@Cardiozuster oh daar zou ik ook echt van kunnen halen als iets niet naar je zin is. hopelijk vind je nog gordijnen die wel aan je verwachtingen voldoen! Vervelend dat je vocht vasthoudt, wij hebben zo'n hocker bij de bank dus moet zeggen dat ik best vaak omhoog zit met mijn benen heb er (nog) geen last van!
@samsonn die nesteldrang herken ik wel ? vorige week heel de voorraadkast opnieuw ingedeeld en bakjes gekocht, die weer gestickerd af en toe denkt mn vriend dat ik gek ben volgensmij. Hoop dat je ondanks de slechte nachten toch nog beter gaat voelen. Hoe ver ben je nu?
@Malimali nou het zijn voor jou niet voor niets de laatste loodjes zoals ze het noemen. Hoop dat het nog een beetje stabiliseert voor je en je de laatste weken niet zó belabberd blijft voelen.
Vandaag mijn laatste werkdag gehad, precies 35weken zwanger! Gemengde gevoelens, ene kant emotioneel omdat ik het wel ga missen en er nu echt een nieuw leven gaat beginnen waar ik uiteraard ook super erg naar uitkijkt weer dus gewoon gek. Denk dat de rust en relax stand volgende week pas komt. Onze kleine ligt helaas nog steeds in stuit, volgende week heb ik een versie in de hoop dat ze haar kunnen draaien. Zit absoluut niet te wachten op een keizersnee en/of stuitbevalling. Voor de rest ben ik echt nog fit, veel energie, geen klachten op onrustige nachten met veel wakker worden na dus zou echt een domper zijn om ineens medisch te worden.. Maar goed als het zo is dan is het zo belangrijkste is de gezondheid van de kleine meid