Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey!
Wat leuk dat Ties is begonnen met tijgeren ? Poe anderhalve week alleen met de de kids. Respect. Ik vind dat nog best heel lastig.
Hier verder geen bijzonderheden. Gister ons dagje naar Ameland gehad. Was heerlijk maar ook echt heel vermoeiend. Nu lekker in de rust want volgende week begint school en werk hier alweer. De drie weken zijn dan echt omgevlogen!

Hoop dat met jullie alles goed gaat!

Ah, heerlijk zonnebloempje. Goed dat jullie (rustig aan) genieten. Maar vooruitzicht van werk is lastig na vakantie.
Tja, ik zie er ook wel wat tegenop om het alleen te doen. Is toch pittig 2 jonge kids. Maar hun het mijn partner wel. Gaat namelijk een alpinetocht maken.
Gelukkig krijg en vraag ik ook hulp van familie en mn mijn vader. Zo lief hoe die meehelpt. En hoop dat de kids na 2 dagen toch doorhebben dat er een ander ritme en regels zijn en wat meewerken.
Samsonn, dan ben ik ook benieuwd hoe het jou vergaat. Kunnen we bij elkaar spuien als nodig?.

Ameland?! Vertel!!! We willen in september een wadje bezoeken voor 2/3 dagen. Was het te doen?!

Hier nu ons klaarmaken voor de buisjes straks

Hihi lekker ventileren Chris! Spreek je volgende wk ? ben je nooit eerder alleen geweest met de kids?

Jawel, maar niet voor lang. Met 1 kind vond ik prima maar 2 is toch anders. Maar komt ook goed.

Heel veel succes met de buisjes. Ik hoop zo dat het jullie gezondere kids en rust geeft. ?

Indd met 1 kind is het echt anders. 2 kids vind ik best pittig. Vooral als 1 of beide niet fit is.

Ow is net terug. Had aardig last vd narcose, ze hebben een flinke lading vocht uit zijn oortjes gehaald. 1 oor bloedde ook flink. Ik ben benieuwd, hoop echt dat het hoofdbonken verleden tijd is ❤️??

Ik ga heel hard duimen dat de operatie succesvol is geweest en dat het het resultaat geeft waar jullie op hopen ??
Ik vond Ameland heel leuk en gemoedelijk. En er is genoeg te beleven voor een paar dagen lekker weg. Al moet ik zeggen dat ik meer met Terschelling heb. Maar dat komt omdat mijn man daar opgegroeid is en mijn schoonmoeder en man er tot vorig jaar gewoond hebben. Dus ik ken dat eiland en er liggen vele herinneringen.
Wij zijn vandaag met onze laatste vakantie activiteit begonnen, namelijk een Yes-day. (Hele grappige film op Netflix). Het houdt in dat de kleuter vandaag mag verzinnen wat we gaan doen, wat we eten enz.. en het is echt zo mooi want hij kiest de meest simpele dingen. Een rondje rijden met de auto, een roze taartje eten in het restaurant met de roltrap (horeca in de HEMA). Voetballen met papa en buitenspelen met het buurjongetje. En vanavond eten we de goedkope Jumbo pizza's uit de oven want die is meneer zijn lievelings ?? prachtig toch??
Ik moet zeggen dat ik wel weer uit zie naar de structuur die de dag bied als alles weer 'normaal' is. Weer wat mee ritme in de dag.
Fijn weekend allemaal!

Oh even een weekje niet geweest..Hoop dat het goed gaat met iedereen!!
Hoop dat de ingreep heeft geholpen voor kleine Owen !! ??

Ameland klinkt goed.. ooit wel dagje gedaan.m Terschelling eigenlijk nog nooit geweest.. aanrader dus?

Oh zo'n ja dagje is leuk idee zeg . Zo simpel en wat leuk dat zo'n kleine dan de meest simpele dingen kiest dan.. haha

Ik heb vakantie sinds dinsdag middag.. word ik woensdag plots s middags verschrikkelijk beroerd.. samen met Sophie gaan slapen avonds.. geen idee wat het was maar sinds gisteren weer wat beter te pas gelukkig… Fijne was dat mevrouw zelf ook enorm jengelig was en niet zelf wou spelen. Alleen maar bij papa of mama zijn en alleen maar willen drinken en niet willen eten zoals groente hapje of fruit . .. vriendin zei sprongetje.. ik dacht zelf meer aan tandjes maar ik zie nog niks in de mond …
Maar na 3 dagen jengelen was ze gisteren weer voorbeeldig.. en kon ze voor het eerst uit logeren.. vanmiddag haar wéér ophalen ?

Terug
Bovenaan