Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja ze heeft s avonds pas weer echt behoefte voor het slapen...
Maar vind het gek dat Mijn productie tijdens het kolven zo minimaal is .. nog nooit gehad in al die maanden

Dat had ik ook precies zo rond de 9 mnd, toen hij dus ook zo slecht ging drinken overdag, holde het helemaaaaal achteruit. Waardoor het met kolven helemaal niet meer recht te trekken viel. Had met live voeden het idee dat er wel meer kwam. Maar aan de andere kant de melk is nu gelukkig niet meer zo primair als dat het was. En kijk eens hoe ver je al bent! Ik vond het eerst heel moeilijk. Later dacht ik elke voeding is een cadeautje ❤️ het moeten is eraf. Geniet ? elk slokje is mooi meegenomen.

Hi ladies!
Hebben jullie kunnen genieten van het mooie weer?
Hier lagen manlief en ik gister plat met de buikgriep. Wat een drama.. we waren zo min ?
Dus nu beide even een dagje thuis om aan te sterken.
Hoop dat bij jullie alles goed gaat!

Nooooo drama!!!! Wat kun je daar ziek van zijn! Veel beterschap!! Hier gewoon gewerkt ? beetje gedonder met de oudste, zwaar overprikkeld met school veel slaapwandelen, huilbuien etc. Zit daar meer mee in de knoop.
Ow gaat aardig, die rommelt wat aan, staat los en begint te wandelen ? als ik hem onder zn oksels vasthou rent hij weg ?? lachen dat hij doet. Kusjes geven met zon gore smak. Heerlijk. Vandaag nieuwe oude auto opgehaald echt tof beessie. Nu de oude oude auto zien te verpatsen ??

Hey!
Jeetje wat heftig dat Ster ook echt aan het slaapwandelen is. Lijkt me zo eng! Ik merkte bij Logan ook echt mega vermoeidheid toen hij met school begon. Tis zo'n grote verandering.
Wij gaan hier straks voor de 2de keer naar de osteopaat. Ik merk echt meer bewegingsvrijheid bij Charlie. Alleen kruipt hij nog steeds niet. Hij stapt wel vrolijk overal langs en achter aan. De oudste deed ook echt al stapjes los tussen de bank en de tafel bijvoorbeeld maar dat doet deze ook nog niet. Manlief zegt maar dat Charlie voor zijn eerste verjaardag loopt, maar ik denk het niet.
Wel doet hij ook even een inhaalslag aan tandjes want hij krijgt er boven nu 4. 2 voor en de 2 daarnaast. Onze kleine snorkoning issie op het moment.
Succes met de kids Sam! Hopelijk kan Ster snel haar rust terug vinden.

Je hoort toch ook veel dat sommige kindjes het kruipen volledig overslaan. Misschien dat charlie tot die groep hoort ? elk kind doet het anders ? zo lang je indd niet het idee hebt dat er een probleem is, bijv pijn of verkramping/motorisch.

Ja ze heeft ook regelmatig van die night terrors dat ze hem helemaal de pan uit flipt. Ze kijkt je dan ook niet aan. Die vind ik wel eens freaky. Dan zit ze echt eng te doen. Keihard gillen/schreeuwen/wurmen. Dag erna weet ze niks meer. Gister had ze het ook weer. Vaak bij veranderingen/drukke dagen. Merk ook dat ze het heel spannend vind om andere kindjes te benaderen om bijv mee te spelen. Vind ik wel eens lastig. Ze is altijd wat bang dat ze er niet bij mag. Zo sneu. Thuis is ze best dominant, maar in groepen super verlegen. Heb nu kaartjes besteld (eigenwijsjes) waar ze positieve boodschappen uit haalt. Ik hoop dat ik haar met spel wat weerbaarder kan maken.

We gaan het zien Sam! Ben benieuwd hoe Charlie zich gaat blijven ontwikkelen. Wat mij betreft is er geen haast! En heb je al eens van slaap klets gehoord. Zijn een soort dagboekjes voor kleuters, misschien helpt het haar verwerken als jullie aan de hand van zo'n boekje de dag even kunnen door bespreken voor het slapen gaan. Ik heb hem voor Logan omdat hij vrij weinig uit zich zelf verteld. Ik vind het een erg fijn boekje.
Ik ga misschien wel een gekke vraag stellen maar ben wel nieuwsgierig hoe het voor jullie voelt... Nu de kindjes bijna allemaal een jaar zijn. Kriebelt er bij jullie alweer iets of nog helemaal niet? En voor wie er nu 2 hebben, is het voor jullie zo compleet of zouden jullie (ooit) nog een tweede willen?
Ik vind het zo gek, we waren er allebei zo stellig in de afgelopen maanden maar nu Charlie weer ouder word, begin ik het toch wel weer wat te missen. Dat kleine hummeltje.
Fijne avond en fijn weekend?

Terug
Bovenaan