Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Kleine wildebras die Owen ? misschien dat hij de rust wat vind als hij straks gaat tijgeren/kruipen. Dat hij zijn energie beter kwijt kan. Wel heerlijk dat hij zo vrolijk is.
@cadio, ik denk ook dat het per kind verschilt hoeveel last ze hebben van slaap regressie/sprongetjes. Charlie is 3 dagen heel onrustig geweest en slecht geslapen en gedronken, maar nu drinkt hij weer super en slaapt hij ook weer beter.
Alleen blijft hij tussen 5 en 6 uur 's ochtends heel onrustig door krampjes/scheetjes/poep en dan dus uiteindelijk ook zin in fles omdat hij dan echt wakker is. Ik vind dit het meest frustrerende moment van de dag. Voornamelijk omdat het zooooo vroeg is ??
Ik zou er vooral lekker van genieten dat ze zo lekker rustig en chill is

Oh echt he! Hier precies zo altijd kramp en bouten rond 5u.ook niet normaal hoe hard soms ?? kan niet wachten op de eerste dag dat we heeerlijk klokje rond gaan. Het is een poosje goed gegaan met uitslapen. Dus het zal vast wel een keer terug komen??? ??

Hihi ook de positieve dingen zijn een faaaase ? net dacht ik weer 2 topfitte kindjes te hebben. Kakt owen ff zichzelf tot aan zn nek en mn pas gewitte muur volledig geel ? ik ga dood hier. ?

O neeeeeeeeeee! Je zou gewoon bijna wensen dat je aan het werk mag, al is het alleen maar om het huis te ontvluchten.
Hier was de nacht echt ?. En mijn man mag wel even een tijdje achter het behang gaan wonen ?
Ook hoopte ik even te kunnen wandelen of fietsen maar het regent, en dus is het enige wat ik wil mijn hoofd onder de dekens trekken en even doen alsof de wereld om me heen niet bestaat ??

Aww dames, wat naar voor jullie!
@Sam; Hoe komt het in hemelsnaam op de muur?? Mijn moeder vertelde wel eens dat ik als baby in mijn eigen luier had gezeten met mijn handen en het fijn op de muren aan het smeren was, spinazie poep... Achtervolgt me mijn hele leven? 
@Zonnebloem; Hoorde jouw man niets of wenste hij niets te horen? ? Jammer van de regen daar! Hier is het (nog) droog.
Ze zijn wederom aan het verbouwen hiernaast dus de slaapjes zijn slecht, mister sjagie hier. Hij wordt intens verdrietig van de schuurmachine, pruillip en al?.

Aan wat sneu voor Logan dat hij zo overstuur raakt van de verbouwing.
Hier knapte de dag gelukkig nog wat op.

Nu lekker voor de finale van wie is de mol!

Terug
Bovenaan