Oktober / November 2020 Baby's! ♥

He wat balen dat jullie weer terrornachten hebben gehad! Misschien een gekke gedachte maar zou de dunne ontlasting en de buikkrampen eet gerelateerd kunnen zijn? Charlie reageert ook veel heftiger op een volkoren brood dan een speltbrood.
Sorry voor de afwezigheid. Donderdagmiddag schoot het me ineens in de rug. Dus heb een aantal dagen krom gelegen en rustig aan gedaan.
Met de kids gaat het wel goed. Wij zitten nog op 3 flessen. 's Ochtends een fles met een broodje, dan halverwege fruitsap, tussen de middag 2 broodjes en een fles, dan nog een snackje (soepstengel, groentehap oid) en dan avondeten en nog een fles. Heel soms nog een nachtvoeding maar die zijn erg uitzonderlijk gelukkig.
Fijne dagen en ik hoop weer wat aanweziger te zijn!

We waren indd al bezig met voedsel intoleranties gezien zus ook met bijna alles strugglede ? melk is al getackeld, nu zijn we glutenvrij bezig. Het is al meer gewoon maar nog steeds 4/5 volle luiers ?? long way to go.

Wat sh#t dat je door je rug bent gegaan! Hoop dat je al aan de beterende hand bent!

Ik ga snel ff de zooi opruimen de kids zijn over hun tax ?

Wat balen van die uren... Hopelijk vind je snel de uren die je graag wil op een plek evt waar ze wat meer met je meedenken...
Wat vervelend van je rug hoe komt dat??

Das nog wel veel bv... Maar mss is het nodig?? Is het echt huilen als de borstvoeding niet gegeven wordt?

Wij zitten hier op schema van 7u bv, uurtje later broodje (wisselt beetje hoeveel ze ervan eet eerlijk gezegd) uurtje daarna fruithapje met wat water.. tussen de middag broodje met beleg (wat doen jullie erop??? Dochterlief moet ineens niks hebben van pindakaas of fruit spread) haha en s middags liga of rijstwafel.. groentehap om 17u en om 19,u weer bv

Hoeveel moeten de kleintjes drinken op een dag eigenlijk? Ze heeft 5 plasluiers dus das genoeg volgens mij

Ik heb IKEA keuken gepimpt.. bijna klaar en dan nog wat leuks erbij voor de eerste verjaardag!

Hoeveel van jullie geeft nog bv ? In de vakantie 4 weken niet gekolfd... Nu werk ik weer eens overdag en moet ik s ochtends kolven maar merk dat ik minder kolf dan anders en mijn vriend geeft nog steeds hetzelfde aantal ml via de fles... Is dat normaal als je lang niet hebt gekolfd? Of loopt bv altijd wat terug qua ml rond deze leeftijd?

Ik geef ook nog volledig bv en kolf ook nog. Merk ook dat het iets terugloopt. Geef nog de vaste porties voor de fles mee maar merk ook dat hij daar minder van drinkt. Blijf het wel meegeven omdat ik nog genoeg in de vriezer heb. Maar ben nu wel terug gegaan van 2 naar 1 portie meegeven

Volgens mij is het dus normaal dat het terugloopt.

Hey!
Sorry dat ik niet kan helpen met de borstvoeding vragen.
Mijn rug is gelukkig weer opgeknapt. Het schoot er gewoon in. Geen idee hoe het komt.
Wij zitten nog steeds op 3 flessen. Ik vind het lastig want het mannetje eet tussen de middag al twee broodjes. Dus denk dat we maar eens moeten zien wat het doet als hij die middag fles niet meer krijgt. Met Logan waren we 3 weken na zijn eerste verjaardag helemaal van de fles af. Iets zegt me dat ons deze keer niet gaat lukken.
Vraag me niet hoe ik dat toen voor elkaar kreeg want dat weet ik dus niet meer,???

Geniet van het mooie weer!

Hier nu een maand gestopt met bv, hij drink overdags erg onrustig, snachts wel goed hierdoor liep mn productie flink terug. Ik kreeg het ook niet meer recht getrokken door overdags meer te kolven. Cb zei ook dat door de vaste voeding het sowieso al flink terug loopt en je dan echt extreem moest gaan kolven om dat weer terug te krijgen. Na een week extreem kloten besloten om te stoppen. Was er zwat 4 uur op een dag mee bezig. Dit ging echt te koste van alles.

Nu drinkt hij nog 2 flesjes voor zn dutje. En snachts een slap flessie voor het idee als hij ervoor komt, of als hij slecht heeft gegeten. Ontbijt/lunch zonder melkie, gewoon thee of indd slappe diksap.

Hm jammer Sam...

Bedankt voor de bv antwoorden.. ik ga mss anders ff overleggen met CB morgen of met lactatiekundige.. het is s ochtends echt nu 60ml.. gisteren nog 120 en daarvoor 160 terwijl ze de dagen daarvoor gewoon 25 minuten drinkt en s avonds ook

Terug
Bovenaan