Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hier ook weer bewogen dagen ??Hoe gaat het bij jou Chris?? ?
Hier kunnen we de klok erop gelijk zetten.. ik grapte er nog over met mn man.. god straft meteen zeg ik erbij ? de vorige keer dat mn man weg was had ik 2 kotsende kinderen, de keer daarvoor 1. En ja hoor ow heeft de hele avond gespuugd ? vanmorgen onder de derrie meerdere keren.. waarschijnlijk kan die jongen niet tegen bloemkool STINKEN!! Ben mn 5e was aan het draaien ? hij is gelukkig wel vrolijk tussendoor ??
Zijn oren zijn echt een heel stuk opgeknapt, hij kletst stukken meer en doet allemaal nieuwe kunstjes. Hij probeert ook echt te gaan lopen ? hij maakt een sprongetje en doet dan een soort van schuifelstapjes dood eng ? hopelijk komt dat goed ? de oudste heeft vandaag dr laatste dagje op de psz, was al 2 weken druk aan het knutselen ??? briefjes voor de juffies etc. Ook al op haar grote meidenschool geweest om te kijken. Ze vond het prachtig ?

Hoe is je vakantie Helga? En ben jij weer in je ritme Myr??

Oh nee, hier moeten we ook nooit zeggen dat het slapen goed gaat want dan is het daarna hommeles. Maar wat sh*t dat zowel ziek is. Zeker als je alleen bent. Moet je ook werken erbij?
Hopelijk kun je hulp en rust pakken en blijven ze vrolijk. Hoe gaat het verder met naar bed brengen, aandacht verdelen en tegelijk eten geven?
Mijn partner vertrekt zaterdag nacht. Dus vanaf zondag alleen. Gelukkig wel al genoeg eetadresjes en soms wat hulp in de avond geregeld. En verder buiten het werken leuke dingen doen.

Ties heeft in 2 weken echt een sprong gemaakt. Van alleen maar zitten nu echt actief de kamer en buiten rondtijgeren, gaan zitten, terug tijgeren, gooien en smijten, bijna optrekken, klappen in de handjes, op het boze bolletje en de 2 bovenste snijtanden. Pff, geen wonder dat hij ‘s nachts spookt?

Hij is nu voor het weekend thuis heb nu 24 u dienst op het werk ? morgen avond zijn we ff samen daarna vertrekt hij weer. Tot wodag en dan heb ik weer dienst. Dan hebben we elkaar precies 2 weken op een avond na volledig misgelopen ?? Aandacht verdelen blijf ik een dingetje vinden. Ik ben vaker lange dagen alleen ? dus red me eigenlijk wel aardig. Ik probeer er ook echt vrede mee te hebben dat de ene dag de jongste net meer aandacht heeft als de oudste en andersom. Vooral in bijzondere fases ? vind het alleen echt moeilijk als ze allebei “iets hebben”. Dan ben ik het eind vd middag echt “zat”. Dan ben ik toch wel blij als ze allebei op bed liggen. ? fijn dat je hulp hebt! Vooral in die sprongetjes dagen . Truste ?

Respect hoor dat jullie zoveel alleen doen... Waarom zijn jullie mannen zoveel weg dan??

Eerste weekje vakantie erop zitten, verjaardag gevierd en lekker op zolder de boel in de voorstrijk gezet... Dat kost allemaal veel tijd als je thuis ook nog zo'n kleine hebt die gevoed moet worden..

Vinden jullie de ontwikkeling ook al zo snel?? Onze dame zit nu echt veel in de box of op de grond te spelen.. begin vd week nog gefrustreerd omdat ze niet wist wat ze zittend kon doen en nu speelt ze met haar knuffels in de lucht al zittend en kletsend.. met de mooiste yoga bewegingen af en toe in de box . Ben benieuwd wanneer ze ineens gaat staan ofzo

Hoe is het met de ziekenboeg??

Hier gaat het aardig ☺️ heerlijk he! Vind vanaf een half jaar dat die ontwikkeling echt hard gaat. Ook het karakter word steeds duidelijker.Ja gaatecht vlot hier, box is nooit gebruikt. Wil hij echt niet in ? speelt eigenlijk al maanden op de grond, kruipt bijna niet meer. Zet sinds paar dagen echt al korte stappen van bank naar tafel. Of van het ene meubel naar de ander ? ik mis het stiekem wel enorm dat hij nog koos kruiploos was. Gewoon lekker aanmodderen in babystand. Denk dat hij binnenkort echt loopt. Dan is het echt baby af ? lijkt indd al meer spel te hebben met zijn speelgoed, ook het kletsen is sinds de buisjes echt sterk verbeterd. Roept hard DAAHAAG als iemand de kamer verlaat, geeft kusjes en schreeuwt hard HON HON (hond van mn broer ?). Hele brabbelverhalen, en alles slopen ? heel ondeugend lachen als ik nee zeg. Gaat hij ook echt met zn vingertje nee wijzen ??

Damn Helga! Druk weekje hihi Gefeliciteerd met je verjaardag ☺️ fijne dag gehad??
Hier is mn man met regelmaat weg met zijn werk, hij werkt door het land/buurlanden. Bij grote projecten moet hij soms 4/5 uur heen en 4/5 terug dan gaat hij 1 tot 3 wk weg. En komt de weekenden terug. Gelukkig de laatste 2 jaar een stuk minder of maar 2/3 dagen. Het zijn lange werkdagen dus dan is 6/10u rijden per dag gewoon geen doen naast 10/12u werken.

Hi Ladies,
Sorry voor mijn afwezigheid. Het leven vliegt soms aan me voorbij. Zelfs als ik 's avonds lekker even op de bank zit. Soms vind ik het zo ongelooflijk dat we alweer richting september gaan. Nog 2x knipperen en dan is Charlie alweer een jaar ??.
Hier is de box enkele maanden geleden alweer door verkocht. Charlie zit er nooit in. Maar ja we zeggen hier dan ook steeds, baby had no chill. Is altijd in beweging. Nog steeds druk met oefenen voor kruipen. Doet stapjes naar mij toe aan 1 vingen maar durft nog niet over te stappen van tafel naar bank. Zelf staan, gaat soms maar meestal kiest hij voor veiligheid en zakt hij z'n billen. Alleen kletsen gaat hier minder vlot. Het is vooral geluiden. Da, bah, mama, Ka, dat soort dingen.
Ik ga toch nog even met hem langs de osteopaat. Voor de zekerheid.
Ik heb vannacht 11,5 uur geslapen. Ik was kapot.
Succes meiden tijdens de afwezigheid van jullie wederhelfden. Respect voor jullie! 
Fijn dat de ziekenboeg opknapt Sam!

Nou dat klinkt als hetzelfde geklets als bij mij hoor...het is de hele dag dadada mamamamana.. af en toe andere klanken...

Oh de box er al uit... Ze kruipt veel hoor maar voor de hond ook prettig als ze even in de box is, ze kruipt anders steeds naar hem toe haha..

Oh das veel van huis Sam... Gelukkig tegenwoordig wel minder maar pittig hoor!!

En wat je zegt...de eerste verjaardag komt er straks al aan... Aankomende week is onze dame alweer 10 maanden ?

Het gaat inderdaad heel snel (net 9 maanden). Hier ook geen ‘gesprekjes’ maar vooral klanken en brabbelen. Ook erg gezellig. Veel sjouwen net spullen, gooien, hameren, spullen in en uit elkaar zetten, etc. Box wordt ook weinig gebruikt maar soms wel handig.
Dus al langzaam nadenken over verjaardagscadeau en viering. Wel een mooie mijlpaal.

De dagen alleen gaan best goed maar vindt de avond/nacht wel pittig. Ties slaapt nog steeds erg onrustig (1-2 keer wakker). Volgens mij ook slaapregressie nu hij echt in 2 weken tijd een enorme sprong heeft gemaakt. Dus zo maar lekker op tijd naar bed.

Terug
Bovenaan