Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Verder heeft hij gele spuitpoep en rode konen. Sabbelt en kwijlt enorm en blijft maar kreunen... Hij voelt zich niet lekker. Zou een zetpil helpen? Ik ben niet zo van die dingen...
Sam, wat naar dat het maar niet weg gaat ?
Zonnebloem, is het een nacht doorslapen geworden? ?

Klinkt eerder als tandjes, ster had ook altijd rode koontjes ? gooide alles om en was enorm zeurderig.
Spuitluiers/kwijlen.. idem

Zetpil werkte bij haar vaak wel op de ergste dagen. Komt dr al wat door?

[quote quote=10423755]Klinkt eerder als tandjes, ster had ook altijd rode koontjes ? gooide alles om en was enorm zeurderig.Spuitluiers/kwijlen.. idem Zetpil werkte bij haar vaak wel op de ergste dagen. Komt dr al wat door?[/quote]
Nou het is lastig, al tijden zijn zijn hoektanden boven bijna door. Nu is het tandvlees daaromheen knalrood, mag er ook niet aanzitten. Ook beide voortanden aan de bovenkant zie en voel ik. 
Toch vanavond maar een zetpil geven dan, arm hoopje is het vandaag.

Hey!
We hebben na de laatste fles zonder onderbreking kunnen slapen, alleen het was maar kort. Kwart voor 5 was het feest en sindsdien is het de hele dag drama geweest. Korte slaapjes, veel huilen, slecht drinken en als hij dan goed dronk kwam alles er vervolgens weer uit?.
Ondanks dat hij geen koorts had (wel verhoging), heb ik er wel een paracetamol in gestopt. Nu duimen op een goede nacht en morgen een betere dag. Wel heb ik een begin kunnen maken aan twee broekjes. Ik heb een nichtje die komende week 1 jaar wordt,  en een nichtje van 30 december. Daar heb ik nu 2 dezelfde broekjes voor de maakt, met een bijpassend haarbandje.
Binnenkort ook voor Charlie aan de slag.
Wat een gedoe Zonneschijn! Hoeveel tandjes heeft Logan nu dan?
Hoop dat de rust bij jullie snel weerkeert Sam!

Wat leuk! Ik wou dat ik handig was met textiel. Zo leuk dat zelfgemaakte spul ❤️

Hier ook weinig slaap. Ow zit nog steeds vol en slaapt echt 20 kleine slaapjes op een nacht ? hierdoor knap ik ook niet op. Mijn koorts is een halve graad gezakt ? mag ook wel op dag 7. Nog steeds futloos en ellendig. Ben ook al aardig afgevallen door het niet kunnen eten (keelpijn). Nou is dat niet zon erge ramp maar dat slappe ? bah Ik hoop op een betere dag. ? fijne zondag allen

Beterschap Sam! Wat naar dat het zo blijft sluimeren.. en dat Owen zo moeilijk slaapt.
Weet je nog dat je vertelde dat Owen jullie mooie witte muur had onder gepoept. Ik vroeg me toen oprecht af, hoe dan?... Na vandaag kan ik me er een betere voorstelling van maken.
Charlie dacht dat het grappig was om inderdaad nog even wat meer te poepen terwijl de luier net af was. Alles zat er onder ? manlief (die hem verschoonde) is maar gaan douchen en ik stond dus om 4.15 ons bed te verschonen.
@zonneschijn, hoe blij waren de kids dat ze weer mochten zwemmen??

ooh wat leuk naaien! Ik doe dat ook maar tot nu toe alleen nog maar voor omslagdoeken, stoffen letters, stoffen blokken en dat soort dingen, moet nog wat voor Sophie maken maar weet nog niet wat...  ik wou ook eens poging doen voor broekje of shirtje als ik een leuk stofje tegenkom :) heb je een bepaald modelletje dat je daarvoor gebruikt zonnebloempje?
oooh poep op de muur? Hoe krijgen ze dat voor elkaar? haha... oh daar word je niet blij van! Had hij papa er helemaal onder gepoept ook? haha
Sam wat vervelend dat je zelf ook zo klungelt met de koorts en dat Owen ook nog niet echt veel opknapt! Wat een gedoe zeg! Kost jullie allemaal zoveel energie! Hopelijk wordt het snel beter! Knuffel!

ooh wat klungelen jullie allemaal met de slaapjes zeg! Wat vervelend om te horen!

ik vind het bijna vervelend om te zeggen dat slapen hier doorgaat nadat ik om 23u begin met voeden komt ze daarna pas weer rond 6.15u/6.30u voor voeding. ik kan haar niet meer voor m'n dagdienst aan voeden als ik werk haha, dus moet 's ochtends kolven (niks aan!) haha.. maar daarna is ze ook niet meer in slaap te krijgen, dan slaapt ze van 9 tot 10 ongeveer en daarna 's middags van 13u tot 15.30u ongeveer en daarna om 18u in bedje tot 23u weer haha... dus tot zover gaat 't weer goed met de slaapjes! en de laatste 5 dagen drinkt ze nog maar 4 voedingen per dag! En ja ze heeft uitgevonden hoe dat handje anders moet (nog niet altijd) maar ze ligt wel continu te draaien naar haar buik toe (terugdraaien nog niet) dus ze verandert echt enorm veel de laatste week, ik dacht al dat ze kon gillen maar tis alleen maar hoger geworden die gillen haha..

Leuk om van iedereen weer wat te horen!
Wat rot dat je nog steeds niet echt opgeknapt bent Sam, je hebt geen aandoeningen die het verloop van corona kunnen beïnvloeden? En arme Owen (en jij natuurlijk), niet kunnen doorslapen zal ook voor hem enorm vermoeiend zijn.
En zonnebloem, ik hoop dat poepen tegen de muur niet mee te maken! Net alles fris gestuct en geschilderd?. De kinderen waren erg blij om weer een duik in het water te nemen! Vooral bij de lagere groepen was er een duidelijke achteruitgang op te merken. Geen enkel tandje is compleet door, lijkt of er veel op springen staan. Mijn oudste had er ook vier tegelijk iedere keer.
Wat fijn dat jouw dame zo heerlijk slaapt cardio! Maak je haar wakker voor de fles van 23 uur? Hoe oud is ze nu precies? Het draaien van buik naar rug en andersom kan Logan nu maar omdat hij niet helemaal in zijn hum is, is hij daar even mee gestopt.
Naaien kan ik niet?. Klinkt wel heel leuk, de zelfgemaakte kleding!
Qua slapen gaat het redelijk. Zeven uur op bed, half tien droom flesje (dan gaan we zelf naar bed) en dan wordt hij afentoe wakker. Ene keer is vier keer en de andere keer twee keer vanaf vier uur. Dan is hij weer moeilijk in slaap te krijgen? Mijn man en ik doen de nachten om en om. De laatste twee heb ik het gedaan dus de volgende twee zijn voor mijn man ??
Overdag slaapt hij heel wisselend. Vandaag ziet hij er heel pips uit, asgrauwe teint... Ook heel erg warm maar wel goed bij. Even in de gaten houden.
Fijne zondag allemaal!

Terug
Bovenaan