Oktober 2020❤️

@Dreamer haha, goeie afspiegeling van nesteldrang! Vind je het fijn wetende dat je een geplande keizersnede krijgt? Of kijk je er heel erg tegenop?
@Samsonn de studie is (ivm corona) voor het grootste deel online, dus gelukkig kan ik alles volgen. Ik loop nu net iets voor op schema waardoor ik me straks kan veroorloven om lekker van die kleine te genieten! En inderdaad zo lang het nog kan wil ik gewoon door pakken.
Ik merk wel dat ik echt een beetje in mijn eigen bubbel kom. Geen zin meer in visite of mensen over de vloer en het liefste ben ik dagen lekker alleen of met m'n man... Meer last van? 

Ja ik hoef al dat gedoe van op visite gaan of krijgen soms ook niet maar als ik er ben dan is het goed...
Hier weinig klachten.. soms de buik wat gevoelig bij omhoog komen uit bed als je nodig naar de WC moet haha. Morgenweer controle met 35+4 .. schiet mooi op zo
Wij hebben de tas grotendeels klaar.. maxi cosi staat klaar.. klossen worden vandaag geleverd.. komende week waarschijnlijk nog de box in elkaar zetten en vrijdag nog ff shoppen bij Babydump.. van mijn schoonmoeder een kinderstoel cadeau gekregen dus ff shoppen

Ben heel benieuwd wanneer de eerste bevallingsverhaal voorbij komt..? 
Iedereen in de winkel roept oh jij moet bijna en schrikken als ik zeg nou nog 4,5 week hoor.. zo groot Ben ik ook weer niet .. horen jullie dat ook vaak??

Zo ik heb voor het eerst in weken een goeie nacht geslapen! Mn dochter kroop vanmorgen nog lekker bij me we zijn pas net uit bed.  HEERLIJK!! Dat is eruit! 

@mamalou wat fijn dat je online veel kunt doen! 

@cardio heerlijk nog zo shoppen!! Ik voel me juist super dik ? en de rest zeg nu pas sinds 2/3 weken van nou zie he dat je flink zwanger ben. Maar de weegschaal is juist niet veel veranderd ? 10 kilo schoon aan de haak. Het is nooit goed. Met een kleine buik ist weer van groeit de baby wel goed?? (Vorige zwschap). Maar als je voor het volk te snel gaat is het ook weer niet goed. Ieder lijf is weer anders. Vind sowieso dat mensen zich extreem fixeren op lijf tijdens de zwangerschap. Of het geslacht. Zometeen gaat alles weer over borstvoeding en daarna word er weer gezannikt over potjes of rapley ? ene oor in... andere oor..

Dat gedoe inderdaad over de grootte van onze buiken! Net zoals wanneer mensen denken te kunnen inschatten aan de grootte van je buik hoe ver je bent. Wordt vast allemaal niet slecht bedoeld, maar van mij hoeft het niet... En wat samsonn zegt! Het zal straks wel weer gaan over borstvoeding, potjes, de grootte van je kindje enzovoort.
Maar over borstvoeding gesproken; meer van plan om het te proberen? Waarom wel/niet?

Jaa!! Ik vond het zo gezellig!!! Lekker saampjes dichtbij elkaar ❤️ ook rook ze heerlijk tijdens die periode. Mijn man kwam toen alle dagen thuis luid snuivend ? het huis ruikt naar thuis zei hij dan ? jammer genoeg door allergien maar 8 wk kunnen doen. Ben nu met speciaal dieet bezig in de hoop dat mijn kleine knul dit bespaard blijft. De eerste dagen/2 wk vond ik wel pittig omdat echt ALLLLES om bv draait. Ik weet nog wel dat mn kraamzorg eiste dat ik naar bed ging voor een middagdut, ik lag nog geen minuut en stond ze alweer naast me ze wil een toetje ? hup weer die borst eruit. Nou moet ik ook zeggen dat de kraamzorg een beetje bijzonder was. En erg gefixeerd was op continu voeden waardoor ik eigenlijk meer een levende speen was. Vanaf het moment dat ze wegging en ik de kans had het zelf vorm kon geven en ze een wat fatsoenlijker drinkritme kreeg was het echt fijn ❤️ heb net een haakaa vacuumpomp besteld ben heel benieuwd of dat werkt ?

@MamaLou alleen als ze haar morgen niet kunnen draaien, hoop nog steeds op een natuurlijke bevalling. Ook al heb ik die ook nog noot gehad, kijk ik meer tegen een keizersnede op mocht het zo zijn dan is het zo.. 
@Samson indd die nadruk op je buik, soms om gek van te worden haha. ik hoor alleen maar nou je bent ook nog niet dik en van anderen weer zooo je begint nu te groeien. Ik antwoord meestal maar ja het is maar goed ook ben al 8 maanden zwanger ;) enig voordeel van corona is dat niemand ongevraagd aan je buik zit!
@cardiozuster altijd weer fijn controle althans vind ik! weer even luisteren naar de kleine en bevestiging dat alles goed gaat. Heb je het idee dat jullie kindje al aan het indalen is? 

Ik weet alleen dat hrt hoofdje klem ligt.. geen idee of het al ingedaald is of begonnen.. vind mijn buik nog aardig hoog zitten haha
Borstvoeding gaan we proberen en dan zien we wel!! 

Ben vandaag weer bij de vlk geweest ? de pijn en ellende was het waard want ons vriendje is uiteindelijk goed gaan liggen. Wel is hij wat kleiner als verwacht, en moet ik nu vaker langs komen om de groei in de gaten te houden. Ze zei dat het niks was om echt zorgen over te maken. Toch vind ik het maar niks. ? denk een beetje hormonaal. 

Terug
Bovenaan