Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Zonnebloempje2017 schreef:Klinkt een beetje als mijn oude team. Daar durfde uiteindelijk niemand meer het achterste van z’n tong te laten zien en eerlijk zijn over de situatie (veel geroddel, onderling gepraat, scheve gezichten) maar ook eerlijk zijn over het gedrag naar elkaar toe.
Daarom ben ik naar een andere locatie over gegaan. En in mijn nieuwe team ben ik nu begonnen met direct mijn bek open trekken om te voorkomen dat ik weer in de zelfde situatie terecht zou komen.
Ik hoop dat alles snel op z’n plek valt
Dat merk ik ook wel dat in mijn huidige team van die collega’s zijn . Onderling worden er wel dingen gezegd maar naar de leidinggevende toe niet want daarmee hebben ze geen klikIk heb daar inmiddels ook lak aan… Ik zeg ook gewoon waar het op staat.. daar heb je zelf het meeste aan

Wat fijn dat je een vooruitzicht hebt voor Owen!! Duurt mss nog wel even als hij zo'n last heeft maar hopelijk het einde in zicht op dat vlak

Wat fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben en dat ze zo behulpzaam waren!!
Wat leuk dat Sofie op haar kleine bips ging zitten!
Charlie begint hier stapsgewijs te kruipen. Hij gaat op handen en knieën, schuift 2 keer en valt daarna op zijn buik maar oefening baart kunst!

Mn eerste “slaap” dienst gehad ? ik heb gewoon van 23 tot 7.30 geslapen ?? word ervoor betaald ook nog ??? bizar

Kan wel 4 jaar geleden zijn dat ik niet onderbroken geslapen heb ??? nu pas realiseer ik me wat ik mezelf al die jaren aan heb gedaan ? gister een super gezellige dienst gehad, leuk gekookt met een bewoner. Ruim een uur gewandeld en lekker voorgelezen. ? cultuurshock!
Ow blijft wat vol klinken, had ook weer verl moeite met het kdv gister. De traantjes stroomden over zn bolle wangetjes.

Mn dochter zei al dat ze me leuker vond met mn nieuwe werk. Ik kon wel janken. Zo sneu hoe kindjes te lijden hebben onder stomme volwassenen met hun stomme grote mensen problemen. Vandaag maar uitgerust lekker spelen met de kindjes! Geniet van het zonneallen

Wat fijn om te lezen dat de andere baan zo veel rust brengt! Kinderen voelen alles feilloos aan, ook al denken wij dat we ze kunnen foppen ? Ik hoop dat deze positieve tijd doorzet meid, je verdient het! ?

Hier is het op het moment drama.. Logan is enorm eenkennig en heeft een flinke dosis verlatingsangst. Hij begint gelijk te krijsen als ik weg loop (vertel hem wat ik ga doen), kruipt me achterna en gaat aan mijn benen hangen. Vaak trekt hij zich dan ook nog op aan mijn benen?. Hij blijft dan net zo lang huilen tot ik hem op pak en met hem ga rond hobbelen... Met hem spelen of iets samen doen is niet voldoende, hij wil vast geplakt zitten aan mij?. Erg frustrerend voor mij maar ook mijn man, hij wil niet bij hem zitten.
Ook zijn zijn slaapjes overdag weer erg kort, we dachten over te zijn naar twee slaapjes maar omdat het eerste slaapje maar een half uur/drie kwartier duurt krijgt hij echt te weinig slaap. Tweede slaapje duurt een uurtje en met een wakker tijd van drie uur past een derde slaapje er niet echt meer in (dan is hij in de avond nog niet moe). Even gerommel hier dus ?.

De nachten van hier nu wel super goed. Paar dagen geleden de avondfles (21.30/22.00 uur) eens weg gelaten en hij slaapt daardoor beter dan voorheen! Minder vaak wakker 's nachts en tukt vaker door tot na zevenen ?.

Mijn zoon wordt volgende week acht en heeft een gigantische rechthoekige trampoline van ons cadeau gekregen. Gisteren in elkaar gezet, wat een klus zeg! We moesten de hele tuin ombouwen om het te laten passen aangezien we ook al een zwembad van 3 bij 2 meter hebben staan hahaha?. Hij is er erg blij mee, daar door je het voor?.

Fijne dag meiden, ik blijf mee lezen!

Wat leuk zo’n trampoline!! In de grond gegraven??Ooh maar wat vervelend van die eenkennigheid… Lijkt me ook wel extra vermoeiend.. pfff… Wel fijn dat de nachten beter zijn!!

Haha bijzonder hoe zoiets je extra belast.. merk je het ook aan jezelf qua energie??

Terug
Bovenaan