Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Nou ik hoop dat de ziekenboeg inmiddels klaar is bij jullie?

Hier gaat het goed... Geen problemen eigenlijk..
Sophie ontwikkelt zich lekker op eigen tempo.. zitten is ze eigenlijk niet mee bezig.. ze tijgert wel lekker door de kamer en tuin... En zwaaien is helemaal een dingetje geworden...

Hey!
Nou 3 kwartier van de ziekenboeg is beter. Alleen manlief hoest nog zijn longen uit z'n lijf.
Charlie en Logan vandaag weer naar de opvang geweest. Voelt zo fijn dat het ritme er weer even in zit. Nog anderhalve week en dan hebben we drie weken vakantie?
We merken inderdaad ook dat Charlie in een sprongetje zit. Maar wel aan het einde. Optrekken is helemaal het ding, alleen heeft het kereltje zoveel zelfvertrouwen dat hij ook wel denkt, los te kunnen laten als hij staat ??? dus de billen worden hier goed als stootkussens gebruikt, en ja soms gaat z'n hoofdje mee..
Maar zwaaien en wooedjes zijn hier echt nog not done. Alle energie gaat in de motorische ontwikkeling. Al is hij wel weer bezig met mama mama mamamamamama dus of het echt als een eerste woordje mag tellen of dat het gewoon geluidjes zijn, het blijft nog even spannend.
Fijne avond!

Beterschap voor je man! Ik hoop dat er een stijgende lijn in blijft! ❤️

Ik heb de hele week alleen maar de kno gebeld. Was niet meer te doen. Ow slaat continu tegen zn hoofd aan of ramt hem tegen alles wat hij tegen komt aan. Na de 3e nacht oplopen (hij wil zelfs niet in de cosi). Ook bij het dragen overstrekt hij en daar is hij echt 5 kilo te zwaar voor. Nu staat hij op de lijst voor als er een kindje uitvalt. Kan elk moment zijn, kan ook later. Kan ook door het hele land. ? dus hoop erg snel want ik kan hem ook niet eens meer naar het kdv sturen heb hem deze week al 2x binnen het uur op moeten halen ? ze zullen denken op mn nieuwe werk straks ? klaploper . Pcm doet niks, ibu ook weinig. Lord let it be over soon, dit is te sneu.

Die andere had nog steeds buikpijn maar gek genoeg ook looporen ? schiet mij maar lek ?

Morgen is ze 4 ? partytime! Hoop ik ?

Hier durf ik kiwi niet aan, aarbei doe ik wel door het geprakte hapje of in de voedingsspeen lekker koud uit de koelkast. Echt een portie doe ik niet, denk dat het geen kwaad kan vooral als ze het wat meer zoete aardbeien zijn.

Fijn weekend ✌️

Jeetje Sam, wat balen. Ik duim dat er snel een plekje in de buurt vrij komt. En dat het ook echt helpt!?
Sinds wanneer ben je begonnen met je nieuwe baan?? 

Heeft veel plezier met Ster haar verjaardag! Toch een mijlpaal ???
Morgen even een uitgebreidere reactie! Voor nu truste

Nou nou, jullie ziekenboeg houdt niet op. Dat ze er nu maar snel werk van maken zeg. Zou enorm boos worden als ik telkens werd weggestuurd met een ziek kind. Fingers crossed.
Hopen wel een fijne verjaardag kunnen vieren.

Nou met Ow zijn ze nog niet zo heftig als wat we met Ster allemaal hebben doorgemaakt. Die hebben ze destijds echt laten creperen, hoe bozer je word hoe belachelijker zij worden jammer genoeg..

Verjaardag ging goed! Alleen nadat iedereen weg was zat ow ineens helemaal onder de waterdunne kak ? wij hem gedoucht.. net klaar kotst meneer ALLLLLES onder .. ik denk dat we een vloek hebben hier.. desondanks was hij aardig vrolijk ?

Terug
Bovenaan