Oktober / November 2020 Baby's! ♥

Ja wij maken haar vaak wakker om 23u, ze slaapt nog bij ons op de kamer dus daar wordt ze eigenlijk wakker van..we zeiden al als ze dit doorslapen volhoudt misschien naar eigen kamer, afgelopen week werd ze wakker van mij toen ik dagdienst had, niet helemaal de bedoeling natuurlijk.. 
Ik denk er wel eens over om haar niet wakker te maken maar gisteravond waren we zo moe dat we eerder naar bed gingen, we zeiden we zetten de wekker wel.. blijkbaar uitgedrukt en me vriend werd om 2 uur wakker haha en toen werd ze ook meteen wakker haha.. ben bang dat ik dan steeds op dat tijdstip eruit moet haha

Ooh wat vervelend dat hij pips is, heeft hij verder nog andere klachten dan? 

Jee wat fijn dat slaapritme van Sophie. Wij moeten ow echt weer helemaal opnieuw programmeren na al die weken doffe ellrnde ? we hadden nu via droomritme een schema 90 min wakker slapen voeden spelen
Alleen ik ben dus gewend te voeden voor zijn dutjes, met honger of lekkere trek gaat die knul echt niet slapen ? hoe zit dat bij jullie?
Maar jullie maken de kids wakker om 23u voeden en leggen ze zo weer neer?

Hey meiden!
Ik had vanmiddag een hele reactie getypt maar vervolgens is ie niet geplaatst dus toen was ik het even zat. Lig nu op bed dus zal nog even reageren en dan slapen ?
@cardio.. wat een heerlijk slaapritme hebben jullie! Geniet er van. Hier krijgt Charlie meestal tussen 6 en 7 de laatste fles en dan laat ik hem zelf komen.
@sam. Voorheen gaven we ook rond half 11/11 uur nog een fles maar de laatste tijd dronk hij en die en kwam hij 's nachts nog eens, terwijl hij uit zichzelf niet komt om 11 uur. En dan pak ik liever 2x wat uurtjes achter elkaar dan en laat op bed en nog een keer wakker worden.
Ga vandaag kijken wat er gebeurt als we heb nog wel een latere fles geven (nu dus)
Wat betreft het naaien cardio. Google maar eens op broekje Oliver of baby legging patroon. Dan vind je en een goed patroon en duidelijke uitleg. Het Oliver broekje is wat meer een haren broekje.
Gister hadden we een sjaggie baby, vandaag een extreem hongerige baby. Zelfs met 180cc flessen melde hij zich elke 3 á 3,5 uur. Heb er maar lekker aan toegegeven, hij zal het wel nodig hebben.
Wij hebben vandaag ons nichtje gezien. Ze wordt komende week 1 maar toen ze 10 weken was, werd er acute leukemie bij haar vastgesteld. Ze heeft in december een stamcel transplantatie gehad en is nu in zo'n hoedanigheid hersteld dat ik haar voor het eerst sinds ze 10 weken was, weer op schoot heb mogen hebben. Ook was het de eerste keer dat zij en Charlie elkaar zagen. Was echt even een emotioneel moment maar echt zo fijn! 1 van de broekjes die ik maak is ook voor haar. Het andere broekje is voor mijn andere nichtje dat 30 december geboren is. Dan tussen ze twinnen ?
Lekker sliepen allemaal! En vooral voor Sam hoop ik dat deze nieuwe week beter wordt dan de vorige!

Ok jongens Serieus... ik moet ff spuien sorry voor mijn zwartgalligheid maar ik ben in staat al mijn haar eruit te trekken.

Ik dacht gister lekker te gaan slapen.. serieus ik dacht dit echt. Hoor ik ineens eng gegorgel in Ows bedje. Ligt die arme jongen half te stikken in zn kots. Die kleine knul heeft tot gal aan toe diep in de nacht liggen kotsen.
HOE DAN! Echt serieus hoe dan?! We zien niemand, ik hou alles schoon! Die gasten hebben net allemaal buikgriep en die gore vleermuizen ziekte gehad.. Echt hoe dan?!
Ik ben echt ff radeloos ??

Wow wat bizar heftig wat je nichtje al heeft doorstaan! En wat bijzonder en bizar dat je haar na die 10 wk ineens ff een sprong van ruim 9 maand hebt gemaakt. Is ze beter??

En over die poep.. als ze echt diarree hebben en het SPUIT ERUIT... EN JE HAD NET ZIJN BEENTJES OPGETILD... en je hoort gepruttel... wat je ook doet... goooi een doek over dat kind en buk!! Mocht je zin hebben om de muur te witten of je gordijnen te vervangen... Wees gewaarschuwd het kan echt ?

Jeejtje Sam! Wat vreemd dat Owen zo ziek blijft. Is het een idee om toch even met hem naar de dokter te gaan? Want dit gaat jou/jullie echt helemaal opbreken zo.
En het is ook zo sneu voor het ventje zelf! En voor jou ook natuurlijk.. het lijkt me slopend om je ventje zo ziek te zien!
Onze nacht was ook ruk. Charlie vanaf half 4 onrustig door krampjes. Uiteindelijk toch nog maar een fles gegeven want hij wou maar niet rustig worden. Tijdens de fles echt mega harde scheten ?. Uiteindelijk kwart voor 7 weer 'wakker' maar hij is eigenlijk alleen maar onrustig geweest die laatste uurtjes.
Dus hier geen fles meer tussen 10 en 11 maar gewoon 's nachts zelf laten komen. Is hier uiteindelijk minder vermoeiend.

Succes met alles Sam!

Nja ow was beter al aardig wat dagen. Super vrolijk en tevreden. Ook sinds corona van zn buikkramp af. Ook geen gedonder met de hapjes meer. Hij had alleen nog snot met liggen, maar das logisch als je zo beroerd bent geweest. Hij lijkt nu ook weer vrolijk en opgewekt ? daarom word ik ook gillend gek. Elke keer als het eindelijk op lijkt te houden.. sinds 15 feb is er continu iemand ziek hier in huis.. al 5 weken! Ik hoop nu echt dat het klaar is. Normaal zou ik indd mn moeder of kdv ff inschakelen maar dat kan niet.. kut quarantaine.

Wat naar dat Charlie last had van die ellendige kramp. Heeft hij het nog veel? Heeft hij het ook zo erg met hapjes?
Ik ga ff powernappen ?

Lekker koese!
En nee het ging juist heel veel beter met de krampjes. En wij zijn nog niet beginnen met de hapjes. Hij lijkt er nog geen behoefte aan te hebben en wil zelf graag ook nog even wachten tot hij nog iets sterker wordt in het zitten.
Hoop dat Owen nu heppie blijft

Ook hier een rotnacht gehad? Hebben onze baby's stiekem contact met elkaar ofzo? (Owen kiest er natuurlijk niet voor om zo ziek te zijn, arm kind). Vannacht om 1.35 uur heeft hij een uur lang gekrijst, zelfs terwijl wij hem op de arm hadden. Flesje ging er goed in maar gelijk weer krijsen... Ik was een zetpil vergeten voor de nacht. Iets voor zessen hetzelfde verhaal en zijn we er maar uit gegaan met hem.
Logan heeft denk ik gewoon alles tegelijk; tandjes, krampjes (ik stop weer even met twee keer per dag hapjes, hij zit verstopt en heeft echt pijn), slaap regressie en toch nog steeds zijn sprong. Ook is hij nu ineens snotterig?
We kunnen hem niet meer in de box leggen of op de grond want ook dan wordt hij intens verdrietig. De emoties wisselen enorm.
Om half tien in de avond krijgt hij nog een flesje (dan gaan wij naar bed, al tijden zo vanwege werk van mijn man en knul van zeven die standaard voor zessen wakker is en nu weer nachtmerries heeft). Normaal kunnen we hem dan zo weer weg leggen ja. Het is echt een rommeltje in de nachten dus ik kan in alle eerlijkheid niet spreken van een ritme, ik doe maar wat?

Terug
Bovenaan