Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Goedemorgen dames!
Even een vraagje; Valt het haar van jullie baby's ook zo uit op het moment? (Alleen relevant als jullie baby's daadwerkelijk haar hadden natuurlijk ?). Logan wordt best kaal aan de achterkant? 
Ik had het bij de eerste ook hoor maar niet zo veel. Beide jongens zijn met een enorme bos donker haar geboren.

Hey! Charlie heeft inderdaad ook ineens een mega kaalplek op zijn achterhoofd. Mijn schoonmoeder zegt dat het komt omdat hij het op slaapt maar dat klopt niet echt. De meeste slaapjes doet hij nog steeds bij mij op de arm en dan ligt hij op z'n zij.
Heb je het nieuws al gelezen Zonneschijn? Hoogstwaarschijnlijk mogen zwemlessen weer ? Nu heel hard duimen dat ze het vanavond echt aankondigen?

Hier ook half kalend precies een eilandje op zn achterhoofd. Owen wrijft best veel met zn achterhoofd tegen het matras.

Hier echt last vd nasleep. Beide kinderen zijn belachelijk prikkelbaar en slapen slecht. Zoonlief had zich gister bijna opgehangeb aan zijn swaddle. Toen ik thuiskwam uit mn avonddienst vond ik hem losgewurmt met dat ding om zn nek bah. Dus hup weg ermee maar nu slaapt hij dus helemaal niet meer ? het was de laatste 2 weken al bal. Overdags slaapt hij zijn 5 hazenslaapjes van 15/30 min. Zit nu ook net in mn werkriedel. Ging vrijdag al doodmoe de avond in. Vanmorgen een kleine zenuwinzinking gehad was alweer 4 nachten wakker en moet nu dus weer de nachtdienst in. Nog 2 nachten bikkelen. Maar man wat valt me dit zwaar. Net een powernap gedaan van 2 uur. Mn moeder schoot ff te hulp. Maar ik denk dat ik echt gek word. Kan weer alleen maar janken bah. Heb een slaaptraining besteld. En hopelijk word het wat beter. Anders maar ontslag nemen want dit trek ik echt niet. Bah bah bah bah bah wat een schijtweken.

Hoop dat jullie leven wat leuker is ?

Hé Sam, wat balen! Misschien toch nog even naar Fedde en Kees kijken, ze hebben ook lakentjes die verzwaard zijn.
Wat betreft slaaptraining. Als je houdt van natuurlijk ouderschap, niet laten huilen en nabijheid bieden, raad ik happybabycoach aan. Hier hebben vrienden van mij hele goede ervaringen mee.
Ik ben zelf echt heeeeel erg moe. Heb last van mijn chronische vermoeidheid icm korte nachten.
Wat wel positief is, is dat we sinds vorige week over zijn naar nutramigen en ik wel echt het idee dat hij daar het beter op doet.
Ik duim voor je dat je de komende dagen goed doorkomt Sam!

Ach Sam dikke knuffel voor je.. ?
Heb je na je nachtdiensten niet de ruimte om te gaan slapen? Weet niet hoe de situatie bij jou thuis is. Ik denk dat je de goede stap heb gezet met de slaaptraining. Is Owen al een slechte slaper vanaf het begin?
Lijkt me ook lastig deze nachten als je al chronische vermoeidheid hebt zonnebloem. Wel fijn om te horen dat de nutrgimen lijkt te werken.
Zo te lezen zijn de kale plekken dus redelijk normaal, hier ligt zijn beddengoed vol met haren iedere keer. Logan draait ook veel met zijn hoofd.
Logan werd vannacht om half vijf schreeuwend wakker, hij was echt ontroostbaar. Uit wanhoop een flesje gegeven en dat hielp een beetje. Hij is nu uitgeput in slaap gevallen. Ik hoop niet dat hij ook ziek wordt, zit al in een huis vol zieke en dove mannen. Ik ontspring de dans iedere keer maar moet zeggen dat terwijl ik dit typ ik mijn maag voel rommelen en omdraaien...?
De zwemlessen mogen waarschijnlijk weer beginnen ja, ze hebben het over schoolzwemmen dus we moeten het nog even navragen. De meeste zwemlessen worden namelijk gegeven door particuliere zwemscholen zoals wij. We geven ook zwemles aan volwassenen maar dat mag sowieso nog niet.

Terug
Bovenaan