oktober baby's

hoi sweetygirly

ik vind het ook erg lang duren voordat het 27 februari is.
nog 2 weken  voor mijn gevoel heb ik een paar weken terug al gebeld.

de dokter rekende vanaf de eerste dag van me laatste menstruatie.
is het voor jou ook de eerste keer?
en heb jij veel kwaaltjes?
die van mij; sávonds een dikke buik, en s'morgens zere(.)(.)
heb het vaak koud en ben moe.
maar vind dat helemaal niet erg!

groetjes jolanda

Wij zijn ook beginnen in juni 2008, dus heeft 7 maanden geduurd en 6 rondes!! Ik heb een ongelmatige cyclus.
Van mijn eerste 2 was ik meteen zwanger. Dus ik maakte me nu al stiekum een beetje zorgen.
Ik ben morgen 7 weken als het goed is.
En ik moet nog wachten tot 4 maart voor mijn eerste echo, pffff duurt echt heel lang, maar ik merk wel dat de weken op dit moment heel snel gaan.
Ik ga de week voor   mijn echo een weekje met mijn moeder op vakantie, dus dan heb ik lekker afleiding.

hallo   jolanda,

Ik heb ook echt het gevoel dat ik weken al aan het wachten ben en ik heb gister pas gebeld

ik ben niet bij de dokter geweest. want ik ben nog niet in me oude en niet in me nieuwe woonplaats geweest. ik wacht nu de echo wel af.
Ik ben vorige maand niet echt ongesteld geworden. Daarom zal dit bij niet op gaan en zowel dan ben ik al ruim 8 weken.
Het is idd mijn eerste zwangerschap. Ik ben al paar weten moe en beetje misselijk last van me darmen   hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker door dat ik medicijnen voor me darmen heb gekregen waardoor ik deze bijwerkingen kreeg. opgezetten buik maja dat had ik ook als ik ongesteld werd. ik zweet me al een maand rot vooral met slapen maar ik heb het maar koud. en ik ben geen kouwkleun!! ik heb sinds woensdag al spierpijn in me bovenbenen. ik denk dast ik toch niet zoveel moet lopen en fietsen als ik heb gedaan.
en heeft u veel kwaaltjes?

groetjes sweetygirly  

ik vind het wel erg fijn om zo directe reacties te krijgen:D

quote: Rosalien1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 09:02:53'));

Hey meisies

Ik ben rond 20 oktober uitgerekend en nu dus ong 4 a 5 weken zwanger.
heo lang heeft het bij jullie geduurd?
wij zijn vanaf juni 2008 gestopt met anti conceptie.
liefs

hoi
wij zijn ook vanaf juni 2008 bezig en bij ons was het de negende ronde raak!

x leintje

quote: Rosalien1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 09:02:53'));

Hey meisies

Ik ben rond 20 oktober uitgerekend en nu dus ong 4 a 5 weken zwanger.
heo lang heeft het bij jullie geduurd?
wij zijn vanaf juni 2008 gestopt met anti conceptie.
liefs

Wij zijn   vanaf september 2007 bezig geweest. We hadden net besloten naar de huisarts te gaan als het deze keer weer niet raak zou zijn geweest. Maar gelukkig bleek dat dus niet meer nodig .
Bij onze eerste was ik na 6 mnd zwanger en bij de 2de met 4 mnd. Dus dit duurde wel erg lang! maar nu dus zwanger!!!! En dat telt!

he lieve meiden.

hoe voelen jullie je? al veel last van kwaaltjes?
na hoeveel weken begonnen die kwaaltjes bij jullie?
ik heb eigenlijk nergens last van alleen wat rare gevoelens rond me baarmoeder? heeft iedereen dit of zijn er ook vrouwen die helemaal niets voelen?
ik voel zeg maar echt dat er daar binnen wat gebeurd!
verder ben ik nog erg voorzichtig en onzeker met blij zijn.
ik wil zo graag dat het goed is.
maar nu is me zwangerschaptest bijna verbvaagd en me claurblue digital die is ineens uit? ik dacht dat dat blijvend zou zijn niet dus helaas.
in ieder geval wil ik het liefst elke dag op een stokje plassen om te checken of het nog steeds zo is!
hebben jullie nog tips of adviezen om deze eerste 8 weken door te komen!
wat heeft jullie goed geholpen?

liefs Rosalien

Hoi Rosalien!
Grappig, wij hebben bijna dezelfde naam, alleen de mijne is zonder -n op het eind.
Word dit je 1e kindje?Al je vragen herken ik van mijn 1e zwangerschap hi hi!!!Nu alweer zwanger van de 4e.
Enfin, wat vroeg je zoal...O ja, je Cleur Blue zwangerschapstest ging uit, klopt, ik had die ook dit keer gebruikt.En de mijne was de dag erna ook uit.In de bijsluiter staat dat hij maar 24 uur  de uitslag zichtbaar toont, en dan verwdijnt.Want tja, het is digitaal he, dat blijft nooit wekenlang aan staan, net zoals bijv. een thermometer, als je die per ongeluk aan laat staan na gebruik gaat hij ook vanzelf uit, na verloop van tijd.
En  verders voel ik  nu met  deze zwangerschap ook weinig, heb gevoelige borsten en inderdaad net als jij een 'raar' gevoel rond m'n baarmoeder.En daarbij denk ik  ook dat dat is 'omdat er van alles gaande is' daar, moet je je niet zorgen over maken hoor.Ik had dat bij alle zwangerschappen.Bij mijn vorige zwangerschappen was ik 24 uur per dag, 9 maanden lang kotsmisselijk, vreselijk was dat.Moet zeggen , ben blij met elke 'misselijk-loze' dag, maar het is inderdaad wel raar  nu weinig te voelen...Heb over 2 weken, met 9 weken een echo (heb onlangs een  miskraam gehad)  en als ik daar zie dat het hartje het goed doet, valt er denk ik al heel wat van mijn schouders af....dus nog effe geduld hier.
Hoop dat ik enkele vragen van je heb kunnen beantwoord!
Succes en geniet maar goed!!!
Groetjes Roos.

ik vraag me  ook af ben ik nog wel zwanger omdat ik niets voel.
maar mij is altijd gezegd zolang je geen bloedverlies hebt kan je er van uit gaan dat je nog zwanger bent. En dat heb ik niet gehad dus ik ben nog zwanger. ik moet wel zeggen ik zal blij zijn als ik de echo heb gehad. vanochtend de verwijs brief opgehaald dat ging erg kort af ik moest op een deur kloppen in een huisartsenpraktijk direct werd er gezegd naam en reden. daar schrok ik wel een beetje van Ging dit bij jullie ook zo kort of wasd het gewoon omdat ze druk waren?  

Terug
Bovenaan