Oktober / November 2020 Baby's! ♥

[quote quote=10492686]Aardig vergelijkbaar dus. Is hij snachts ook nog reg wakker? Ik heb ster nu steeds op woensdag thuis. Morgen lekker disney kijken in pyama.[/quote]
Ik ben zelf vrij op dinsdag dus dat is vaak onze rustdag. Mannetjes liggen nu allebei te slapen.
En nee, Charlie slaapt de nachten wel gewoon door. Dus kan je helaas niet verder helpen... ?

Hier ook nog steeds een onrustige slaper ‘s nachts. Het gaat met fasen: een paar dagen redelijk (1x wakker voeden en slapen), een paar dagen slecht (2x wakker van 2-3 uur lang: huilen, ontroostbaar, wakker, willen bewegen). Meestal slaapt hij ‘s morgens tot 6.00-7.00.
Ik twijfel hierdoor ook of hij nog 2 slaapjes nodig heeft. Gaat nu rond 10.00 voor 1,5 uur en 14.30 voor 1-1,5 uur slapen. ‘S avonds rond 20.00.

Nu moet ik ook zeggen dat er onrust thuis is doordat ik zelf niet lekker in mijn vel zit. Het slaapgebrek van 3-4 nachten maar 4-5 uur slaap breekt me erg op. Daarnaast super onzeker omdat ik voor mijn gevoel niet alles in de hand heb (onder controle) waardoor ik de lat nog hoger leg voor mezelf en nog meer ga rennen/proberen het goed te doen. Hierdoor voel ik me overal ( maar vooral op het werk) super onzeker, gestrest en gespannen. Dit merken de kids natuurlijk ook. Deze week gesprekken met baas en huisarts om te kijken wat me hierbij kan helpen. Pfff, niet fijn.

Na weer een dag zhuis erachter gekomen dat Ik een ontstoken uitstulping in mn darmen heb, jammer genoeg is mijn hele dikke darm ontstoken ? dus ben nog wel ff in de lappenmand.
Chris wat sh#t dat je zo slecht in je vel zit ? slaapgebrek doet zoveel met een mens. En indd kan vooral tegenwerken bij een controle freak. Ik hoop dat je werkgever empathisch is.
Heel veel knuffels van mij

Nog coole disney gekeken myr?? Hier net frankenweenie gekeken. Mn dochter was er gek van (zit in een halloween fase).

We hebben Luca gekeken en afgelopen week hebben we 'We bought a zoo' gekeken.
Die laatste is misschien niet echt een kinderfilm maar Logan heeft er wel van genoten met alle echte dieren.

Oei Sam, dat is niet fijn. Lijkt me ook pijnlijk zo’n ontsteking zeg. Wat is het plan? Rust en een kuur? Dan inderdaad maar lekker samen bankhangen. Zeker met dit regenweer. Beterschap.

Heb nu een kuur gehad, hopen dat hij aanslaat. Het doet echt ziekelijk veel pijn. Kan ook met een stift gemakkelijk uittekenen hoe mn darm loopt want ik voel hem. Zolang de ontsteking nog heftig is mag ik niet teveel er is kan op scheuren en dan heb ik een probleem ? dat vind ik een eng idee. Maar als het afneemt is die kans steeds kleiner en dan is het langzaam weer alles oppakken dus denk wel dat ik een week aan de kerst/halloween films zit met een vloeibaar dieet ? Probeer dr niet teveel over na te denken is beter voor mn bloeddruk.

Terug
Bovenaan