Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Jemig wat k#t!! Arme charlie! Wat zal die zich prut voelen!! Hoop dat hij nu snel opknapt en weer wat gaat eten/drinken! Zo frustrerend en sneu ?

Hier ook ziekenboeg ster begon gister te kotsen, ze had verkleedfeest op school. Stond ze verkleed als kabouterfee helemaal klaar begint me toch projectiel te braken ? alles onder! Dr broertje de vloer de kasten ALLES… daarna aan de waterdun en gisteraaf ook nog bruut gepoept ?? zon klein lijfje.. hoe dan! Vandaag ook nog pierig ?

Ow kronkelt ook al 2 dagen, zal denk ik ook wel iets van buikgriep hebben/krijgen ?
Hopelijk worden alle kindjes weer beter ?

Net de kindjes op bed, nu lekker vikings kijken met een pot bier.. en bidden op een kots/kak vrije nacht ? ben dr klaar mee ? beterschap mir! Slaap lief allen straks

Fijn Helga van je nieuwe telefoon. Hopelijk houden de problemen met de app dan nu ook op.

Hè bah Sam, ook niet fijn! Arme Ster en Owen en jullie natuurlijk.
Ik duim voor een goede nacht ?

Helaas viel de nacht hier tegen. Maar Charlie knapt met de dag verder op.
Helaas liggen we allemaal in de lappenmand ?? tis erg gezellig hier in huis ??

Sam, ik hoop dat bij jou de kids ook opknappen!

We gaan hier weer hopen op een goede nacht. Truste

Het leek beter tot vanmiddag 39.5 koorts en ze begon weer heftig te spugen ? ik ben benieuwd ? hope lijk morgen echt klaar ?
Oei allemaal griep?? Hoop dat jullie snel opknappen ❤️?

Pfff de 1 heeft weer enorm last vd oren.. de ander een mysterieuze vlekjesziekte met kots. 1 ding hebben ze gemeen een kort lontje en de HELE dag jengelen. Zat om 4u vanmorgen al beneden ik ben het ff helemaal beu en zat. Ik knikker ze dr allebei vroeg in want man ik trek het ff niet ? hoe doen anderen dit.. mijn mini vakantie begint al lekker.. strax mn nieuwe werk ben als de dood dat ik te gesloopt ben om te functioneren ? bah bah bah.

Ik hoop dat Charlie een betere dag had ❤️ hoe gaat het bij de rest?! Please be vreugdevol ??

O jee Sam, wat vreselijk balen!
Hier knapt Charlie gelukkig op, elke dag weer wat beter. Ook steeds weer verder op onderzoek uit. Wil de hele dag staan, alleen heeft nog wel wat ondersteuning nodig bij het omhoog komen.
Ben ook langzaam weer begonnen met vast voedsel toevoegen. Vanavond ging er weer een heel potje in. Het brood blijft een dingetje.

Ik zelf heb een drie daags kuurtje gekregen en hoop dat ik woensdag weer aan het werk kan. Manlief en Logan zijn nog wat lamlendig.
We gaan voor elke dag een stukje beter. En ik zei tegen een collega.. wij zijn nu in anderhalve week klaar, waar andere gezinnen om en om krijgen en 4 weken in de rotzooi zitten. Zo proberen we maar een beetje optimistisch te blijven.
Nu weer duimen voor een goede avond!

Oh jee, wat een ....pech hebben jullie. Allemaal tegelijk of om de beurt ziek is echt bagger. Je voelt jezelf slecht maar geen tijd om ziek te zijn. Hoop voor jullie op betere en rustigere tijden.

Ties is wel wat jengelig en wat moeite met 's avonds inslapen en 1x wakker. Denk van het sprongetje en tandjes. Hij wil echt meer dan hij nu kan mn kruipen en zitten. Maar heeft het allebei nog niet onder de knie dus frustratie alom.

Jullie heel veel sterkte en beterschap.

Terug
Bovenaan