Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Hey allemaal,
Leuk dit topic. Onze meid is 15 oktober geboren, dus donderdag 6 weekjes oud alweer. Ik geef bv. Vorige week vrijdag ondanks de bv toch alweer ongesteld geworden...
Ik voed op aanvraag, meestal tussen de 6 a 7 voedingen op een dag. Ik heb nu alleen het idee dat mijn melkproductie minder is door mijn menstruatie waardoor ze overdag nu al na 2,5 uur komt... Zijn er anderen die daar ervaring mee hebben? 

Onze meid slaapt veel in haar bed of de kinderwagen. Vanaf 4 weken wil ze al niet meer bij ons slapen, maar kijkt dan alleen maar in het rond. Datzelfde geldt in de box. We moeten haar echt ergens neerleggen waar niet te veel prikkels zijn. 

@dteulings; ben ondanks de bv nog niet echt ongesteld geworden wel iets last van doorbraak bloedingkjes die niet echt doorzetten. Bij mn 1e wel stipt en vanouds ongesteld op normale cyclus door de bv heen. Had toen iets minder productie omdat dochterlief de borst weigerde, als ze eenmaal dronk was het. Goed maar de weg ernaartoe ? schijnt dat de smaak anders kan zijn? veel aanleggen.. veel geduld.. veel voorraad aanleggen ?

Tjonge. Wat snel al weer ongesteld. Dat is wel jammer haha. Vindt het altijd heerlijk dat het een poos uitblijft. 

Onze meid slaapt de ochtend en middagslaap boven in de weg. Ben blij dat dat tot nu toe lukt en ze even kan slapen zonder prikkels.

misschien een gekke vraag maar hebben jullie al een beetje ritme gevonden in de dag? En wat doen jullie dan zoal?
ik probeer om de 3 uur te voeden overdag zodat ik zelf ook een beetje weet waar ik aan toe ben.. en zodat ik ook nog dingen kan ondernemen met mn oudste dochter. Niet dat als ik buiten ben de baby honger krijgt want dat is wel heel koud voor mn boobs.. 

hier ook nog niet ongesteld geworden maar vloei nog wel een beetje en in die maandverbandjes lijkt het altijd een stuk erger... 
XX

Ik kom ook af en toe hier kijken en kletsen. Afgelopen zondag ben ik bevallen van onze zoon Ties. Hij heeft een grote zus van 2 jaar. Ik heb een heel andere bevalling gehad als de 1e. Nu een vlotte, voorspoedige en relaxte bevalling en kraambed tov een heel lange (2,5 dag) met infectie en vacuüm bij de 1e. Gelukkig kijk ik wel op beide bevallingen positief terug.
De kraamtijd bevalt goed en Ties drinkt de borstvoeding over het algemeen goed weg. Ben benieuwd hoe het na het verlof van mijn partner met 2 kindje en bv gaat lopen.

Ik kom ook af en toe hier kijken en kletsen. Afgelopen zondag ben ik bevallen van onze zoon Ties. Hij heeft een grote zus van 2 jaar. Ik heb een heel andere bevalling gehad als de 1e. Nu een vlotte, voorspoedige en relaxte bevalling en kraambed tov een heel lange (2,5 dag) met infectie en vacuüm bij de 1e. Gelukkig kijk ik wel op beide bevallingen positief terug.
De kraamtijd bevalt goed en Ties drinkt de borstvoeding over het algemeen goed weg. Ben benieuwd hoe het na het verlof van mijn partner met 2 kindje en bv gaat lopen.

@muissz lastig he om een ritme te vinden, ik heb een dochter (nu 6w, denk net geen 4kg) en voed op verzoek..  Betekent dat er nog geen voorspelbaarheid in de dag zit, maar sinds twee dagen komt ze 's nachts nog maar 1x ! Heerlijk dat extra uurtje slaap ;)
Rond de middag leg ik haar na de voeding in haar wiegje en 's avonds ook.. Soms slaapt ze 1 uurtje en soms 4 uur.. 
Verder pas ik mij nu nog aan aan haar ritme, moet zeggen dat in deze corona tijd de uitstapjes toch minder zijn.. 

Terug
Bovenaan