Oktober / November 2020 Baby's! ♥

[quote quote=10476897]Wat leuk zo’n trampoline!! In de grond gegraven??Ooh maar wat vervelend van die eenkennigheid… Lijkt me ook wel extra vermoeiend.. pfff… Wel fijn dat de nachten beter zijn!!

Haha bijzonder hoe zoiets je extra belast.. merk je het ook aan jezelf qua energie??
[/quote]Nee we hebben de trampoline boven de grond omdat er veel water in de grond zit. Dan krijg je vaak een zwembad onder de trampoline?. En om nou een heel drainage systeem eronder te graven hadden we geen zin in?. Gelukkig kunnen we goed opschieten met de buren (zij hebben ook twee zoontjes met trampoline) dus ze vinden het niet erg dat het boven de schutting uitsteekt. Zij komen ook regelmatig bij ons zwemmen of nu ook springen op de trampoline haha.

Qua energie ben ik altijd een stuiterbal geweest dus ik ga er lekker in mee ?. Vind het vooral vervelend voor mijn man. Twee dagen geleden tweede vaccinatie (pfizer- bio ntech) gehad en ik was gisteren wel flink ziek. Vanochtend voelde ik me gelukkig al wel een stuk beter.

Hoe gaat het met jullie? ?

Cool! Reuze trampo ? wat zal hij een schik hebben ☺️

Ik herken het eenkennige enorm ☺️ op het kdv is het altijd janken geblazen en hangen.
Gister zijn we naar de dierentuin geweest. Sochtends was het krijsen, dus pijnstilling gegeven godzijdank werkte het. Hij heeft bijna tot het eind weinig last gehad. Beide kindjes hebben genoten! Zo fijn ? toen ik met ze naar de wc ging zat ik te klooien in het kleine hokje, en was er een super lief vrouwtje die aanbood Owen ff vast te houden. Ik denk dat zal wel drama worden. Maar hij was helemaal blij en vond het prima ? zelfs kindschuwe opa vond hij super best ? dus eenkennig is denk ik vooral als hij niet lekker in zn velletje zit??? Kids… ik snap ze niet ?

Hij kreeg gister ook de oproep voor buisjes. Volgende wk vrydag ?? ik hoop zo dat het hem helpt ✌️?

Aaah Zonneschijn, wat een cool cadeau! Daar gaan de heren vast jaren plezier van hebben ?
Sam wat toevallig wij waren gister ook naar een dierentuin. Hebben hier vlak achter Leeuwarden AquaZoo. Was echt heerlijk weer en super leuk. Wat fijn dat de pijnstiller hielp en dat jullie zo toch een fijne dag hebben kunnen hebben! 
En wie weet is het einde nu echt in zicht met de oproep voor volgende week vrijdag!er recht een dag om naar uit te kijken.
Hier merk ik nog niks van eenkennigheid maar Charlie is natuurlijk vandaag pas 9 maanden dus vermoed wel dat het in de loop van de maand gaat ontwikkelen. Al moet ik zeggen dat mijn oudste er ook nooit heel veel last van heeft gehad.

Ik hoop dat iedereen wat heeft kunnen genieten van de mooie dagen! En alvast een heel fijn weekend

Hihi elk kind is daarin anders. De oudste is nooit echt eenkennig geweest. Wel verlegen in grote groepen. Maar dan trekt ze net zo goed naar oma toe of de juf. Ow zit wel echt altijd bij mij. Als ik er niet ben dan wil hij nog wel eens naar papa toe, maar dan nog zit hij binnensmond te murmelen mémé( mama?)

Hihi ik bedacht me net hetzelfde ?
Hier niet veel beleefd alleen maar veel gewerkt ??? voor de rest alles hetzelfde gebleven ?

Hoe gaat het met jullie??

Onze Ties is begonnen met wat tijgeren. Zo leuk maar nog wel frustrerend voor hem omdat het niet snel genoeg gaat. Verder is hij weer (of nog steeds) verkouden. Nu ook met prutoogjes. Zo zielig 's morgens. Overdag is hij vrolijk en gaat hij prima slapen. 'S avonds heeft hij wat meer moeite.
Hoop dat het snel wegtrekt want over 1,5 week ben ik 1,5 week alleen met de kids.

Ach arm ding, verkoudheidjes zijn echt drama met die kids. Vind het altijd zo sneu dat ze niet fatsoenlijk kunnen hoesten/keel schrapen/snuiten of ophalen. Of dat ze als ze opknappen gerust na elke huilbui weer fiks neusverkouden zijn ? soms wekenlang ?
Hihi lopen we samen zielsalleen. Manlief gaat hier ook ook 1.5/2 wk pikpoten met het werk. Lord laat de kindjes fit blijven ?

Terug
Bovenaan