Leuk om van iedereen weer wat te horen!
Wat rot dat je nog steeds niet echt opgeknapt bent Sam, je hebt geen aandoeningen die het verloop van corona kunnen beïnvloeden? En arme Owen (en jij natuurlijk), niet kunnen doorslapen zal ook voor hem enorm vermoeiend zijn.
En zonnebloem, ik hoop dat poepen tegen de muur niet mee te maken! Net alles fris gestuct en geschilderd?. De kinderen waren erg blij om weer een duik in het water te nemen! Vooral bij de lagere groepen was er een duidelijke achteruitgang op te merken. Geen enkel tandje is compleet door, lijkt of er veel op springen staan. Mijn oudste had er ook vier tegelijk iedere keer.
Wat fijn dat jouw dame zo heerlijk slaapt cardio! Maak je haar wakker voor de fles van 23 uur? Hoe oud is ze nu precies? Het draaien van buik naar rug en andersom kan Logan nu maar omdat hij niet helemaal in zijn hum is, is hij daar even mee gestopt.
Naaien kan ik niet?. Klinkt wel heel leuk, de zelfgemaakte kleding!
Qua slapen gaat het redelijk. Zeven uur op bed, half tien droom flesje (dan gaan we zelf naar bed) en dan wordt hij afentoe wakker. Ene keer is vier keer en de andere keer twee keer vanaf vier uur. Dan is hij weer moeilijk in slaap te krijgen? Mijn man en ik doen de nachten om en om. De laatste twee heb ik het gedaan dus de volgende twee zijn voor mijn man ??
Overdag slaapt hij heel wisselend. Vandaag ziet hij er heel pips uit, asgrauwe teint... Ook heel erg warm maar wel goed bij. Even in de gaten houden.
Fijne zondag allemaal!