Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Zeg je indd wat, corona baby. Zit denk ik echt wel een kern in. Hier indd ook sowieso wat eenkennig. Maar echt zo brullen dat vind ik echt moeilijk ?

Hihi Nou ben ik benieuwd naar je favo serie ?

Nou na een bezoekje aan de dokterswacht voor de pseudo kroep laatst, nu net weer geweest.
Mannetje heeft het RS-virus te pakken. Nog niet zo erg dat ze hem door moeten sturen maar wel flink ziek. Dokter zei, hou hem in de gaten want het kan zo maar om slaan. Vertrouw je het niet, laat hem extra checken. Beter een keer te veel dan een keer te laat 
Mannetje heeft vandaag 2x 20, 1x 30 en 1x 40 minuten geslapen op een dag van kwart voor 6 tot 22.00. Gelukkig ben ik morgen zelf thuis en is manlief vrijdag en maandag thuis dus hij kan even goed uitzieken.
Nu maar snel op bed want het zijn lange dagen en nachten zo.
Bah, wat baal ik

Ahhh wat zielig!!! Arm ding ? is altijd zo sneu als die kleintjes zo beroerd zijn (en de dagen en nachten zwaar). Verklaart wel waarom die zoveel wakker was ? hopelijk knaptie snel op

[quote quote=10468560]Oh echt!!! Die was zo leuk!!! Hihi guilty pleasure ??[/quote]
Zoek de podcast dramaqueens dan maar eens op! Het is echt super leuk om te luisteren.

Hi,
Ik dacht zal even een update geven. Donderdag bleef Charlie nog flink ziek, en vrijdagochtend heel vroeg (5.00 uur) had hij weer/nog steeds 39.9 graden koorts. Ik begon te vermoe dat hij of een oor- of een keel er bij had. Dus huisarts gebeld..
Bleken zijn longen niet meer schoon te zijn. Dus nu alsnog aan een kuurtje en hebben we een oud gekregen. Want het kereltje was zo benauwd?.
Daar gistermiddag al mee gestart en we merken nu al verbetering. Zeker qua ademhaling na de puf.
Maar vorige week was hij nog 9.2 kilo, dat is hij aan het eind van de rit niet meer. Drinkt krap aan 120cc. Bieden het wel elke 2 a 2,5 uur aan. En verder 1 (koud) potje fruit. Soms wat water of dixap (we proberen van alles om maar vocht binnen te krijgen) en een waterijs of zo.. maar het houdt niet over.
Toch weer blij dat mijn onderbuik gevoel klopte en dat we nu een kuurtje hebben.

Gelukkig nieuwe telefoon want de vorige en de app en een gebroken scherm gingen allemaal niet samen

Oh wat vervelend dat Charlie een kuurtje moet.. hopelijk knapt hij snel op??

Terug
Bovenaan