@zonnebloempje hier duurt het voedimgsmoment ook een half uur ongeveer waarvan ze 20/25 drinkt (zich wel nog een keer verslikt en ik haar tussentijds wel boertjes laat doen)
Geluidjes zijn herkenbaar, wij hebben een hangwieg deze staat nu in het ledikant met een handdoek onder het hoofdeinde zodat het niet helemaal plat is. Heb hier het idee dat het dan iets beter gaat.
@marin zo denk ik er ook over, elke dag is mooi meegenomen maar als niet meer lukt, teveel frustratie met zich meebrengt of als ze niet goed zou groeien schakel ik net zo makkelijk over op kv.. Knap dat je met pijn nu al 5 weken voed, zo is er iedere dag weer één!
@cardiozuster hier heb ik haar juist overdag vaak bij me en lukt het s nachts goed om haar in slaap te brengen. Ik ben tijdens de voedingen stil, praat niet tegen haar en troost dan alleen met shhhh, een aai over haar bol, hand op haar buik of een speentje.
Ik voed één borst waar ik haar een paar keer (moet) aanleggen voordat hij goed leeggedronken is, dan schonenluier en nog paar minuten andere borst. Verder slaapt ze in de puckababy piep omdat ze heel druk is.. op cb waren ze ook verbaasd dat ze zo alert en sterk is haha.