de bank met me broodje netflix gekeken haha.. straks maar powernapje... 
Moet sowieso de laatste dagen/week steeds vaker naar de wc... vooral aan begin van de nacht pff

Nee klopt, de groei ligt net onder gemiddeld. Had ik bij m'n zoontje ook. Die is met 38 weken ingeleid met een gewicht van 3295 dus volgens mij heel normaal.

ah heerlijk verlof! Wel balen dat je slechter slaapt ? hebben we samen wakker gelegen. Ik ben eigenlijk pas tegen half 5 in slaap gevallen ? volgende week nog 3 daagjes werken.

Moet vanavond ook weer m'n waarden doorsturen naar de diabetesverpleegkundige dus ben heel benieuwd. Suiker was na ontbijt vanochtend 10.9, niet normaal hoog na 2 broodjes kaas! 

@Mali Mali hoop dat je suiker zich nog een beetje stabiliseert! Vervelend dat je zo'n last hebt van je buik, zijn echt die "laatste loodjes" waar ze het altijd over hebben. Succes nog met je laatste werkdagen!
@Samson Yeah! Verlof, lekker hor!
@cardiozuster ik heb dat ook dat ik rond 12 uur/1uur al naar de wc moet soms, terwijl dat eerder pas rond een uur of 4 was.. Slapen hier word ook slechter, niet zo zeer omdat ik last hebt maar slaap lichter en minder snel weer in.. Denk dat je verlof over een paar dagen wel went ;) geniet ervan! 

@ dreamer Thanks! 
Hoop ook dat de suiker nog goed komt, hoewel inleiden voor mij ook echt geen probleem is! 

Yihaa verlof!!! ?
ik heb ook een go gekregen voor een thuisbevalling dus dubbel feest! 
Hij moet alleen nog ff draaien gezien. Hij nog dwars ligt ?
hier ook echt belabberde nachten. Veel maagzuur, last van mn ribben en echt een strakke buik bah?
hoop dat dat wat meer ontspant de aankomende tijd. 
grappig dat ieder zo zn eigen kwaaltjes heeft en dat we indd allemaal zo spoken ?

Terug
Bovenaan