oktober baby's

hey,

ik lees dat er een hoop mensen in oktober zijn uitgerekend! nou ik mag me bij jullie gaan voegen! ik ben nu voor de 2de keer zwanger van de eerste en heb in december met 5,5 week een MK gehad sinds vanavond is het zeker alleen mijn vriend heeft het 3 weken voor zich gehouden( hij wist het gewoon al). inmiddels zitten we op 7 weken en ik ga morgen even bellen voor een afspraak. aangezien ik in december al een miskraam heb gehad is het natuurlijk voor mij een angst die er in zit. gek genoeg heb ik ook die 2 weken menstruatie gehad maar heel weinig bloedverlies. en daarna begonnen de kwaaltjes. pijnlijke borsten misselijk moe... en ook nog een duizeligheid.

zoals ik het moet geloven via de websites ben ik uitgerekend op 5 oktober. een dag voor mijn verjaardag! een mooier kado kan je je niet wensen!

voor alle mamma's-to-be ontzettend veel plezier! en ik hoop dat ik me nog tot mijn verjaardag bij jullie mag blijven voegen!

Groetjes,

Shanna

Hallo Allemaal,

Kom ook gezellig bij jullie. Zat eerst bij de september mama's maar na afgelopen maandag mijn 2e echo gehad te hebben bleek ik toch iets minder ver te zijn en komt mijn uitgerekende datum nu op 3 oktober.

Groetjes Annemieke

sweetygirly,

ik heb helemaal geen verwijs brief hoeven halen heb gewoon een afspraak gemaakt met de VK dinsdag heb ik de eerste afspraak en dan kijken wanneer we de eerste echo hebben.

waarvoor is die verwijsbrief dan als ik vragen mag?

@ girl

ik heb 27ste me eerste echo en 11 maart pas gesprek bij de vk. maar de verloskundige moet je door verwijzen wil je de echo's vergoed krijgen.
( waarom ik eerst een echo heb is mss omdat ik niet weet hoe lang ik al zwanger ben.)

Hallo
ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger van me derde
Ik weet ook nog niet precies de uitgerekende datum in maart hoor ik dat precies,maar het zal wel ergens eind september/oktober zijn.
ben ongelooflijk misselijk bah en zo moe en lui
Ik hoop dat het niet zo blijft hoor bah
en wat kan je eten of drinken tegen de misselijkheid bah
thee/koffie smaakt me niet meer sinas ook niet.
groetjes a.

als ik misselijk ben eet ik meestal een manderijn of sinaasappel. sinaasappel sap werkt ook wel bij mij vriendin at altijd kiwi's een ander vriendin altijd bananen of een vitamine c snoepje met cintroen smaak dus denk dat cintroen ook wel zal kunen helpen.

@ girly

aha... de vorige keer liep ik bij de gyn met verlokundige preekuur.

ik heb de ijsthee ontdekt dat kalmeerd me maag ontzettend. en dat luie ik ken het... ik heb de fut niet meer om iet te doen. op me werk val ik bijna in slaap en thuis heb ik de fut niet meer om het huishouden te doen. tot overmaat van ramp voor mijn vriend. hopelijk word dat een stuk minder dat moe zijn.

ik moet voor mijn gevoel echt op me tenen lopen om alles op me werk af te krijgen   ik werkte deze week 2 dagen minder zodat ik bij mijn vriend thuis ff wat meer kon helpen maar heb daardoor ook  2 dagen minder de tijd voor het huishouden. met daar naast nu 2 kinderen de hele dag thuis door de vakantie die veel te moe zijn doordat de ouders pas laat thuis komen. af en toe val ik gewoon letterlijk in slaap op de bank beneden   maja de ouders zijn ook alle avonden nog weg geweest dus kon ik wel weer redelijk bijtijds naar me bed.
hebben jullei nog tips?

groetjes sweetygirly

Terug
Bovenaan