Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Jeetje Crazy, kan me voorstellen dat de nachten dan pittig zijn.  Charlie had vannacht ook een onrustige nacht, ligt dan vaak tussen ons in zodat we wel snel doorslapen. Maar ben altijd gesloopt.
Wij hebben geen hond dus denk dat dat scheelt in de keuze om de box er al uit te doen.
Hebben jullie al enig idee wat voor cadeautje jullie willen gaan geven?
Succes maar weer vandaag

Dat klinkt idd pittig als de nachten nog onrustig zijn...

Voor Sophie zo'n IKEA keuken op de kop getikt via marktplaats.. die ga ik nog ff pimpen.. voor de rest nog geen idee haha

Hey!
Hoest hier???
Sam en Crazy, redden jullie het nog wat?
Ik heb geen positieve verhalen even. Ben gesloopt. Logan ziek, donderdag was het een jaar geleden dat mijn Beppe is overleden en dat viel me erg zwaar. Charlie van donderdag op vrijdag alleen maar poepen en ons bed onder gespuugd. Hebben 3 uren geslapen.
Gister 9 uur gewerkt. Snap nog steeds niet hoe ik het heb volgehouden.
Hoop dat het bij jullie lekkerder gaat!

Ah Myr wat k#t ? veel sterkte rondom het verliezen van Beppe. Zieke kids en drukke nare omstandigheden zijn echt heavy ?
Heel veel virituele knuffels!!
Ik zit nu in Zeeland met het gezin. Lekker weekendje strand. Gaat eindelijk weer wat beter. ow heeft echt een week goed last gehad van de buikgriep. Heb hem nu weer sinds 2 dagen aan de probiotica en moet zeggen dat het hem weer aardig helpt. Ik was er net 1.5 maand mee gestopt maar dat doe ik maar niet meer ?

Och ja hè, zieke of niet lekkere kids met slechte nachten zijn killing. Heel veel beterschap.

Hier gaat het eigenlijk best goed. We hebben een lekker ritme gevonden. Maar ga niet stuiten want dan zal het vannacht wel tegen vallen. Ties begint zich nu echt op te trekken en z’n benen te gebruiken. Dus dat is schattig om te zien. Soms weet hij alleen niet hoe hij omlaag kan komen. Dan is het ff jengelen.

Gaan jullie de komende week ook lekker van het weer genieten. Ik heb een extra dagje vrij dus goede timing. En nu lekker zwemmen.

Hey!
Thanks voor alle lieve berichtjes. Hopelijk gaan we straks weer een betere week tegemoet. Ik zie al dagen zonnige foto's en filmpjes voorbij komen, maar hier valt het steeds wel echt tegen. Hopelijk wordt het deze week beter.
Charlie zit overduidelijk is een sprong. Maar ben wel altijd benieuwd wat je dan aan het einde van de sprong kan waarnemen. 
Nu lekker rustig aan!
Sam, heerlijk even weg! Geniet er van.
En Crazy wat fijn dat je een goed ritme hebt gevonden. Hoop dat Ties je wat heeft laten slapen vannacht.
Knuffel!

Hoi hoi! Hoe gaat het nu myr? Alles weer iets rustiger en zonniger?
Hier vanuit vakantie weer druk in de ritmes van school en werkschemas ?

Hey!
Hier iedereen weer opgeknapt, gelukkig. Voel me gelukkig ook weer wat opgewekter ?
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek voor 27 uur vast. En ik hoop heel erg dat ik ze krijg. Dan werk ik 3 vaste dagen. Stabiel salaris, stabiele uren en dagen. Eindelijk meer structuur en duidelijkheid.
Hoest bij jullie allemaal??

Terug
Bovenaan