Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hihi eeuwige tandjes…Gister een top dag gehad, ow slaat niet meer op zn koppie. Ook het slapen lijkt al een stui beter, hij word niet meer heftig hoofdschuddend wakker! Heel bizar om mee te maken ? liggen lijkt geen drama meer. Wel gooit hij af en toe onwillekeurig zijn hoofd keihard achterover en is zn motoriek heel apart. We denken door de narcose? We wachten het ff af. Het kan ook wat napijn zijn gezien ze echt een hoop zooi uit zijn oren hebben gezogen. Heeft ook echt fiks gebloed. Hij raakte gister ook nog aardig wat stolsels en troep kwijt. Vanmorgen leek hij wel duizelig, viel steeds om. Nu lijkt het weer prima.
Ik hoop dat de buisjes niet geblokt raken door de bloedpropjes (had zus ook).
We zullen het wel beleven ?

Hoe ging het logeren??

Oh wat een boel troep nog dat eruit komt dan zeg... Maar gelukkig een hele verbetering alWat gek dat hij motorisch nog wat anders doet.. wist niet dat narcose zo'n invloed kon hebben

Ja ging heel goed.. gelukkig sliep ze daar s nachts ook door haha.. neefje en nichtje waren ook bekaf om op hun kleine nichtje te letten..

Vanmiddag ff beter gekeken maar lijken de twee voortanden te zijn in ieder geval

Altijd fijn als er een verklaring voor het slechte humeur en eten en drinken is.. goed gegokt dat het tandjes waren.
Wat leuk dat Sofie voor het eerst uit logeren is geweest. Hoop dat jullie ook lekker hebben kunnen (uit)slapen.
Sam, wat fijn dat er resultaat te zien is. Hopelijk trekt de rest allemaal snel bij en komt er nu heerlijke rust in huis. Begint jullie dametje volgende week met school?
Hier begint werk weer morgen. Wekker 6 uur manlief om half 8 beginnen en ik kwart over 8 dus ik ben vanaf half 8 de halve stad aan het door vliegen om beide heren op de opvang te krijgen. Gelukkig begin ik met een half dagje.
@Helga, heerlijk vakantie. Jullie gingen toch ook nog een paar dagen weg?
Lekker koese allemaal!

Hoe was je eerste werkdag myr?
En fijne vakantie helga!

Hier vandaag toch maar ff zhuis gebeld, kleine jongen kukelde constant om. Waarschijnlijk toch resten achtergebleven ? nu aan de antibiotica druppels, zijn wat zuur. En indd hij flipte de pan uit na de eerste druppels en geen 10 minuten later liepen zn neus en oor flink leeg ? echt hoe dan? Zon klein hoofd, zoveel ellende ? hij lijkt nu wel al wat opgelucht ✌️ merk al wel duidelijk verschil sinds vrijdag. Hij is tussen de duizeligheid door veel rustiger, meer aandacht. En vanmorgen gaf hij spontaan zn zus een kus ? KUKU ZO ZOET ❤️❤️❤️❤️

He chips, had een uitgebreid berichtje gekregen issie niet geplaatst.
Wij hebben gister de dag weer overleefd. En de tweede ochtend ook. Voor de kleuter is school vandaag weer begonnen, Charlie ligt te slapen en ik zit even keer rustig op de bank.
@helga, thuis aanklooien kan ook heerlijk zijn en straks nog een lekker weekje in het vooruitzicht!
@Sam, jeetje wat naar dat Ow zo'n last had van de narcose. En wat naar dat het zoveel troep in zat. Bevestigd toch maar weer dat er iets niet klopte. Hopelijk knapt ie nu snel op!
Hoop dat jullie nog wat zonnestraaltjes mee kunnen pakken☀️☀️

Terug
Bovenaan