Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ik heb sinds gister echt hoge koorts, hopelijk net als mijn man en owen met 2 dagen weer aan de beterende hand. Owen knapt echt goed op, lacht weer en speelt weer een beetje. Slapen is wel drama wAnt hij klinkt nog wel wat vol vooral liggend. Dus al zn dutjes in de cosi, schommelstoel of op mij ?

Hey!
Ik hoop dat je met die hoge koorts nu de heuvel over bent en dat alles snel rustiger wordt.
Ik moet toegeven dat Charlie hier nog steeds de meeste slaapjes op mij doet. We vinden het allebei fijn en in bed doet hij echt alleen maar hazeslaapjes en bij mij toch wel vaak langer.
Op de dagen dat mijn man thuis is doe ik dan het huishouden. En ja soms voel ik me een slechte vrouw/huishoudster/mama van de ander maar met de vermoeidheid is het ook wel heel lekker dat ik op deze manier mijn rust kan pakken.
Ik duim voor een rustig nachtje voor jullie!

De eerste nacht boven in bed, ik was kapot moe ging om 20u naar bed, zoonlief sliep zowaar. Eenmaal op bed super onrustig, om 23u maar kolven (door alle korte slaapjes en korte drink momentjes door verstopt neusje) loop ik de halve dag met knaltieten. Heb ook het idee dat de koorts het ook aardig stimuleert. Daarna alsnog tot 3uur wakker gelegen. Owen wakker en nu zitten we beneden politiek te kijken ?
Myr als jij/jullie het heerlijk vinden om bij elkaar te slapen gewoon doen! Ik heb er spijt van dat ik met de oudste die rust niet had. Ik ga nu dan ook bewust minimaal 1x per dag liggend op bed voeden. Ff knuffelen en aaien. Bewust zijn van dat kleine mannetje wat straks weer veel te snel groot word. Ook laat ik hem met regelmaat dat dutje echt op mij doen. Mijn man heeft er ook een handje van ? HEEERLIJK

Hey!
Hier gaat alles wel oke. As we speak ligt Charlie in de co-sleeper. Wel in z'n nestje, wat normaal tussen ons in ligt. Ik zei dat ik Charlie vaak zo laag en ver bij me uit de buurt vind liggen in de co-sleeper ( hij sluit helaas niet helemaal lekker aan omdat we lades onder het bed hebben en omdat we met een schuin dak te maken hebben staan de co-sleeper niet parallel aan het hoofdeinde maar lager) en toen zei manlief, waarom leg je hem dan niet in het nestje. Dan ligt hij hoger, dus nu kan ik er makkelijker bij om even een hand bij hem neer te leggen, zonder dat mijn arm op een hele harde rans hoeft te steunen.
Ook heeft hij net nog een 180cc fles gehad, dus stiekem hoop ik op een nacht doorslapen. Normaal gesproken krijgt hij rond 19.00 de laatste fles en laat ik hem zelf komen in de nacht maar hij werd wakker dus dacht, ach laten we het eens proberen.
Hoeveel slaapjes doen jullie kleintjes nu op een dag? Bij Charlie verschilt het nog wel eens. Soms 3 maar wil soms ook nog wel eens 4 kleintjes doen verspreid over de dag. Wat dat aangaat hebben we nog geen strak ritme (wat hoogstwaarschijnlijk het resultaat is van het feit dat hij nog lekker veel bij (op) ons slaapt.
@zonneschijn. Ik hoop dat jullie dit weekend lekker rustig en vertrouwd en zonder gekke dingen weer kunnen beginnen met de zwemlessen!
@Sam.. ik hoop dat bij jullie het uitzieken begonnen is en dat het einde van deze ellendige weken ziek zijn, straks achter de rug zijn! Heb je de Fedde en Kees combinatie van lakentje en slaapzak al (kunnen) proberen?
@cardio.. hoe gaat het bij jullie? Heeft je dametje ondertussen door hoe ze over dat armpje heen moet draaien?
Lekker koese voor nu!

Hey wij hier ook indd de cosleeper aangepast ivm lades onder het bed, wij konden de pootjes iets inschuiven dacht ik. Ook schuif ik de cosleeper omhoog en omlaag (naar me toe/van me af) als ik bijv bij mn nachtkastje moet. Zal strax niet meer kunnen als die kleine jongen wilder word.

Dag nr 6 nog steeds fikse koorts. Werd er gister echt moedeloos van, ik word niet zieker maar zeer zeker ook niet beter. Als het maandag niet beter is bel ik de huisarts maar denk ik. Kan ook amper eten al dagen ben er zo slap van. Bah! Hoop dat het een keer klaar is. Zo uitgezannikt. ?

Hebben indd om uit te proberen het lakentje op het ledikant inc slaapzak, overdags slaapt meneer indd beter. Hadden nu ook lakentje besteld voor in de cosleeper maar daar zit weer een wachttijd op? individueel gebruik pikt meneer niet ? of allebei of niks ?

Even gekopieerd van een ander topic die ik ben gestart:
De ene dag schrijf ik dat hij het overslaat en nu kan ik melden dat hij gisteren toch weer rond half vier een half uur heeft geslapen omdat hij de andere slaapjes enorm had verkort. 

Vannacht vanaf half vijf is hij een uur wakker geweest, feestje gebouwd. Hij was aan het lachen, roepen en vrolijk krijsen… Weer in slaap gekregen en uiteindelijk pas 7.15 uur wakker en uit bed, let wel, dat is uitslapen hier?

Daardoor lag hij pas weer rond 9.15 uur op bed voor slaapje 1. Normaal anderhalf uur, nu een half uur, compleet overstuur. Nog geprobeerd hem weer rustig te krijgen maar helaas, eruit dus.

Slaapje twee van 12.00 uur tot 13.30 uur met één keer wakker worden tussendoor.

Ben dus benieuwd of hij dadelijk nog wil. Hij sliep voorheen makkelijk 4,5 uur verdeeld over twee slaapjes. Hij gooit op het moment alles om? Moet ook zeggen dat het geen blije baby is op het moment (normaal zeer vrolijke baby), dus er zal vast meer spelen (as we speak ligt hij op me te kreunen ?).

Terug
Bovenaan