Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik ook!
Mijn directe collega's op de groep hebben al aangegeven dat ze graag willen dat ik het word. Dus ergens weet ik dat ik wel dat ik een goede kans maak, alleen al mijn onzekerheden komen dan toch weer boven drijven dus het blijft spannend.
Had ik al verteld dat ik toch even met Charlie langs de osteopaat ga, dinsdag? Ik zei toch dat hij aan het oefenen was met kruipen? Soms kruipt hij ook wel maar hij heeft zichzelf aangeleerd om te vullen schuiven.. 1 beentje gaat keurig naar achteren en de ander blijft in een kleermakerszit voor hem. Vervolgens hupt hij zo vooruit. Dus daar wil ik toch even naar laten kijken.
Wel kan hij ondertussen ook al los staan. Doet het nog niet veel maar hij kan het wel ? ben heel benieuwd of hij voor zijn eerste verjaardag loopt.
Hoop dat alles oké is bij iedereen!

Dat bedoel ik! Mooi streepje voor!
Hier gaat het aardig. Alleen Ow blijft last houden van iets? Kan mn vinger er niet opleggen. Steeds dagdelen dat hij echt wurmelt en krijst. Blijft ook open af diarree houden met best veel slijm. Was al bij de huisarts geweest want bijna 3 wk op en af buikpijn en gekke ontlasting vind ik bizar. Maar hun gooien het op nasleep? Ik bel maandag maar alweerrrrr ?

Ben benieuwd ? hier alleen maar negatieve ervaringen met osteos dus hoop dat ze voor jullie wel iets kunnen betekenen ?

Succes met je sollicitatie gesprek! Gaat vast goed komen!

Wat vervelend dat Owen ergens last van heeft waar je de vinger niet op kan leggen..

Vandaag laatste dagje op vakantiepark... Das wel anders vakantie vieren vergeleken met onze vorige reisjes haha.. maar wel ontzettend bijzonder allemaal! Ze worden zo snel groot.. ze heeft een voeding laten vallen afgelopen week.. zit nog maar op 2 voedingen!!

Wat balen dat Owen niet lekker in z'n velletje zit. Ik hoop dat jullie snel kunnen achter halen wat hem dwars zit.
@Helga, hebben jullie het fijn gehad? En ja het gaat echt zo snel! Soms echt wel te snel... Twee voedingen nog, netjes hoor.
Wat betreft de osteopaat, bij Logan heeft het toen heel goed geholpen. Dus ik ben heel benieuwd.
We merken wel overduidelijk dat Charlie in een sprongetje zit.. hij is flink aanwezig. Maar oooh ik geniet ook zo van hem.
Wij hebben trouwens besloten om ipv van allemaal kleine cadeautjes, 1 groot cadeau te doen. Dus iedereen het geld bij elkaar leggen. En dan dus een wobbel aan te schaffen. Iets wat duurzaam en voor langere periode leuk is.
Aangezien 5 december ook 3 weken na Charlie zijn verjaardag is. Hebben jullie al na gedacht over de verjaardagen?

Ik denk hier klein feestje, wil indd 1 groot cadeau ook. Zat ook al naar zon wobble te kijken toevallig ? ben alleen bang dat zn zus net als alles continu alles wegjat ?
Owen staat steeds vaker los.. en gister liep hij zn eerste stapjes per ongeluk los ? na 3 stappen had hij het door en schrok ervan ? boem zo op de grond ???? nu vanmorgen probeerde hij het weer maar het lukt hem nog niet helemaal ?
We zijn zoals gewoonlijk weer allemaal ziek en stront verkouden (zijn we ooit fit hier?).

Succes met je sollicitatiegesprek vandaag!!

Fijne vakantie gehad Helga?? Had je nog zon?? ?

Terug
Bovenaan