Oktober 2020❤️

Ow jee 7 weken klinkt echt nog mega lang!! Hier ook echt af en toe bijna de broek nat ... m'n zooitje is de laatste tijd gek van bellenblazen. Mama bellen blazen en Zoontje er achter aan rennen... wordt hij meteen moe hahaha en ik kan lekker rustig zitten ?

@Cardiozuster oh daar zou ik ook echt van kunnen halen als iets niet naar je zin is. hopelijk vind je nog gordijnen die wel aan je verwachtingen voldoen! Vervelend dat je vocht vasthoudt, wij hebben zo'n hocker bij de bank dus moet zeggen dat ik best vaak omhoog zit met mijn benen heb er (nog) geen last van!
@samsonn die nesteldrang herken ik wel ? vorige week heel de voorraadkast opnieuw ingedeeld en bakjes gekocht, die weer gestickerd af en toe denkt mn vriend dat ik gek ben volgensmij. Hoop dat je ondanks de slechte nachten toch nog beter gaat voelen. Hoe ver ben je nu?
@Malimali nou het zijn voor jou niet voor niets de laatste loodjes zoals ze het noemen. Hoop dat het nog een beetje stabiliseert voor je en je de laatste weken niet zó belabberd blijft voelen.
Vandaag mijn laatste werkdag gehad, precies 35weken zwanger! Gemengde gevoelens, ene kant emotioneel omdat ik het wel ga missen en er nu echt een nieuw leven gaat beginnen waar ik uiteraard ook super erg naar uitkijkt weer dus gewoon gek. Denk dat de rust en relax stand volgende week pas komt. Onze kleine ligt helaas nog steeds in stuit, volgende week heb ik een versie in de hoop dat ze haar kunnen draaien. Zit absoluut niet te wachten op een keizersnee en/of stuitbevalling. Voor de rest ben ik echt nog fit, veel energie,  geen klachten op onrustige nachten met veel wakker worden na dus zou echt een domper zijn om ineens medisch te worden..  Maar goed als het zo is dan is het zo belangrijkste is de gezondheid van de kleine meid

Mali -> slim! Heb volgens mij nog allerlei bubbel attributen op zolder ?? bubbelzwaard alles ??
dreamer-> HEERLIJK!! Verlof! Ik ben nu 34.3, ik hoor wodag of die kleine nog dwarsligt ? dit is nu je 2e versie toch? Ik hoop dat het wat uithaalt! Net wat je zegt op het laatste moment ineens medisch is echt een domper ? precies wat je zegt, als het niet anders kan maar mooi is anders. Oh heerlijk hé alles in bakjes en stickers en op categorie ? ben ook alles aan het sorteren en doen. En dan ben ik klaar en verzin ik weer een nog slimmere manier en hoppa gooi ik het weer om ??

@dreamer, klopt indd! Vanaf vandaag ook meer insuline moeten spuiten omdat het de afgelopen 2 dagen toch niet genoeg gezakt blijkt.. maar goed, nog 2 weken.. hoop dat ik maandag een datum ga krijgen voor de inleiding! En jij nu ook lekker gaan genieten van je verlof! Ik heb vandaag ook mijn laatste dag gewerkt en precies 36 weken zwanger nu! Heerlijk geen wekker meer zetten! Wel balen dat de kleine meid nog in stuit ligt! Hopelijk kunnen ze haar volgende week nog draaien! Ben benieuwd.. ons meisje ligt gelukkig met haar hoofdje beneden en ik heb geregeld een voet die uitsteekt aan de bovenkant van m'n buik HahHa..
@ Samson hahaha... die van ons moet het doen met een klein potje bellenblaas en dat is al feest hier, moet je nagaan wat voor groot feest het bij jou kan geven met een zwaard en al hahah...

? vorig jaar had ze ook een obsessie ermee. Maar op een gegeven moment werd ze er gewoon driftig van vooral als dr bellen niet zo groot of veel werden ?. Na de zoveelste dag mopperen en janken heb ik zo alles op zolder geflikkerd en nooit meer aan gedacht, tot nu dus ?

@samsonn Nee het is de eerste draaipoging, ook mijn eerste zwangerschap dus best wel spannend.. Gelukkig speciaal team hier in aparte verloskundige praktijk dus laten we hopen dat het lukt! Ben die benauwdheid ook wel zat, kleine ligt s nachts echt op mn longen.. 
zijn ze thuis ook blij met al je nieuwe indelingen ?? Hopelijk ligt jullie dwarsligger nu wel netjes zoals het hoort!!
@malimali
Jammer he dat je zoiets dan niet onder controle hebt, je lichaam reageert toch anders met een zwangerschap. Weet van mensen om me heen dat suiker soms heel moeilijk te reguleren is. Wel spannend als er straks echt een datum vaststaat!!

@dreamer, balen dat jullie kleintje dwarsligt. Succes met het draaien en hopelijk werkt de kleine mee. Ik heb een tip wat ik heel prettig vond was proberen in te ademen door m'n neus en uit te ademen door m'n mond en je proberen af te sluiten van de omgeving dus lekker je ogen dicht houden en als je de kans hebt de hand van je partner vasthouden dat vond ik een prettig gevoel/idee
Ik heb 2 draaipogingen gedaan en helaas wilde onze kleine niet draaien. Omdat de kleine dwars ligt hebben we geen keuze op een natuurlijke bevalling en zal de kleine dmv een keizersnede gehaald worden, we hopen komende week de datum te krijgen voor de we keizersnede. 
We hebben een goed gevoel over de draaippoging, we hebben er alles aan gedaan om de kleine tocht te laten draaien, tijdens de keizersnede wordt ook gekeken of er een oorzaak is dat de kleine niet wilde draaien, maar ze vinden lang niet altijd een oorzaak waarom de kleine dwar ligt.
Geniet lekker van je verlof.

oooh wat spannend al die dwarsliggers, hopen krijgen jullie snel duidelijkheid over een datum dan!

Morgen 35 weken, schiet dan weer mooi op! Gek idee dat het ook geen probleeem is als het over 2 weken komt haha..

Terug
Bovenaan