Dag lieve dames,
Sorry voor de afwezigheid. De werkdagen hakken er even flink. Vrijdag lag het hele huis om 20.45 te slapen zo afgedraaid waren we allemaal.
Charlie slaapt nog steeds tussen ons in en kan uit het niets echt ontroostbaar huilen en dan kan het ook ineens klaar zijn. Geen idee wat er dan is.
Lieve Sam, allereerst heel veel sterkte gewenst. Op alle fronten want jeetje het zit jullie ook gewoon echt niet mee? ik wordt er verdrietig van als ik het lees en zou zo graag wat van de lasten voor jullie incasseren want jeetje de draagkracht zal zo langzamerhand wel eens op zijn.
Ik hoop dat bij Owen snel de rust terug keert. Hoe fijn het ook is om te weten dat het niet neurologisch is, zo vervelend is het om niet te weten waar het vandaan komt.
Een hele dikke knuffel vanuit hier.
@Chris, wat ontzettend moedig hoe je de koe bij de horens vat en wat fijn dat je ook de positieve kant van het traject kan zien.
Ik heb voor mezelf besloten in het voorjaar met een stukje traumaverwerking te willen begonnen mbt het verlies van mijn vader. Mijn man had laatst een bijbal ontsteking (heel onschuldig) maar bij het horen van knobbeltje die daar niet hoort, sloegen mijn hersenen al in overdrive naar een worst case scenario. In mijn gedachten waren we al met chemo's en hakkie-takkie-weg-zakkie bezig. Ook ben ik constant aan het rekenen, als ik zo oud wordt dan kunnen mijn kinderen nog zo lang van mij genieten. Dan hebben ze in ieder geval herinneringen aan me. Al dat soort gedachtes spoken, met meer regelmaat dan ik wil, door mijn hoofd. Ik vind het super lastig om het verlies van mijn vader, als een trauma te bestempelen omdat ik absoluut geen ongelukkige jeugd heb gehad. Geen misbruik in wat voor vorm heb ervaren, geen oorlog oid. Ik heb het dus ook nooit als een trauma ervaren tot de opmerk van mijn man met z'n bultje wat er niet hoort. Zelfs nu betrap ik mezelf er op dat ik het probeer te relativeren. Zo gek.
Hier verder alles goed. Oudste nog moe van de covid besmetting, lijkt het. Hoewel hij er niet ziek van is geweest, lijkt dit wel echt een gevolg te zijn.
Charlie gedraagt zich al als flinke dreumes. Klimmen, klauteren, nee zeggen en echt vreten ?? hongeraapie is het..
Een dikke knuffel voor jullie beide!