oktober baby's

girly,

ik hoop het ten harte dat het stukken minder word want dit is niet vol te houden. ik slaap ruim 12 uur op een dag. als ik thuis kom van me werk dan val ik net na het eten in slaap op de bank en als ik dan wakker word dan komt me vriend net thuis en dan kan ik gelijk weer me bed in.

ik kreeg trouwens vandaag te horen dat er iets is tegen misselijkheid tijdens de zwangerschap. morgen maar even navragen bij de apotheek.

girl,

ik ben blij dat de vakantie van de dames weer over is en de de jongste 2 sowieso 's middags slapen, dan zal het op me werk hopelijk wat makkelijker gaan. al was ik gister erg beroerd en kwam ik dus weer aan bij me schoonouders die niets weten en me vriend komt van middag was weer hier aan ( die was in het buitenland voor zn werk) en dan ben ik dus erg blij dat ik hier ff mag klachten en ff over de zwangerschap mag hebben. ik hoop dat mijn erge misselijke bui maar eenmalig was. maar als het nodig is vraag ik jou ff de naam van het middel.
 mss is het toch wel handig mensen in het misselijk topic op dit middel te attenderen.

groetjes sweetygirly

girly,

inderdaad de ergste misselijkheid heb ik nog steeds dag in dag uit... ben ook bang dat ik bij mijn zwangerschap de hele periode misselijk ben, dus dat middeltje komt bij mij wel van pas. aangezien ik vannacht weer goed ziek was heb ik nog geen mogelijkheid gehad om bij de apotheek langs te gaan.

hoop dat dat vanavond wel lukt... lang leve de nacht apotheek :D

hèhè..., eindelijk een oktober 2009 forum gevonden! Mag ik me bij jullie voegen?
Ik ben een moeder van al twee kindjes en na één ronde "klussen" was het voor ons al raak voor de derde spruit! Ben nu 6 weken en 1 dag zwnager, uitgerekend op 16 oktober! Maar in tegenstelling tot mijn andere zwnagerschappen voel ik me nu helemaal niet misselijk, alleen gevoelige borsten en rommelende darmen, opzich fijn maar ikvoel me helemaal niet zwanger :s
Vorige week heb ik een bloedtest gehad bij de huisarts (test op zwangerschap en 4 ziektes) en alles was prima, nu wachten op 11 maart voor de eerste echo...
liefs

hoi meiden,

ook ik hoop weer moeder te worden in oktober. Het is nog wel wat onwerkelijk voor mijn gevoel, maar zoals het er nu uitziet ben ik op 18 oktober uitgerekend.
Gelukkig hebben we volgende week al een eerste echo en daar kijk ik erg naar uit.

Er is overigens ook een "echt" oktober forum..dat kun je vinden door in de linker kolom onder Forum te klikken op Mamaclubs en dan dus het oktober 2009 uitgerekend deel...

Groetjes en wie weet tot daar,
Tamar

heb net mijn eerste echo gehad.
en alles is goed.

het hart klopte en ik was zelfs al 8 wk,3 dg zwanger dus als
iemand de lijst even wil aanpassen
mijn datum gaat naar 2 oktober.

heb 12 maart nog een echo om alles nog een keertje na te lopen.

ben super blij, alleen ik belde mijn moeder en vertelde het en ze zei >dat dacht ik al>>en ze vroeg alleen maar
wanneer ben je uitgeteld en niet van hoe is het of dergelijke.
en prate er daarna met geen woord meer over.
dat vond ik wel iets minder

Hey Shandro,

Ik ben over 5 daagjes ook 24, en nu voor de derde x zwanger van mijn eerste!
Ik heb 2 Miskramen gehad, en ben nu 4 jaar bezig om zwanger te worden, de artsen hadden het al opgegeven, iui sloeg niet aan en ivf was op komst, ik werd er zo depri van dat ik er mee gekapt ben en zie hier het resultaat!

Hartstikke zwanger, vrijdag weet ik precies hoe lang maar volgens mijn eigen bereking zou  ik uitgerekend  moeten zijn op 14 oktober!

Ben wel heel erg onzeker en bang,. had vandaag wat bruin bloedverlies, en gelijk denk ik het ergste!

Kan er ook nog helemaal niet van genieten, er zit zo in mijn hoofd dat er straks weer wat fout gaat.............Wou dat ik het niet had!

Vandaag kreeg ik van mijn vriendin Sokjes, zo liefffffffffffff, dan zwijmel ik wel weer en dringt het tot mn door!

Nou, So far So good denk ik dan maar ;)

xxx

Hoi Mama's,

Gisteren een test gedaan en ZWANGER! Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, maar wilde er geen "druk"op zetten. Nu dus toch zwanger erg leuk. Ik heb afgelopen dagen clusterhoofdpijn gehad, dat zijn kleine migraine aanvallen. Ik heb toen ook Imigran geslikt. Niet zo best voor het kindje.. Ga vandaag na vraag doen bij de huisarts. Gisteren veel op internet gelezen. Poehh wat komt er veel op je af! Veel regeldingen, veel kwaaltjes las ik. Toen ik gisteren na uren op intenet zat kreeg ik het wel even spaans benauwd, bijna een kleine paniekaanval.  Gelukkig kon ik mezelf snel bij elkaar rapen en moet ik niet zo stressen maar juist genieten.  Ik merkte dat ik de afgelopen dagen wat trillerig was en ook mijn hart klopt sneller, lijkt een beetje op hartklopppingen, mijn maag is rommelig. Maar verder bijna geen klachten.

Mijn eerste kindje, vind het stiekem doodeng maar zo onwijs bijzonder en gaaf!!!

Liefs Belle

Terug
Bovenaan