Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Wat schattig! Hier ook dik vet glimlachen naar ons, maar zodra ze een 'vreemde' ziet is het meteen klaar haha. Langzaamaan nu ook gaan grijpen naar dingen, bijvoorbeeld mijn shirt tijdens de bv. Ze trok m van de week bijna helemaal over zich heen haha!

Verder gaan de nachten hier weer vlekkeloos. Waar ze van de week nog wel een aantal keer kwam, is dat nu niet meer zo en slaapt ze van 19.00 tot 7.00 door. Heel gek, maar fijn! Ik krijg ook steeds meer ritme in de dag en dat vind ik toch een partijtje lekker.

Hier nu een kleine week nystatine voor dr spruw. Ik denk dat hier de darmkrampjes vandaan kwamen! Hij word jammer genoeg hondsberoerd van het spul buikpijn misselijk en veel spugen. Ben 2x een dosering vergeten en ik heb me dan een relaxed makkelijk knulletje. Denk achteraf dat hij de spruw met name dus in zn darmpjes had, alleen ben ik bang dat ik de kuur niet af kan maken hij takelt er echt van af en krijst het na elke dosering 2 uur fiks uit tot hij zich helemaal leeg heeft gespuugd. Nu al 2 dagen maar 2 doseringen gegeven ipv 4, maandag maar ff overleggen met de huisarts want dit is zo sneu. Ik zit nu uren af te tellen over 3 uur moet ik werken. Bah heb vanmorgen een bad genomen en alles overdacht. God wat heb ik een prachtige kraamtijd mogen beleven. Jammer genoeg kan de tijd niet stilstaan. Vooral nu het buikkrAmp mysterie is afgelopen. Bah had hem graag nog ff voor mezelf gehad zo relaxed en vrolijk. We beginnen nu ook echt te spelen en gesprekken te voeren ? heerlijk over 10 uurtjes ben ik weer heerlijk bij hem ?

Overleefd ? heb net een half uur boven owies bed gehangen ? zwijmel zwijmel.
Ik werd vandaag best tof ontvangen en de bewoners reageerde aardig oke op me. Dus dat viel me echt mee. Ook het kolven op het werk ging super! Ik tufte zo 200cc deruit, was een beetje bang dat het moeilijk zou gaan. Wel gek ineens met blote jetsers onder een TL balk in een douchehok dat naar legionella meurt ? ik vind het weer een rare gewaarwording. Gauw nog ff pitten voor mijn kleine vriendje roept ?

jeetje Mama Lou wat een doorslapen zeg!! daar is ze wel onwijs vroeg mee toch? Ik ben al blij als ze consequent gaat slapen van 23u tot 6u ofzo haha

zet 'm op Sam! Nu ga je misschien nog meer genieten van de momentjes die je wel hebt samen ;) en wat fijn dat het is meegevallen
m'n afkolf productie is wat krapper dan anders, of de dame drinkt meer dan anders en is er weinig meer af te kolven haha.. vannacht kwam ze ineens om half 4... na een voeding van 23u waar ze naar mijn idee ook weinig dronk dus misschien daarom zo vroeg in de nacht..  Worden vandaag toch 6 voedingen dan ipv 5 maar de laatste dagen zat ze gemiddeld toch op 5... ff kijken hoe dat doorgaat de komende dagen..
Net even 3,5 km gewandeld met de kleine meid! heerlijk.. 
hoe is 't met iedereen??

@Sam wat klote dat hij zich blijkbaar zo ellendig voelt van de medicatie. Hoop dat de huisarts je indd wat advies kan geven. En gek he die eerste dagen, hier zit mijn eerste werkweek er ook op.. Pip bij schoonmoeders in goede handen dus kon het redelijk loslaten. Wel kapot geknuffeld bij thuiskomst en ben heel blij dat ik niet 3 dagen achter elkaar werk want je ziet ze zo kort s avonds.

@helga Ze krijgt 18.30 fles (als het lukt want het is nog steeds ellende met fles weigeren, helemaal overstuur en dan vervolgens hem.in één keer leegdrinken we snappen er niks van...) dan gaan we rond 19 uur naar boven, verschonen, slaapzak aan en even kroelen/boekje lezen.. Dan slaapt ze tot 01.00 en krijgt ze fles.. Alleen wordt ze dan 5 uur wakker.. weet het vaak nog 2x te rekken met speentje en aai over dr bolletje maar half 6 is de max. Geen honger maar gewoon klaar voor de dag, meestal spelen we dan een beetje in de box tot half 7 wanneer ze weer fles krijgt. Zit er alleen aan te denken om er een extra fles tussen te voegen (laat) om te kijken of ze de 05.00 naar 06.30 kan verschuiven. In het begin deed ze dat niet en ben ik gestopt met haar wakker maken.. Maar wie weet nu wel.. Pak nu mijn rust om er gewoon 21.00/21.30 in te gaan zodat ik in ieder geval al 3/4uurtjes gehad hebt. Maar blijft pittig in combinatie met werk nu... de dag dat ze doorslaapt tot half 7 zonder nachtfles trek ik een fles wijn open!

@cardio misschien indd grotere flessen dan kolf ik ook altyd ineens minder. Ik vraag me vaak ook af tot in hoeverre ze aan de borst effectief drinken want in 5 min effectief kun je aardig wat uit een borst krijgen

Terug
Bovenaan