Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Heb indd fedde en kees besteld, ben bsng dat t kleine mannetje al te wild is ?

Pff hier ook iedereen ziek mn man net getest op corona. Ik zou eindelijk slapen maar moest mn man net wegbrengen dus weer 2 uur slaap weg ?? ook de kids ophalen straxs ?
En zelf ontspring ik steeds de dans maar mag wel zorgen. ☺️?

Ach ja straks allemaal maar lekker zwemmen ??

[quote quote=10419063]Heb indd fedde en kees besteld, ben bsng dat t kleine mannetje al te wild is ? Pff hier ook iedereen ziek mn man net getest op corona. Ik zou eindelijk slapen maar moest mn man net wegbrengen dus weer 2 uur slaap weg ?? ook de kids ophalen straxs ? En zelf ontspring ik steeds de dans maar mag wel zorgen. ☺️? Ach ja straks allemaal maar lekker zwemmen ??[/quote]
Hopelijk is de test negatief! En ik ben benieuwd wat je van de fedde en kees vind. Ga duimen dat het een positief effect heeft op de slaapjes.

Volgens mij was het woordje schoolzwemmen een verspreking van Rutte. Volgens mij zijn het alle zwemlessen tot 12 jaar. Vraag me alleen af of wij met Logan wel weer mogen zwemmen, aangezien daar ouders bij in het bad staan. Verwacht het dus niet.
Enig idee wanneer jullie weer van start kunnen, Zonneschijn?

Zoals het ernaar uitziet mogen we volgend weekend weer beginnen. We moeten afwachten wat de restricties vanuit de gemeente zijn. Meneer Rutte verteld namelijk dat de kleedkamers weer open zijn maar de gemeente waar wij les geven had als extra regel dat er geen volwassenen naar binnen mogen? Dit soort berichtgevingen zorgt dus voor kwaadaardige berichten naar ons toe, alsof wij er onze eigen regels op nahouden. Het kost ons drie man extra personeel om hun kinderen te begeleiden bij de kleedkamers, wij willen ook dat de ouders zelf weer mee mogen! Alle verantwoordelijkheid rust op onze schouders en dat is niet eerlijk. Zo, weer even geventileerd! ?
Dat gezegd hebbende, we hebben toch heel veel zin om weer te beginnen?

Wel een heftige maatregel vanuit de gemeente.. ik heb vorig jaar nog even gewerkt na de eerste sluiting. Bij mijn zwemschool was een looprichting in het zwembad. Ouder kwam samen met kind in makkelijke kleding (onesie vaak) met daaronder zwemkleding aan, binnen. Uitkleden bij de banken, handdoek achter laten, rest van de tas ging weer met ouder mee en kids wacht op de bank tot de les begint.
Hopelijk geeft de gemeente jullie zo'n soort optie! Wel echt belachelijk dat ouders jullie bedreigingen van ouders hebben gekregen.
Ik ga duimen dat alles goed uitpakt ?

Ja zonnebloem, dat werkt bijna overal zo, alleen in onze gemeente niet schijnbaar?
Maar onze zwemmers kennen gelukkig deze maatregelen nog dus we hopen dat het deze keer niet weer zo slecht ontvangen wordt. Door de maatregelen is het wel zo dat veel ouders er voor kiezen om hun kind nog niet te laten zwemmen omdat ze zelf niet mogen helpen bij het omkleden.
Vaak hebben we ook geopperd om zelf met een handdoek klaar te staan maar met deze barre weersomstandigheden is het natuurlijk moeilijk. In de zomer waren er veel ouders die hiervoor kozen.

Meneertje heeft een nieuw spelletje geleerd; speeltje expres op de grond gooien zodat ik het moet oprapen. Hij houdt dit oneindig vol en papa doet er aan mee! Hij doet het dus ook alleen bij mij. Kijkt hij heel vrolijk en triomfantelijk zodra het op de grond ligt, ik pak het op en hij gooit het weer gelijk weg ???

Aaaah Zonneschijn, wat heerlijk zo'n spelletje. Uiteindelijk vreselijk irritant maar voor nu misschien nog wel leuk.
Charlie heeft zich gister de hele avond van buik naar rug gedraaid. Ik vind hem wel echt een snelle Jelle met z'n nog geen 4 maanden en dan al van buik naar rug en rug naar buik draaien.
Ben zo benieuwd wat nu de volgende ontwikkeling wordt. Tis echt zo'n blij ei.

Terug
Bovenaan