Oktober 2020❤️

Wat spannend een datum Mali!! 

En wat vervelend Samsonnn... Wat jammer dat hij niet goed is blijven liggen... *Zucht* hopen dat het vannacht beter gaat!!

Wat spannend een datum Mali!! 

En wat vervelend Samsonnn... Wat jammer dat hij niet goed is blijven liggen... *Zucht* hopen dat het vannacht beter gaat!!

Ging iets beter vannacht ✌️

hebben jullie toevallig ook zon pijn in en rondom jullie navel? Kan me niet heugen dat ik dat bij de oudste had. ? sowieso al die rare kwaaltjes die ik deze keer heb ? elke zwangerschap is weer anders zeggen ze toch? Hoe gaat het bij jullie?? 

@Samsonn  fijn dat je nacht beter was! Hier ook wisselende nachten maar niet met zoveel pijn zoals jij omschrijft.. Hier voornamelijk last van ribben soms ga ik 's nachts maar rechtop in bed zitten (ze gaat er echt soort van onder liggen lijkt het wel, stuitligging helpt ook niet mee met dat hoofdje lekker onder je ribben?)
@Mali spannend, nu echt aftellen. lijkt me gek als je het weet wanneer het gaat gebeuren maar anderzijds ook fijn!
Hier op wat beurse ribben na geen gekke dingen, probeer iedere dag min 5km te wandelen naar de winkels of gewoon een rondje. Gaat me nog goed af! 
Hebben jullie alles al in huis? kleertjes gewassen? klaar voor de komst?

Ik haak stiekem weer aan! Inmiddels 36+3 vandaag en dus net een paar daagjes met verlof. Nog niet dat gevoel want mijn studie gaat volle bak door en ik wil (nu het nog kan) alles meepakken. We zijn wel al helemaal klaar voor haar komst! Ik denk nu al iedere dag, zal vandaag de dag zijn...? Heel spannend!
@Dreamer die beurse ribben zijn heel herkenbaar, maar het komt door haar billen of voetjes. Man wat een rot gevoel zeg... Zitten op een yogabal helpt bij mij veel, want dan zit ik lekker rechtop.
Hier wel alles in huis, kleertjes gewassen, bed op verhogers, cosleeper naast bed, vluchtkoffers gepakt (maxi-cosi letterlijk bovenop de koffers gezet, omdat ik anders bang ben dat die geheid vergeten wordt), dus je kan aardig stellen dat wij zijn voorbereid. Misschien omdat het de eerste is?

@Mamalou 
Herken het wel hor, ik ben nu 35+4 en wil deze week het liefst ook alles gereed hebben. Ene kant denk ik; zat tijd! maar dan ineens vliegt het me aan en wil ik alles af haha. #hormonen.
Weet nog niet of de draai poging slaagt, anders wordt de vluchtkoffer waarschijnlijk wat voller i.v.m. gepland keizersnee en valt er weinig te vluchten ;)
Succes met je studie, knap dat je dat nog kan combineren met alles! 

Fijn dat je nacht beter was Samsonnn!
ik heb geen pijn rondom mijn navel maar wel al de hele avond krampen. Net of ik ongesteld ga worden, heeel vervelend.

Hihi we zijn dr allemaal maar druk mee ?
mamalou gezellig! Moet je ook daadwerkelijk naar school tot het end zeg maar??! Echt knap! Ik heb indd ook de maxi cosi op de koffers ? en briefje op dochters koffer (VERGEET SLAAPKNUFFELS NIET!) ? en op de mijne (VERGEET HET NAVELKOORD NIET!) ?

Terug
Bovenaan