Oktober 2020❤️

Hallo allemaal  ik meld me ook hier ik ben 10 oktober uitgerekend van onse zoon eerste kindje.
Ik werk zelf in een ziekenhuis  zou eerst 4 weeken van tevoren  met verlofgaan  maar kreeg helaas last van me bekken en had het verplaats naar 6 weeken. Ik.had toen een late dienst die heb ik weg kunne geven  dat ik 4 dagen rust kon hebben met het vele loopen. Maandag ging ik met vole moet aan het werk  maar helaas ging het niet en ben ik door colegas naar huis gestuurt. 
Ik voelde me wel een beetje lulig tegen over mijn colegas omdat er al 3 andere lang duurige zieken zijn maar nu paar weeken verder heb ik het wel geacepteerd. Nu wachten  dat onse kleine man zich aanmeldt. 
Sorry voor de spelfouten (dyslexie )
Liefs susan

@Ltls  bedankt voor je berichtje, heb zelf ook het idee van proberen te draaien dan heb ik inderdaad alles gedaan om toch natuurlijk te bavleln. Stuitbevallig wil ik (voor zover ik er nu over nadenk) niet met de bijbehorende risico's voor onze kleine meid. Spannend dat je straks écht een datum hebt dat je gaat bevallen ene kant zo onwerkelijk, andere kant ook wel fijn misschien. Succes met de laatste loodjes!
@Susan
Uiteindelijk gaat het om jouw gezondheid en die van jullie baby.. Werk zal toch meer op de achtergrond schuiven denk ik! Geniet nog even van je verlof, hoop dat de lichamelijke klachten minder worden!

Llts en dreamer: als het niet anders gaat dan gaat het niet ?. Belangrijkste is dat de kleine geboren word op de meest veilige prettige manier ❤️ 
susan: herken het wel ik kon op het end ook niet meer op een normale manier meer tillen slepen en het eind vd dienst nog fatsoenlijk lopen. Hetzij zo. Het is niet alsof je het express doet. Plus draai het eens om? Ik til zo vaak extra voor een collega om de meest verschillende redenen, als het gewoon gaat en haalbaar is waarom niet. Is ook een stukje collegialiteit naar elkaar. 

Welkom Susan! 
Je moet je echt niet schuldig voelen! Vooral aan jezelf en je kleintje denken!

wij hebben vandaag tijdens de controle gehoord dat wij 4 oktober verwacht worden in het ziekenhuis, dan wordt de ballon geplaatst  en 5 oktober ingeleid worden.. super fijn een datum te hebben! Dat is nog 13 nachtjes haha

Oh wauw Mali! Ik zat ookal te denken onze maand komt eraan ? 
de eerste babys!!! Cardio en ik zijn pas op het eind vd maand aan de beurt (als alles volgens planning loopt ?).
men van mij mag het wel komen. Had vannacht echt een horrornacht. De kleine was met pijn en moeite goed gedraaid (deed me zo zeer) alleen besloot hij zich weer volledig terug te draaien, halverwege leek hij klem te zitten en paniek te krijgen zo sneu! Voelde hem keihard schoppen en slaan. Heb echt staan janken vd pijn ? ik heb het idee dat hij nog niet echt happy is ? langste klote nacht ooit ? ben benieuwd wattie vannacht weer uitvreet ben gewoon helemaal beurs. 

Oh wat naar Samsonnn... 
Kan je m ook niet geruststellen door tegen m te praten om zo'n moment en over je buik heen te wrijven? Of een liedje te zingen?
Klinkt zweverig hahaha maar ik zong bij beiden zwangerschappen elke dag hetzelfde liedje een keer en merkte dat de baby daar wel op reageerde.

Ik wens je een rustige nacht toe❤️

Nou hij word juist helemaal wild als ik hem aai ? drukt hij nog net niet door mn buik en juist dat doet zo zeer ?. Tot nog aan toe ist beter als gister, ik jaag zo ook gauw naar bed in de hoop dat t beter gaat slaap lekker!

Terug
Bovenaan