Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hahahaha ik lach hardop want toevallig ben ik deze week begonnen met slaapklets ? soms heb ik het idee dat we synchroon lopen ?

Ik ben uitgebroed denk ik. Wel heb ik deze babytijd echt als een cadeautje ervaren desondanks het zware slaapgebrek. Ben ook echt nu het weer omslaat weer alles een beetje aan het herbeleven. Elke keer na het douchen spray ik me bijv obsessief weer in met de lotion die veel gebruikte tijdens de zwangerschap en postpartumtijd. Dan voel ik echt weer een warme deken (misschien raar maar toch ervaar ik het zo). Of indd nu ik langzaam de kerstfilms weer op zie komen netflix denk ik met een lach weer aan verlof en helga ? van die kleine dingetjes. Ik denk omdat ik weet dat het eind in zicht komt vd babytijd. Vind het ook ergens moeilijk nooooit meer borstvoeding, nooit meer de verwondering etc. Dat vind ik moeilijk, maar ik ben wel dankbaar dat ik het ook eens positiever heb mogen ervaren.

Willen jullie voor een derde gaan??

Hey!
Fijn dat je er zo lekker op terug kan kijken... En als antwoord op je vraag. Ik heb steeds sinds de geboorte gezegd dat we compleet zijn vandaar dat het gevoel van gemis me ook zo overvalt. Ik vond de overgang van 1 naar 2 heel pittig en ook het slaaptekort vond ik weet heftig. Dus rationeel gezien denk ik nee. En gevoelsmatig mis ik mijn baby'tje maar nee ik denk niet dat ik het nog een keer zou willen... 
Ik heb alleen alles niet met die mindset doorlopen. De zwangerschap van Charlie was zwaar(der). We zaten midden in de stress van mijn nichtje en haar ziekte. Dus het was allemaal niet zo magisch als bij Logan. En dit klinkt gek maar ik zou mijn bevalling best nog een keer willen doen, het was zo mooi. Vind het gewoon een gek idee dat we het nooit meer mee gaan maken ?.. 

Beetje weemoedig misschien wel. Ik ben ook gewoon gek op baby's. Misschien moet ik maar op een baby groep gaan werken dan genees ik vast wel weer met 7 van die huilende baby's om me heen???

Haha precies dat! Ik heb de 2e bevalling ook als super magisch ervaren. Zo wonderlijk, zo bewust, zo vol kracht. Ook het mogen voeden van mijn kind. Pfff dan doet het wel zeer ?
Ik zei laatst ook al tegen mn man. Ik word die enge kraamvisite verslaafde kennis ?

Indd rationeel zegt mn verstand dikke nee, maar een beetje dromen mag altijd hihi toch zijn wij ook compleet ❤️
Nu druk bezig met de 1e verjaardag plannen!! Jullie ideeën over cadeaus? Vieren jullie het groots??

We hopen dat we genoeg geld bij elkaar krijgen voor een wobbel 360. We willen van iedereen geld vragen voor 1 groot cadeau.
Verder gaan we het gewoon thuis vieren. Niet te veel mensen, alleen de mensen die dicht bij staan. Verder geen gekke capriolen.
Wij hangen lekker voor films dit weekend. Tis echt bah weer hier.

Ohh dies rond! Wat gaaf!

Gister een dag met ellende heb de halve dag in het zhuis gelopen. Er zit ergens een ontsteking in mn buik, maar onduidelijk waar ? vandaag weer door de malle molen.
Maar ook een hoogte puntje owen loopt! Hij begon gister met een paar stapjes los, en nu loopt hij al van de deur naar de bank (ong 5/6 stappen). Alleen remmen snapt hij nog niet laat zich na een paar stappen heel theatraal vallen ??

Hij is alleen steeds om 5uur (of eerder) klaar wakker ? sinds hij buisjes heeft en zn buik rustiger slaapt hij overdag 1x 1.5 uur rond 9u en 1/1.5u smiddags rond 14/15u. Ik heb het idee dat dit miss teveel is. Hoeveel en hoe lang slapen jullie kids? Ik denk dat ik binnenkort zijn 2e slaapje maar in kort en zo nodig eruit gooi. Vind het iets te vroeg maar hij slaapt snachts zo licht nu.

Wat goed van Owen! Hier zie ik toch echt wel resultaat van de osteopaat want Charlie begint steeds meer kleine stukjes te kruipen. Alleen gaat het billen schuiven nog steeds sneller dus dat heeft de voorkeur. Wat vervelend dat je niet fit bent en dat ze niet precies de oorzaak kunnen vinden. Zal voor je duimen vandaag dat ze het kunnen lokaliseren ?

Wat betreft slapen. Charlie is vaak tussen 6.00 en 6.30 wakker. Gaat tussen 9 en 9.30 weer op bed. Slaapt vaak 1,5 á 2 uur en gaat dan tussen 2 en half 3 weer. Ook ongeveer anderhalf uur. En gaat dan weer tussen 7 en half 8.
Ik heb de beide kids lekker thuis vandaag. Het was vorige week zo druk geweest op school bij de oudste dat hij nu helemaal bek af is? dus we gaan maar lekker pyjama dag doen denk ik. Fijne dag allemaal!

Aardig vergelijkbaar dus. Is hij snachts ook nog reg wakker?

Ik heb ster nu steeds op woensdag thuis. Morgen lekker disney kijken in pyama.

Terug
Bovenaan