one2bemums 2 !!!!

Hi dames!
Ik ben weer te laat zie ik...iedereen alweer naar bed. Mijn man is dit weekend weg, ledenvergadering van de motorclub, dus Bente en ik hadden meiden-avond! Lekker badderen, samen onder een deken op de bank met warme chocomel...gezellig! En ik ben de finale van Idols aan het kijken, heb het toch allemaal redelijk gevolgd en dan wil je het einde ook niet missen hè! Morgenmiddag ga ik met 3 meiden naar een high tea, dat wordt smullen!

Sandy, duits meisje, welkom hier en klets maar lekker mee! Je noemt jezelf een oude mama, ik noem mezelf een nieuwsgierige mama ;-): was het een bewuste keuze om "op latere leeftijd" moeder te worden?

Loth, wat fijn dat er goed werd gereageerd op je ontslag! Je besluit staat natuurlijk vast, maar het is toch fijner als ze het je gunnen hè! Ik heb dat trouwens ook, als ik een kleurtje of smiley wil plaatsen, dat die schermpjes blijven staan, erg iritant! En ik snap ook nog steeds niet waarom het me niet lukt om bepaalde tickers en Hyves-smileys te plaatsen :-( Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je jaloers bent op je schoonzus. Ik zou er ook gewoon lekker voor gaan als ik jou was, zoals Bianca al zei, er is elke maand wel iets. Ik was van bente 14 november uitgerekend, maar ze kwam pas de 24ste. Zij heeft dus ook verjaardag, sinterklaas en kerst vlak na elkaar. Tja, het zijn drukke tijden, maar dat is het zonder verjaardag ook wel. En hoe erg is het om in die tijd jarig te zijn, als je eenmaal volwassen bent?

Vliegirl,ik ben nog wakker!!  Leuke foto's op je Hyves! Jullie hebben jullie 2-jarige samenzijn erg romantisch gevierd zo te zien! Enig hè, die kleine lammetjes. Alles wat "vers van de pers" is, is schattig hè!?

Sweety, je hebt een sollicitatie de deur uit gedaan...waar heb je op gereageerd? Is je schoonmoeder maar 13 jaar ouder dan jou  Hoe zit dat? Enne...heel  veel plassen...kan  het stiekem al op een zwangerschap wijzen...?  Je schrijft over vruchtbare dagen/meer slijm enzo...nou ik heb me de afgelopen dagen toch meer slijm, niet normaal meer! Als ik van een normale cyclus uitga zou ik ook bijna m'n ei moeten hebben (de 4de geloof ik) maar als ik van m'n vorige cyclus uitga duurt het nog even. Hmmm...verwarrend allemaal hoor!

Bianca, wat fijn dat je je weer beter voelt en dat je man weer thuis is! Nu kunnen jullie weer flink aan de klus hè! ;-)
Maggie, gelukkig gaat het weer wat beter met je! Ben blij voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft, dat lijkt me echt vreselijk! Hopelijk zet het "beter voelen" goed door en kun je lekker van je zwangerschap genieten!
Zo....iedereen gehad geloof ik hè! ;-) Ga ik nu ff de finale van Idols kijken!
Liefs, Edith.

Was inderdaad heel leuk edith... we hebben elkaar leren kennen via internet en hadden op een carpoolplaats afgesproken en daarna hebben we een rondje gelopen in het bos en vervolgens ging die 2 dagen later pas naar huis! haha erg he, zo moet dat normaal ook niet!! En elk jaar gaan we terug naar die carpoolplaats en lopen we ook weer datzelfde rondje en dit jaar hebben we een fles champagne meegenomen. Had ik in de flair gelezen, vond ik een leuk idee.
Dus ja was leuk!!

Voor wie ben je bij idols??

knufff

Wow, dat klinkt als een hele spannende manier om elkaar te ontmoeten! Vond je het niet eng de 1ste keer? Wel heel leuk om daar elk jaar naar terug te gaan!
Ik vond zowel Nikki als Nathalie erg goed, maar had wel het vermoeden dat Nikki zou winnen. Nathalie is toch een wat meer uitgesproken type en daar houdt niet iedereen van. Nikki is wat meer het "lieve buurmeisje" type vind ik.
Welterusten!

Hai meiden,

Ik heb gisterochtend getest en ik ben gewoon ZWANGER . Kan het nog niet helemaal bevatten hoor! Nou ik geloof dat het gebuikelijk is om met glitters te strooien dus bij deze..

XX

haaaaai

edith, ik heb gesolliciteerd als telefoniste/receptioniste, dus wie weet...maar ik heb geen haast, ik reageer alleen maar als het me echt leuk lijkt.
en idd ik heb rodn mijn vruchtbare dagen ( 5dagen ongeveer) echt meer slijm en veel ook, daaraan herken ik het dus...dus wie weet bij jou??? en nee, ik denk niet dat ik kans heb op een zwschap hoor, alleen 4 dagen voor mijn (vermoedelijke) eisprong geklust en daarna niet meer, dus heb echt totaal geen hoop aangezien sperma maar gem. 3 dagen leeft en das al lang....dus we zien wel...maar gelukkig geen blaasontsteking das wel mooi...moet ook iets minder plassen vandaag, nog wel meer dan normaal. ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is, rond 9-12 maart denk ik, maar ja, kan ook eerder of later zijn naar mijn MK he, geen idee, we zien wel.

vliegirl, leuk dat je lekker hebt gegeten en het gezellie was...en genieten van sex is toch het belangrijkste he, daarna komt pas de beeb, want als het echt een moetje is, vind ik het ook al minder tof. tenminste in dit stadium dan,...kan me voorstellen als je al meer dan een jaar bezig bent dat het dan wel meer een moetje wordt...

Yvon21, las ik nu ergens dat je zwanger was??? ja toch?? wat fijn meid!!! hoe voel je je?? lekker snel gegaan dan toch??

loth, hoe gaat tie meid?? en met thijmen??

bianca, hoe was het gister met je mannetje?? goed geklust hahahaha

kusssssssss weer

ow Yvon zie je wel!!!! wat fijn meid!! gefeliciteerd hoor en ik heb ze gevangen je glitters!! blijf je wel hier af en toe typen?? wanneer ben je uitgerekend?? spannendddddd welke ronde was dit??

kussssss en geniet ervan!!!

Hoi sweety,

Bedankt hoor, ja het voelt allemaal een beetje onwennig en spannend!! Maar verder  voel ik me goed, vooral last van me borsten en af en toe een beetje misselijk...
Ik ben rond 6 november uitgerekend en ik was inderdaad nog niet zo heel lang bezig, ik was sinds sept/okt gestopt met de pil! En het was m'n 3e ronde aangezien ik zo'n onregelmatige lange cycles heb :s

Nou ik ga voor jullie allemaal duimen hoor :D

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan